Конспект уроку "МОда та медіана"

Про матеріал
дана розробка відноситься до третього уроку по темі "статисти ка" Буде корисна при провуденні факультативних занять уроків учням та вчителям
Перегляд файлу

 

           Тема    Мода і медіана. Середні значення

 

          Мета 

           Навчальна :

  •                ознайомити учнів із центральними тенденціями вибірки –модою, медіаною та середніми значеннями :  середнім арифметичним та середнім  квадратичним;
  •                вчити учнів будувати полігон, гістограму розподілу частот та  знаходити середні значення -  середнє арифметичне та середнє квадратичне.

 

        Розвивальна:

  •                формувати в учнів навички знаходити моду, медіану середні значення 

              використовуючи програмний засіб GRAN 1 ;

  •                розвивати практичні навички роботи з комп’ютерними програмами;
  •                формувати навички застосовувати теоретичні знання на практиці;

 

        Виховна:

  •                виховувати всебічно розвинуту людину, яка здатна синтезувати знання з різних предметних галузей для розв’язання існуючих завдань.

 

       Тип уроку: комбінований

      Обладнання: програмний засіб GRAN1, комп’ютери .

 

                                        Хід уроку

 

      І. Організаційний момент

 

     ІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Бесіда за  запитаннями  § 50 ст 278, № 229

    Використовуючи програмний засіб  GRAN 1, учні за алгоритмом будують гістограму та полігон

Алгоритм побудови

  • запустити  GRAN 1;
  • встановити тип задання функціональної залежності Stat
  • у пункті « Об’єкт» вибрати « Нова вибірка»
  • у діалоговому вікні  вибрати «Частоти з клавіатури»

 

 

  

 

 

  • ввести даний розподіл;
  • натиснути F2 або  клікнути мишкою  по опції ЗАП.
  • у вікні «Вибір» появиться S1, а у вікні “Функція» запис « Стат. Вибірка»

і деякі хар-ки вибірки;

  •    введіть ліву і праву межі проміжку та  кількість відрізків розбиття;
  •    зверніться до пункту меню «Стат»
  •    виберіть опцію «Тип графіка – Гістограма або полігон»
  •    потім у пункті меню «Графік- Побудувати».
  •     

 

 

ІІІ. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.

      До класу заходять учні у різному одязі.

Запитання : Щоб це значило? Твоя думка…

 

      ІV  Повідомлення теми і мети уроку

  V.   Вивчення нового матеріалу ( міні-лекції з використанням комп’ютерних презентацій)  

  1.  Презентацію  «Мода Медіана»

       Учні слухають та записують в зошит   

     Розвязування вправ на закріплення    матеріалу за допомогою пр зас. GRAN 1,  використовуючи алгоритм

   

  1. Презентація «Середні значеня»

        Розвязування вправ на закріплення    матеріалу   (ст.  208 ГП Бевз) 627. 632

                                                                        

      VI. Підсумок уроку

             Четвертий етап проекту «Результати»

Зміст діяльності учнів:

  • аналіз інформації:
  • формулювання висновків.

 

 Функція вчителя:

  •    корекція підсумкових матеріаліа;
  •   спостереження за ходом обробки результатів та аналізу інформації.

 

  VII.Домашнє завдання

       

                  § 51-52. запитання і завдання для повторення ,   №635 (Г П Бевз) 

Учні  вдома працюють над  V  етапом  роботи над проектом- « Оформлення звіту. Підготовка до  презентації робіт »   :

  • Узальнити  і систематизувати зібраний матеріал;
  • Підготовити презентаційні інформативні матеріали;
  • Скасти сценарій презентації та створити її використовуючи один із трьох способів (за допомогою майстра автозмісту, шаблона. або створення пустої презентації )

 

      Вчитель  консультує керівників групп, кореагує  дії учнів у группах.

 

                                                                      

                                                                                

                                                                                

                                                             

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                                                 

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                                                               

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

                                                                                

doc
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку