План-конспект відкритого уроку з фізичної культури
для учнів 9 класу.
Модуль: Волейбол.
Мета:
Виховна : Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я та поняття про необхідність розвитку фізичних якостей та рухових здібностей.
Освітня : Вивчити та вміти застосовувати основні елементи техніки гри.
Оздоровча : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в зимовий період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей.
Завдання уроку:
Навчальні:
Розвиваючі:
1.Сприяти розвитку фізичних якостей, засобами ЗФП
Виховні:
Тип уроку: навчально – тренувальний.
Метод проведення : фронтальний, потоковий, колове тренування,
Місце проведення : Спортивний зал ЗОШ № ….
Інвентар та обладнання: Волейбольні м'ячі, сітка волейбольна, свисток,гімнастичний мат, гімнастична лава,скакалки, секундомір,
дидактичні картки.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина уроку( 13хв.) |
|||
1. |
Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці.
Вимірювання ЧСС. |
1хв
6с |
фронтальний метод Будь-які вправи, зі спортивних ігор виконуються з дозволу вчителя.Під час бігу дотримуватись дистанції. Слідкувати за самопочуттям. |
2. |
Стройові вправи: повороти ліворуч, праворуч, кругом. Перешикування з однієї шеренги в 2 та 3. |
2хв
|
одночасний спосіб виконання |
3. |
Ходьба і її різновиди в колоні по одному а) на носках, руки на поясі; б) на п'ятах, руки за голову; в) в напівприсіді, руки на поясі; г)перекат з п’яти на носок ; - на зовнішній стороні стопи, руки вздовж тулуба; - на внутрішній стороні стопи, руки за спину;
|
2хв |
Чітке виконання команд. Основна увага на правильну поставу. Дихання вільне
Витримувати дистанцію |
4. |
Біг: - звичайний; - приставним кроком лівим боком; - приставним кроком правим боком; - спиною вперед; - з підскоками. - з обертами на 180 градусів. - біг в колоні по одному, у баскетбольного щита стрибок вгору, торкання рукою щита.
Ходьба в колоні по одному з виконанням вправи на відновлення дихання
ЗРВ в русі без предметів:
1) В.п.- руки в сторони, кисть в кулак: а) - обертання кистями вперед; б) - обертання кистями назад;
2) В.п.- руки в сторони, кисть в кулак: а) - обертання в ліктьовому суглобі вперед; б) - обертання в ліктьовому суглобі назад; 3) В.п.- руки в сторони, кисть в кулак: а) - обертання в плечовому суглобі вперед; б) - обертання в плечовому суглобі назад; 4) Ходьба випадами, вперед - убік, з опорою руками об коліно виставленої ноги.
5) Ходьба, з нахилами тулуба вперед;
6) Ходьба, з махами прямими ногами : В.п.- руки вперед в сторони 1 - крок з лівою, мах правої, торкання лівої кисті руки; 2.- В.п. 3. крок з лівою, мах правої, торкання лівої кисті руки; 4.- В.п. 7) Біг з високим підніманням стегна 8) Біг з захлестом гомілки 9) Семенящий біг |
2хв
30сек
4 хв.
12 р.
12 р.
12 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р. |
Дистанція 1,5м Самоконтроль учнів за диханням Витримувати дистанцію
стрибок вгору виконувати з обох ніг
1-2 - Руки вверх- вдих 3-4 - Нахил вперед, руки вниз - видих(озвучити)
Стежити за осанкою, за правильним виконанням вправ Спина пряма
Імітація обертання скакалки Амплітуда рухів широка
Плечі вперед не нахиляти. Тулуб тримаємо прямо.
Ноги в колінах не згинати, руками торкатися підлоги.
Утримуємо руки вперед в сторони Опорну і махову ноги не згинати.
Стежити за правильним виконанням вправ, дистанція 1,5 метра
|
5. |
Стрибки: - на двох ногах; - на правій нозі; - на лівій нозі.
Перешикування в три шеренги.
Вимірювання ЧСС |
1хв
6с. |
Вздовж спортзалу Слідкувати за самопочуттям учнів, правильністю виконання вправ Перешикування на місці за розрахунком.
|
Основна частина уроку (29хв.) |
|||
1. |
Колове тренування : Станція №1 - Прийом і передача м’яча двома руками зверху в парах; |
5хв |
груповий метод Звернути увагу на правильне положення рук, ніг, тулуба.
Правильне положення рук, кінцівок і пальців на м'ячі при передачі зверху вернути увагу на роботу рук слідкувати за стійкою гравця |
2. |
-Прийом та передача м’яча знизу в парах.
(картки додаються.) |
|
Уважно слідкувати за правильністю виконання вправи, ноги обов’язково підсаджуються під м’яч Узгодити роботу рук, тулуба і ніг.
Під час польоту м'яча переміститися "під м'яч". Руки повинні бути перед вами. Перед самим прийомом слід зупинитися. |
3. |
Станція № 2 Комплекс вправ у парах з набивним м’ячем: (картки додаються.) |
5хв |
звернути увагу на роботу рук та ніг. Відстань у парах та вага м’ячів:
Узгоджувати рухи Після завершення кожної вправи Кількість підходів відповідно самопочуттю |
4. |
Станція № 3 Загально фізична підготовка (картки додаються.) |
3хв |
індивідуальний метод Слідкувати за правильністю виконання. Самопочуттям учнів. |
5. |
Вимірювання ЧСС |
6с |
|
Заключна частина уроку (3 хв.) |
|||
1. |
Шикування. Вправи на відновлення. |
10с |
в одну шеренгу |
2. |
Підведення підсумків уроку. |
1хв |
фронтальний метод |
3. |
Виставлення оцінок. |
30с |
індивідуальний метод |
4. |
Домашнє завдання: вправи на силу: згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хлопці 2* 15-25 разів; дівчата: 2*10-12 разів. |
1хв |
слідкувати за правильним виконанням |
5. |
Організований вихід з залу. |
10с |
в колону по одному |