Конспект уроку математики "Віднімання трицифрових чисел виду 600 - 270. Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника (№№ 580-589)."

Про матеріал
Тема. Віднімання трицифрових чисел виду 600 - 270. Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника (№№ 580-589). Мета. Вчити учнів віднімати трицифрові числа виду 600-270; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати вміння знаходити периметр трикутника; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати старанність. Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки ; схеми задач. Тип уроку. Комбінований.
Перегляд файлу

Дата                                      Урок                            Математика                   3 кл.

Тема. Віднімання трицифрових чисел виду 600 - 270. Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника (№№ 580-589).

Мета. Вчити учнів віднімати трицифрові числа виду 600-270; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати вміння знаходити периметр трикутника; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати старанність.

Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки ; схеми  задач.

Тип уроку. Комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Психологічне налаштування

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Гра «Шифрувальник»

-  Обчисліть значення виразів. За допомогою стрілок з'єднайте прямокутники в порядку спадання значень виразів.

http://fiz-cultura.ucoz.ua/_nw/17/94888728.png

-  Дізнайтеся, яку тварину називають річковим конем.

Відповідь: гіпопотам.

3.     Гра «Мисливець»

http://fiz-cultura.ucoz.ua/_nw/17/96078916.png

4.    Робота за картками індивідуального контролю

б) Графічний  диктант.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.     Підготовча робота (с 90, завдання 580)

2.     Пояснення нового матеріалу (с. 91, завдання 581)

- Розгляньте записи.

- Поясніть обчислення. 600-270=... (600 - 200    400; 400 -70- 330)

-  Який спосіб використали під час розв'язання цього прикладу? (Послідовне віднімання)

3.     Первинне закріплення (с. 91, завдання 582)

Учень біля дошки пояснює розв'язання прикладу аналогічно до попереднього.

800-320 =    ... 800-300=500     500 - 20 = 480

Фізкультхвилинка

VІ.     РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1.     Обчисліть приклади самостійно (с 91, завдання583)

-  Перевірте розв'язання. Учні пояснюють прийоми обчислень.

2.     Робота над задачею (с. 91, завдання584)

-  Прочитайте задачу.

- Скільки було трилітрових банок? (6)

-  У банки якої місткості перелили сік? (У дволітрові банки) 6 банок по 3 л? банок по 2 л

-  Про що дізнаємося спочатку? (Скільки літрів соку всього.)

-  Чи можемо ми другою дією відповісти на питання задачі? (Так)

-  Якою дією відповідатимемо на питання задачі? (Діленням) Сильніші учні розв'язують задачу самостійно виразом, усі  решта  — подіях.

Розв'язання 1) 3•6 = 18 (л) — соку всього 2)18:2 = 9(б.)

Відповідь: узяли 9 дволітрових банок. Перевірка виконаної роботи.

3.     Робота з геометричним матеріалом (с. 91,завдання 586)

Робота за рядами

1-й ряд обчислює периметр першого трикутника;

2- й ряд обчислює периметр другого трикутника;

3-й ряд обчислює периметр третього трикутника.

- Виміряйте сторони трикутника. Знайдіть його периметр.  Що таке периметр?

- Як обчислити периметр прямокутника?

4.     Фронтальна робота над задачею (с. 91,завдання585)

-  Прочитайте задачу.

-  Яка відстань від Києва до Полтави? (200 км)

-  Від Львова до Полтави? (680 км)

- Від Києва до Харкова? (430 км)

-  Що треба зробити, щоб знайти відстань від Полтави до Харкова?

 430-200 = 230(км)

-  Знайдіть відстань від Львова до Києва. 680-200 = 480 (км)

5.    Завдання з логічним навантаженням (с 91, завдання 587)

- Прочитайте задачу. Чи можемо ми дізнатися, скільки коштує 2 кг цукерок по 9 грн?  9•2= 18 (грн.)

-  Як дізнатися, скільки коштують 4 кг цукерок по 6 грн? 6•4 = 24 (грн)

-  Скільки всього грошей витратили? 18+24 = 42 (грн)

-  За скільки кілограмів заплатили 42 грн? (2+4 = 6 (кг)

-  Чи можемо ми відповісти на запитання задачі?

42:6=7 (грн) — коштує 1 кг суміші

VІI.   ПІДСУМОК УРОКУ.

-  Що називається периметром?

-  Як називається фігура, у якої три сторони і три кути?

VII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 С. 92, завдання 588; 589.

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку