Конспект уроку математики в 1 класі НУШ "Число і цифра 4. Чотирикутники"

Про матеріал
Конспект уроку математики в 1 класі НУШ за програмою "Росток". На уроці формується поняття про число і цифру 4.
Перегляд файлу

Урок математики в 1 класі

Тема: Число і цифра 4. Чотирикутники.

Мета: формувати поняття числа і цифри 4,

             ознайомити з ознаками чотирикутника;

             розвивати каліграфічну навичку, логічне мислення;

             виховувати комунікативні компетентності, вміння працювати в         команді.

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності

-Діти, який урок розпочався?

-Чого ви хотіли б навчитись на цьому уроці?

У кінці уроку кожен з вас оцінить свою роботу за допомогою цеглинок лего (проговорюються критерії самооцінювання учнів на кінець уроку)

     2. Актуалізація опорних знань

1) Вправа «Долоньки»

         Діти об'єднуються в пари. На рахунок «один» - плескають у свої долоні,  на рахунок «два» - у долоньки сусіда. Таким чином повторюється рахунок до десяти.

           2)Усний рахунок.

                  Вправа «Доповни до числа 3».

Вчитель кидає м'яч учню і називає число, учень доповнює його іншим числом до суми 3.

  1. Вихід на тему уроку

         Розв'яжіть задачу:

Скільки чобіток Надійка купила,

Щоб киця ніжок не замочила?

       -Хто здогадався, з яким числом ми познайомимось сьогодні на   уроці?

  1. Оголошення теми та мети уроку

                На дошці закріплюється і проговорюється  малюнковий план уроку.

     5. Вивчення нового матеріалу

 1) Ознайомлення з відео «Сонечко і равлик. Утворення числа 4»

       Практична робота: діти разом з Равликом за допомогою паличок засвоюють утворення числа 4.

          2) Ознайомлення з цифрою 4

              Вивчення віршика про цифру:

 

Ось четвірка жартівливо

Вигинає лікоть вліво

3) Опрацювання образу цифри 4

  • Цифра на екрані – письмо у повітрі
  • Робота з цифрами-шершавчиками (обведення вказівним пальцем по цифрі з наждачного паперу)
  • Робота з «чарівними пластинами» (по сенсорній доріжці пластинки ручкою обвести цифру 4).

     4) Вправа на ідентифікацію цифри з кількістю предметів.

              На магнітній дошці закріплено картки доміно, предмети та цифри  1,2,3,4.  Треба поєднати їх лінією.

5)Робота в зошиті з друкованою основою за програмою «Росток»

Прописати цифру 4 за зразком на с.35.

Перед вправою учні перевіряють правильну посадку за плакатом «Сиди правильно».

  1. Фізпауза.
  •        Показати четвірку ліктем
  •  Зміна рухових поз

Учні діляться на 4 групи. Кожна група повинна зібрати цифру її команди – 1,2,3,4  (цифри прикріплені в класі на меблях, вікнах, дверях)

      6. Застосування набутих знань на практиці

         Робота в зошиті с. 35 №23

         Згрупувати фігури за формою та скласти відповідні рівності:

         учні викладають на парті 3 трикутники і 1 квадрат, групують їх та                записують у зошитах рівності:

         Т+К=Ф         3+1=4

         К+Т=Ф         1+3=4

         Ф -Т=К         4-3=1

         Ф -К=Т         4-1=3

 

      7. Робота з геометричним матеріалом

        1) Практична робота

          - У якій геометричній фігурі є 4 елементи?

            Діти викладають з цеглинок лего чотирикутник.

         - Скільки в чотирикутнику сторін, вершин, кутів?

        2) Робота в зошиті

  С.35 №1креслення чотирикутника

           -Які предмети в класі мають форму чотирикутника?

      8. Підсумок уроку. Рефлексія.

          Написання у повітрі цифри 4.

          Впізнавання цифр-шершавчиків 1, 2, 3,4 з заплющеними очима.

          Самооцінювання учнів за допомогою цеглинок лего.

     

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку