Конспект уроку на тему "Додавання двох від’ємних раціональних чисел"

Про матеріал
Конспект уроку математики у 6 класі для дітей з особливими освітніми потребами на тему "Додавання двох від’ємних раціональних чисел"
Перегляд файлу

План-конспект уроку

Тема: Додавання двох від’ємних раціональних чисел.

Мета:

-         сформувати уявлення про додавання двох від’ємних раціональних чисел; домогтися засвоєння правила додавання від’ємних чисел та навчитися використовувати отримані знання на практиці;

-         розвивати математичні вміння, пам’ять, увагу, зв’язне мовлення, коригувати вимову;

-         виховувати зацікавленість до пізнання нового.

Очікувані результати: учні повинні засвоїти правило додавання двох від’ємних раціональних чисел, виконувати додавання двох від’ємних чисел.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

  1. Організаційний етап (с/з)

-         Добрий день!

-         Сіли рівно.

-         Як ви мене чуєте?

-         Подивіться на екран та виберіть смайлик який відповідає вашому настрою на початок уроку.

Куточок настрою своїми руками для нової української школи | 1 клас  оформлення | місто Харків - Страница 2

  1. Фонетична зарядка (с/з)

-         Сьогодні черговий звук [г-к].

-         Який сьогодні черговий звук?

Математика- це мова, на якій написана книга природи.

Галілео Галілей – жертва несправедливого переслідування ...Галілео Галілей

-         Прочитай речення.

-         Прочитай слова зі звуком [г].

-         Прочитай слова зі звуком [к].

  1. Перевірка домашнього завдання (с/з).

Мозковий штурм

  1. Натуральні числа – це…
  2. Множина раціональних чисел складається з…
  3. Додатні числа записують зі…
  4. Від’ємні числа записують зі…
  5. Число 0…
  6. Координатна пряма – це…
  7. Модуль числа – це…

а) ні додатне, ні від’ємне

б) знаком «-»

в) відстань від початку відліку до точки, що зображує це число на координатній прямій

г) числа, які використовують при лічбі

д) знаком «+»

е) цілих та дробових чисел

є) пряма, що має початок відліку, одиничний відрізок та напрям

 

-         Яким було письмове завдання?

С.32 №2,3

  1. Ознайомлення з новим матеріалом.(с/з)

-         Подивіться на хмаринки. В центрі ми бачимо фразу «Від’ємні числа». З якими словами або фразами вона у вас асоціюється? Чому?

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-          Які числа ми називаємо від’ємними?

-          Сьогодні ми з вами навчимося додавати два від’ємних числа.

-          У зошитах запишіть сьогоднішнє число, класна робота та тему уроку.

Робота з правилом

Щоб додати два від’ємних числа, треба:

-          знайти модулі доданків; (Що таке модуль?)

-          додати модулі доданків;

-          перед отриманим числом поставити знак «-».

-          Як додати два від’ємних числа?

Робота з підручником

С.34

Гра «Математичні сходинки»

-3+(-5)= …+(-12)=

 

 +(-8)=

 …+(-2)=

 …+(-23)= 

  1. Рефлексія.

-         Діти, давайте повернемося до наших смайликів. Який у вас зараз настрій? Чи змінився він за час уроку?

Куточок настрою своїми руками для нової української школи | 1 клас  оформлення | місто Харків - Страница 2

  1. Підбиття підсумків (с/з)

-         Якою була тема нашого уроку?

-         Що нового ви дізналися?

-         Як додати два від’ємних числа?

  1. Домашнє завдання.

Вивчити правило про додавання двох від’ємних раціональних чисел, с.34 №1023

-         Яке ваше домашнє завдання?

-         На цьому урок закінчено. До побачення.

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 лютого
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку