Урок на тему: "УСНЕ ДОДАВАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ВИДУ 520+340. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ"

Про матеріал
Урок з математики для 3 класу на тему:"УСНЕ ДОДАВАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ВИДУ 520+340. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ"
Перегляд файлу

Тема: УСНЕ ДОДАВАННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ВИДУ 520+340. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета:      Формувати ключові  компетентності:

 компетентність уміння вчитися:

– виконувати розумові операції й практичні дії;

загальнокультурна компетентність:

– культура міжособистісних відносин;

інформаційно- комунікативну компетентність:

– уміння здобувати нові знання на основі наявних;

– уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію;

здоров’язбережувальна компетентність:

– уміння долати труднощі;

               Формувати предметні компетентності:

- ознайомити учнів із додаванням трицифрових чисел виду 520 + 340;

-  формувати вміння розв'язувати розширені задачі на зведення до одиниці;

- вдосконалювати обчислювальні навички;

- розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення, вміння працювати в групах,самостійно;

- створювати умови для розвитку пізнавального інтересу;

- міжпредметні зв'язки;

- виховувати у дітей почуття взаємодопомоги, працелюбність, дружні стосунки, любов до математики, уважність.

Обладнання: картки для опитування, приклади на дошці.

Хід уроку

  1. Організація класу
  2. Актуалізація опорних знань
  • Я рада вітати вас на черговому засіданні юних бізнесменів.
  • Хто такий бізнесмен?
  • А що ж таке бізнесмен?

Кожна ділова людина в сучасному економічному світі повинна чимало знати, добре володіти мовою ділової людини. Тому зараз ми проведемо економічну розминку.

  • Пригадайте і назвіть економічні прислів’я та приказки, які ми вчили.
  • Які грошові одиниці ви знаєте?
  • Що таке товар?
  • Податок – це …
  • Що потрібно, щоб купити товар? (Гроші)
  • Як називаються гроші України? (Гривні)
  • Як називаються гроші інших держав? (Валюта)
  • Як називається позичка грошей в банку? (Кредит)
  • Які види реклами ви знаєте?

 

  1. Повідомлення теми уроку

Контроль, корекція і закріплення знань.

А) Усна лічба

Дуже важливо знати секрети успішного ведення бізнесу. Після того, як ви обчислите приклади ви дізнаєтесь їх.

                                         Правила бізнесмена:

4 * 9 * 1                        Все залежить тільки від мене самого.

15 : (2 + 3)                    Хочеш досягти успіху – ризикуй.

9 * 0 + 5                       Тримай слово.

323 + 1                         Успіх супроводжує освічених.

1000 – 1                        Не біжи за згасаючим днем.

16 : 2 * 5                      Завтра все буде інакше.

400 + 80                       Бережи здоров′я.

90 + 70                      Не впадай у розпач через негаразди... І прокинешся босом!

 

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Можливо серед вас є учні, які вже здогадуються, як же потрібно додавати трицифрові числа?

450 + 320

530 + 260

Як легко і швидко обчислити приклади?

  • Який закон додавання використали?
  • Який висновок можемо зробити?

А) № 492

520 + 340

250 + 710

Б) правило (читання) .77

В) обчислення прикладів

№ 494 (з коментуванням)

Г) Робота в парах (приклади на кульках)

 

 

  1. Розвиток математичних знань.

1. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці

- Прочитайте задачу.

 

- Давайте запишемо умову до задачі в таблиці.

- Що нам відомо?

- Якщо нам відомо, що майстерня  відремонтувала за 6 днів 42 парасольки, то про що звідси можна дізнатися?

- Яку дію для цього треба виконати?

1) 42 : 6 = 7(п.) – відремонтує майстерня за 1 день;

- Якщо нам відомо, скільки парасольок відремонтувала майстерня за один день, і відомо, що вони почали працювати краще і кожного дня ремонтуватимуть на 2 парасольки більше, то про що тоді зможемо дізнатися?

- Якою дією про це дізнаємося?

2) 7 + 2 = 9 (п.) – буде ремонтувати за 1 день;

- Якщо нам відомо, по скільки вони будуть ремонтувати за один день, то про що зможемо дізнатись?

- Яку дію для цього треба виконати?

3) 9 * 3 = 27 (п..) ;

Вираз: (42 : 6 + 2) * 3 = 27

Відповідь:27 парасольок відремонтує майстерня.

 

Фізкультхвилинка

 

2. Творча робота над задачею №497

Нерідко бізнесменам доводиться проявляти творчість у своїх справах, що приносить їм додатковий успіх і дохід.

Технологія: 2 – 4 – всі разом

 

3. Самостійна робота

Б. - 150 р.

С. - ? на 220 р. довша

П. - ? на 20 р. >

1) 150 + 220 = 370 (р.)

2) 370 + 20 = 390 (р.)

Відповідь: 390 років

 

  1.  Додатково: Робота в групах

Обчислити периметр геометричних фігур

 300 мм

 

 50 мм

                    200 мм 200 мм

 

 200 мм 200 мм

 

 

  1. Підсумок уроку
  • Як ви гадаєте, легше було працювати самому чи з друзями?
  • Що треба для того, щоб бути успішними?

Д/з: с. 77 №499, №500

 

docx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку