Тема. Знаходження дробу від числа
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на цей дріб (відсотки, які виражені дробом); повторити способи розв'язування інших видів задач на множення дробів; розвивати пам'ять,увагу, уміння аналізувати; виховувати наполегливість.
Тип уроку: застосування знань, умінь.
Хід уроку
І Організаційний етап
ІІ Перевірка домашнього завдання
ІІІ Формулювання теми мети і завдань уроку
VІ. Актуалізація опорних знань
Усні вправи
а) Число збільшили у рази. Яке число дістали?
б) Пішохід рухається зі швидкістю км/год. Яку відстань він подолає за год?
в) Печиво коштує 8 грн. Скільки буде коштувати кг цього печива?
V. Формування знань
|
|
|
Задачі на множення дробів |
||
1. S = v · t. 2. Вартість = ціна · кількість. 3. Якщо а збільшити у b разів, дістанемо c = ab. 4. Щоб знайти від а, треба . 5. Щоб знайти р % від а, треба а · 0,01 р або р % перевести у , а потім . |
Приклади 1. v = 12 км/год; t = год; (км). 4. Знайдіть від 1. . 5. Знайдіть 38 % від 1. 1·0,38 = ·0,38 = 0,38 : 2·3 = 0,14·3 = 0,57 |
|
VІ. Засвоєння вмінь
Усні вправи
Виконання вправ із підручника
№№ 406, 409, 411, 422
VІІ. Підсумки уроку
Тестові запитання
На дошці записане число. Наприклад,
Учитель швидко читає запитання, а учні записують у зошити відповіді (1 або 2 учні працюють за відкидними дошками).
1) від числа; 2) 50 % від числа; 3) від числа;
4) 25 % від числа; 5) половина числа; 6) числа.
VІІI. Домашнє завдання
Вивчити параграф 2; пункт 12; №413 ,423