«____»___________.20___ року
Конспект уроку музичного мистецтва з використанням навчального посібника «Мистецтво – Л.М. Масол»
Вплив музики на емоційний стан людини. Музика і спорт. Соліст. Ф. Шуберт. Вечірня серенада. Ж. Бізе. Марш Тореодора з опери «Кармен». «Пісня про зарядку» О.Янушкевч, М.Ясакова. м/ф «Холодне серце» (фрагмент з фігурним катанням).
Мета: формувати ключові, мистецькі та міжпредметні компетентності, необхідні для художньо-творчого самовираження; визначити, як впливає музика на емоційний стан людини; формувати значення музики у спорті; сприяти всебічному художньо-естетичному розвитку особистості дитини; закріпити знання про засоби музичної виразності на прикладі динаміки; виховувати слухацьку і виконавську культуру учнів, ціннісне ставлення до класичних творів.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Демонстрація навчальної презентації.
Слайд4. На вашу думку, яка музика підіймає настрій, а яка заспокоює?
Слайд5. Франц Шуберт «Вечірня серенада».
Слайд6-7. Жорж Бізе «Марш тореадора» з опери «Кармен».
Слайд8. Дай відповідь на питання чи виконайте завдання:
Слайд9-11. Для здоров’я корисно займатись спортом? Які види спорту пов’язані з музикою?
Слайд12. «Крижане серце» (фрагмент фігурного катання)
Слайд13. Слухання музичного твору. Виконання руханки
Слайд14. Пісня про зарядку (Розучуємо текст)
Слайд15. Пісня про зарядку (Виконання)
Слайд16. Запам’ятай! Пісню може виконувати одна людина – соліст, м може хор.
Слайд17. За допомогою дорослих добери ранкову музику для виконання ранкової зарядки