Презентація до уроку узагальнення по темі "Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел"

Про матеріал
Даний матеріал може бути використаний на уроці узагальнення з теми "Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел" і на уроці - консультації для ліквідації прогалин у знаннях учнів. Може бути використаний для очних і дистанційних уроків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: « раціональні числа. Порівняння раціональних чисел.»

Номер слайду 2

Мета уроку Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел». Сприяти формуванню і розвитку творчих та інтелектуальних здібностей. Виховувати інтерес до математики. Ліквідувати прогалини у знаннях.

Номер слайду 3

Девіз уроку«Розум полягає не тільки у знаннях, але й у вмінні застосувати ці знання»Давньогрецький вчений і філософ Аристотель

Номер слайду 4

Хвилина повторення. Які числа називаються натуральними?Які числа називаються цілими?Що називають координатною прямою?Які числа називаються протилежними?Які числа називаються раціональними?Що таке модуль числа?

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Сторінками минулого У Європі першим про від’ємні числа згадував італійський математик Леонардо Пізанський ( ще у 12 столітті ). Довгий час європейські вчені додатні числа називали « істинними» , а від’ємні – « абсурдними » , « меншими , ніж ніщо ». Суперечки, в яких ще відомі математики Ньютон та Ейлер відстоювали право на існування від’ємних чисел , тривали ще понад 200 років. Завершили розробку теорії від’ємних чисел лише у 19 столітті.

Номер слайду 7

Англійський вчений Ісаак Ньютон. Швейцарський вчений Леонард Ейлер

Номер слайду 8

Виконання усних вправ. Визначити вид числа (якщо відповідь ствердна підняти зелену сигнальну картку, якщо ні – червону)Число18-3,250-24375 Натуральне число. Ціле число. Раціональне число

Номер слайду 9

Зверніть увагу: Кожне натуральне число є і цілим числом, і раціональним числом. Кожне ціле число є раціональним числом. Не кожне раціональне число є цілим числом. Не кожне раціональне є натуральним числом.

Номер слайду 10

Назвати координати точок К С А Т М - 1 0 А(1)С(-2)К(-4)М(4)Т(3)

Номер слайду 11

Поміркуй Нехай з пункту О в протилежних напрямах виїхали два автомобілі й через деякий час перший був у точці М(-28), а другий – у точці К(24). Який з автомобілів проїхав більшу відстань?Автомобіль почав рухатись із точки О(0) в додатньому напрямку координатної прямої з швидкістю 60 км/год. Через який час автомобіль перетне точку В(180 км)?

Номер слайду 12

Вказати протилежні числа - 34 - 35 - 7,8 8,7 61 34 35 7,8 -3 61 8,7 - 3

Номер слайду 13

Математичний диктант. Визначте, чи є правильним твердження ( так «+», ні «-» )Число -9000 менше від будь-якого додатнього. Число 0 більше за будь-яке від’ємне число. Число -100 більше за 1. Число -6,7 менше від числа -6,8. Число -10 на координатній прямій розташоване праворуч від числа -20. Немає жодного числа, що більше за -3, але менше від -2.

Номер слайду 14

Розв’яжіть рівняння1) ІхІ-5=І-2І2) І-4ІІхІ=03) 3ІхІ-І-7І=8

Номер слайду 15

Поставте замість зірочки знак «>» або «<»:а) 0 * -0,5; б) 15 * -13; в) -9 * -0,01;г) -2 * -3,8; д) -18 * -15;е) -17 * 0.

Номер слайду 16

Знайдіть значення виразу:а) (|-8| - |-3|) · 0,5; б) (28,4 + |-3,4|) · 0,1; в) (|-8,4| - |5,6|) : 0,5

Номер слайду 17

Робота в парах. Постав замість зірочки таке число, щоб нерівність була правильною:а) -5 < * < -1;б) -3 < * < -2;в) -1 < * < 0;Запиши у порядку спадання: -7,8; 7,2; -5,6; -3,56; 0; 9,1; -0,6

Номер слайду 18

Рефлексія. Що нового дізнались на уроці?Чи багато незрозумілого залишилось у вивченому матеріалі? Чи легкими були для вас завдання?Що завадило вам вивчити матеріал краще?Як ви вважаєте, досягли поставлених цілей перед собою?

pptx
Додав(-ла)
Батюк Оксана
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
12 лютого
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку