Конспект уроку " Мій робочий день"

Про матеріал

Мета: узагальнити вживати у мовленні вивчену лексику теми « Мій робочий день»:години, дні тижня, розпорядок дня; удосконалювати оперування вивченими лексичними одиницями в мовленні; відпрацьовування вживання граматичного часу Present Simple,побудову речень з годинами; розвивати пам'ять, увагу, фонематичний слух, навички роботи з ПК, стимулювати інтерес до вивчення англійської мови, ціннісне ставлення до себе.

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань, умінь та навичок


Перегляд файлу

Підсумковий урок

Тема  « Різдвяні пригоди»

Конспект уроку з англійської мови у 3 класі з теми « Мій робочий день»

Мета:  узагальнити вживати у мовленні вивчену лексику теми « Мій робочий день»:години, дні тижня, розпорядок дня; удосконалювати оперування вивченими лексичними одиницями в мовленні; відпрацьовування вживання граматичного часу Present Simple,побудову речень з годинами; розвивати пам'ять, увагу, фонематичний слух, навички роботи з ПК, стимулювати інтерес до вивчення англійської мови, ціннісне ставлення до себе.

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань, умінь та навичок

Обладнання: мультимедійна дошка, компютери, мультимедійна презентація, роздавальний матеріал

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Привітання

T:Good morning! Nice to see you

PP: Good morning! Nice to see you too.

T: How are you ?(робота в режимі учень-учень)

  1. Мовленнєва зарядка

Slide 1

What season is it now? (winter)

What holidays do we celebrate in winter?( New Year, Christmas!)

Who comes to us in these holidays.( Santa Claus)

We know, I’ve got a letter from Santa. Let’s read.

3 Повідомлення теми уроку

Slide2

Dear children!

I am very sad! I lost my bag with presents for you. Help me please to find my bag. My magic sledge and snowflakes help you.

Santa Claus.

Open the envelop. These are snowflakes-tasks. Let’s read

Task 1 Snowflakes puzzle( фонематичний слух)

Любі діти! Ви зможете мандрувати санками, якщо складете сніжинку. Перед вами сніжинка, в якій було написане слово, але сніжинка була така крихка, що буква загубилась. Знайдіть правильну букву в слово і отримайте квиток в чарівні санки. ( учні складають сніжинки-слова. Потім дивляться, чи співпав колір букви з кольором сніжинки, якщо ні- виправляємо)

Task 2. My day. ( перевірка навичок говоріння )

Oh, tell a story about your day. What do you do in the morning, in the afternoon, in the evening

( учні розповідають про свій  день

Slide 3  (про ранок)

I get up at 7 o’clock, do morning exercises, wash face and hands. I have breakfast at half past seven. I go out to school at eight o’clock.

Slide4 (про день)

I have lunch at two o’clock. I do homework at three o’clock. I read book at four o’clock.

Slide5 (про вечір)

In the evening I have dinner at six o’clock. Watch TV, read a book. I feed my cat at seven o’clock.

Опитування учнів When smb get up? So on)

Task 3 Go to the computer( актуалізація вивченої лексики, робота з компютером )

  1. to match words and pictures
  2. put world in a right order

( перевірка граматичних навичок будови речень в Present Simple)

Task 4 Tidy uр

Help to clean the room (скласти діалоги за малюнками)

 Slide 6

- Help me, please! Can you dust the bookshelf?

- Yes!  And I can sweep the floor too!
Slide 7

-  Help me please!Can you water flowers?

- Yes!  And I can mop the floor too

Slide 8

-  Help me please!Can you walk the dog?

- Yes! And I can feed the god too?

Slide 9

- Help me please!Can you sweep the floor?

- Yes!  And I can mop the floor  too!

( slide 10)

Task 5 Sing a song (виконання пісні)

Slide 11

Task 6 Are you hungry? Stand up go to the computers and match share for countable and uncountable)

( перевірка уміння вживати форми злічувальних і незлічувальних іменників)

Task 7 ( навички письма)

Make a  fanny snake

( вписати слова  до малюнків )

І група: apple, banana, salad, pizza

II група: fish, butter, soup, pasta, meat, milk, fruit

III група: sandwich , ice- cream, cornflakes, chicken, potatoes, sausage

Перевірка письма  слайд 12

Task 8

Where is Monday? ( діти знаходять дні тижня, які закріплені по всьому класі.  А останній день знаходиться поруч з мішком)

Oh! Children what is this? A bag!

Your marks are  in the bag

Thank you for your job!

 

docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку