Конспект уроку. Модуль "Легка атлетика".

Про матеріал
Даний урок спрямований на ознайомлення учнів з правилами безпеки під час занять легкою атлетикою. Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції. Закріплення техніки стрибка у довжину з місця. Формування фізичних якостей: швидкість та витривалість засобами смуги перешкод, естафет та спортивних ігор. Виховання прагнення до перемоги та спонукання дітей до самостійного заняття спортом.
Перегляд файлу

                                                                     План-конспект

                                          Уроку  фізичної культури для учнів 5 класу

                                                                   

Модуль-легка атлетика.

Завдання уроку:

 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки під час занять легкою атлетикою.

 2. Удосконалити техніку бігу на короткі дистанції.

 3. Закріпити техніку стрибка у довжину з місця.

 4. Формувати фізичні якості: швидкість та витривалість засобами смуги перешкод, естафет та спортивних ігор.

 5. Виховувати прагнення до перемоги та спонукання дітей до самостійного заняття спортом.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Методи навчання: інформаційно - рецептивні, інтегрований, ігровий, метод змагання, метод вправи, робота в групах.

Місце проведення : спортивний зал або спортивний майданчик.

Обладнання та інвентар: секундомір, свисток, естафетні палиці, крейда, кросворд.

                                                                    

 

 

Хід уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно- методичні вказівки

                                                     Підготовча частина (15 хв)

1

Шикування в одну шеренгу ,привітання.

Ознайомлення із завданнями уроку.

1хв

Перевірка спортивної форми.

 

2

1.Правила безпеки під час занять легкою атлетикою.  2 хв

2.Рухові  якості, що розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості.

3

Перешикування на місці.

1хв

 

4

Ходьба: на носках, руки на пояс; на п’ятах, руки за голову.

30сек.

У колону по одному в обхід майданчиком

5

Повільний біг

 30сек.

Учні продовжують активну ходьбу

6

Комплекс ЗРВ у русі                                                          10хв

1.В.п.-стоячи в шеренгу;1-крок правою в сторону, руки в перед;2-приставити ліву, руки вниз

 

16 раз

Стежити за диханням, спина пряма

2.В.п.вишикувавшись в колону.1-крок лівою;2-приставити праву;3-упор присівши;4-В.п

6раз

 

Стежити за диханням

 

3.В.п.-стійка ноги нарізно, руки в сторони.1.- нахил

уперед, руки вперед;2-випрамляючись поворот ліворуч кругом у в.п.;3-4- те саме, але з поворотом в інший бік.

6раз

 

 

Дотримувати безпечної

дистанції

 

 

4.В.п.-руки назад.1- крок лівою вперед, руки в гору;2- приставляючи праву, нахил уперед, руки назад;3-випрямитися,крок лівою вперед, руки вгору;4- приставляючи праву, повернутися у в.п.

4 рази

 

 

Дотримувати безпечної дистанції

 

 

5.В.п.- руки в сторону.1-крок правою в сторону, нахил праворуч, руки за голову;2-приставляючи ліву, повернутися у в.п.

8раз

 

Можна виконувати з поворотом на 180˚

 

6.В.п.-руки вперед – руки в сторони, долонями вниз, вишикувавшись в колону.1-одноймений мах лівою;2-крок лівою;3-4 теж саме правою.

 

8 раз

 

Ноги в колінах не згинати

 

7.В.п –руки на пояс.1-6-стрибки на двох вперед;7-8стрибком поворотом на 360˚;9-16 те саме з поворотом в інший бік.

 

4рази

Відновити дихання під час стрибків

                                                          Основна частина(25хв)

1

Удосконалення  техніки низького старту.

За командою «На старт» учень стає перед стартовою лінією, присідає і обпирається спочатку однією, а потім другою ногою об підлогу. Розставивши руки на ширині плечей, обпирається ними об підлогу перед стартовою лінією. При цьому плечі мають знаходитися над стартовою лінією.

Спрямує погляд на бігову доріжку і у цьому положенні чекає на команду «Увага».

За командою «Увага» коліно та ноги, що знаходиться позаду , відриває від землі, таз при цьому піднімається на рівні плечей.

За командою «Руш» тіло миттєво випрямляється вперед – вгору, ноги відштовхуються від підлоги. Погляд спрямує вперед на бігову доріжку. Нахил тіла повинен зменшуватись через 6-8 кроків, і тільки потім приймає вертикальне положення. Швидкість бігу на короткі дистанції  залежить від частоти роботи рук.

а) показ (вчитель показує);

б) показ на презентації ;

в) виконання класом (аналіз учителем).

 

5хв

Діти поділені на дві команди.

Стежити, щоб діти виконували біг на носках з енергійними рухами рук, зігнутих у ліктях.

Пояснювати треба чітко, нешвидко, щоб дітям все було зрозуміло і при цьому показувати в повільному темпі.

 

2

Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції за допомогою естафет:

Естафета №1

Спочатку показ відео на презентації естафетного бігу.

Команди стають у колону по одному. На відстані 10-15 м напроти команд знаходяться фішки . За командою «Руш!» перші номери біжать до фішок, оббігають їх, повертаються і передають естафетну палицю наступному гравцю. Перемагає команда, останній учасник якої першим пробігає лінію старту .

Естафета №2

Команди стають у колону по одному. На відстані 10-15 м напроти команд знаходяться бар’єри та фішки. За командою «Руш!» перші номери перестрибують бар’єри та біжать до квадратів, стрибають вперед назад вправо і вліво, а  повертаються по прямій і передають рукою естафету наступному гравцю. Перемагає команда, останній учасник якої першим пробігає лінію старту

Естафета № 3.

Команди стають в колону по одному. На відстані 10-15 м напроти команд знаходяться фішки, у першого гравця в руках гандбольний м’яч.  За командою «Руш» перші номери стрибають по координаційний драбині, потім біжать до фішок, оббігають їх, та повертаються по прямій і передають м’яч наступному гравцю. Перемагає команда, останній учасник якої першим пробігає лінію старту

 

8 хв

Учитель слідкує за передачею естафетної палички партнеру та нагадує  правила техніки безпеки .

3

Закріпити техніку стрибка засобом рухливої гри «Хто краще стрибне».( показ вчителя та показ відео на презентації). Учні ділиться на дві команда, стають в колони. Перша учень із одної команди робить стрибок, а вчитель проводить лінію, де учень закінчив стрибок. Далі стрибає другий і так далі. Потім починає стрибати друга команда. Яка команда далі стрибне тай і перемогла.

7хв

Активно відштовхнутись двома ногами, винести коліна вгору-вперед перед приземленням. Під час виконання стрибків звернути увагу на своєчасне винесення ніг вперед.

4

4. Рухлива Гра: «Третій зайвий»

А зараз, діти, ми проведемо гру “Третій зайвий”. Умови гри такі: всі учні стають в коло парами, а 2 залишаються: один втікає, інший доганяє. Якщо перший учень (що втікає) стає попереду пари, то втікає 3-й, що стоїть позаду.

6 хв

Слідкувати за правильністю виконання гри.

                                                        Заключна частина(4хв)

1

1. Шикування в одну шеренгу.

2. Ходьба для відновлення дихання.

1 хв

Темп повільний. Вдих глибокий – руки вверх, видох повільний – руки вниз через сторони

2

3. Шикування в одну шеренгу.

Підведення підсумків уроку

  • відмітити кращих учнів;
  • поцікавитись, чи сподобалось учням на уроці, який вид роботи сподобався найбільше;

уточнити які завдання були поставлені на уроці та чи виконані вони протягом уроку

 Рефлексія:

- Я дізнався…

- Зрозумів…

- Навчився…

- Найбільші труднощі відчував…

- Я не вмів, а тепер вмію…

 

2хв

Відмітити кращих учнів. Поставити оцінки

Залучання учнів до  самостійного щоденного виконання фізичних  вправ на  свіжому  повітрі.

3

Повторне вимірювання ЧСС за 6 секунд

 20сек.

Поцікавитися самопочуттям учнів. Звернути увагу на учнів, з високою ЧСС на початку уроку.

Норма 12 ударів

4

Домашнє завдання

10сек.

Стрибки на скакалці

5

Організований вихід із місця заняття

10сек.

 

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку