Тема уроку: Мої смаки і вподобання.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Мета уроку:
практична:
розвиваюча:
виховна:
Обладнання: дошка, роздатковий матеріал, комп'ютер, підручник, зошит, диск з матеріалами.
Хід уроку:
І. Початок уроку.
1. Привітання .
P: Bonjours, les enfants! Je suis ravie de vous voir ! Prenez vos places. Comment ça va ? Qui est de service aujour’hui ?(рапорт чергового учня)
E: C’est moi…. É 1est absent.
P : Сьогодні на уроці ми повторимо утворення жіночого роду та множини прикметників, числа від 1 до 10, вивчимо нову лексику та розглянемо відмінювання дієслів I групи в теперішньому часі, вивчимо дні тижня.
2.Мовленнєва зарядка.
P: Розпочнемо наш урок з домашнього завдання.
P: Зараз ми прослухаємо аудіозапис діалогу на сторінці 27 і здогадаємось, яка ж тема нашого уроку.
(Учні слухають запис)
P: Отже, тема нашого уроку «Мої смаки і вподобання».
II. Основна частина.
Edsan, qiusme, ceveilon, goleclè, rôconltes, animéc.
Quel jour de la semaine sommes-nous ?
Відео на диску.
Учням роздаються картки, де, за допомогою цифр, записані слова. Потрібно відгадати, спираючись на алфавіт, і записати. Виграє той учень, який розшифрує слова.
10.5.21.4.9 – jeudi
4.9.13.1.14.3.8.5 – dimanche
13.5.18.3.18.5.4.9 – mercredi
12.21.14.4.9 – lundi
19.1.13.5.4.9 – samedi
13.1.18.4.9 – mardi
22.5.14.4.18.5.4.9 – vendredi
3. Фізкультхвилинка “A ram sam sam”
4. Граматика (Grammaire)
1) Відмінювання дієслів І групи в теперішньому часі.
|
|
|
|
[i] [s]
|
s s S un poisson un saladier
|
сC с une glace un citron |
un garçon |
Phonétique :
saladier personne glace
citron poisson Alice
Sophie garçon tasse
[s]-Un ,ciel bleu
Deux, grands yeux
Trois, nuages
Quatre,images
Cinq longues doits
Et voilà !
|
|
|
|
[i] [k]
|
Cc c une carte |
Qu qu qu quatre |
Kk k un ski
|
Phonétique :
cаrte école flaque anorak
cour raconte
quatre pourquoi
képi ski rock
[k]-Co co co!
Un coq fait cocorico,
Avec un filtre dans le dos.
Une poule fait cacalaca,
Avec un harmonica.
Le scout mange son casse-croutte cru.
P : Розіграйте міні-діалог за зразком.
III. Заключна частина.
Ouvrez vos carnets, écrivez le devoir: les exercices 7, page 34. Merci les enfants! Vous avez travaillé bien. Je suis contente de votre travail. Ecoutez les notes et mettez les notes dans vos carnet, je les signe. La leçon est finie. Levez – vous. Au revoir!