Тема уроку: Екологія. Введення нових лексичних одиниць. Робота з текстом.
Цілі уроку:
Практична:
Освітня: розширити кругозір учнів щодо способів вирішення соціальних проблем в англомовних країнах та організаціях.
Виховна: сприяти розвитку в учнів поведінки, сприятливої для взаємодії з навколишнім середовищем
Розвивальна: розвивати пізнавальні процеси учнів, будувати та аналізувати стратегію поведінки, обговорювати прослухане.
Обладнання уроку: підручник, аудіоматеріал, роздатковий матеріал, програвач.
Схематичний план уроку
І. Організаційна частина (1 хв)
ІІ. Мовленнєва розминка (3 хв)
ІІІ. Перевірка домашнього завдання (5 хв)
IV. Мотивація навчальної діяльності учнів
Головна частина уроку (16 хв)
V. Закріплення вивченого матеріалу (10 хв)
VI. Підведення підсумків уроку (5 хв)
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Мовленнєва розминка
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Suggested Answer Key
Graffiti is a serious problem nowadays and it makes our towns, villages and cities look ugly. What can we do to solve this problem?
One suggestion would be to introduce tougher fines for people who spray graffiti on monuments and buildings. By doing this, people would think twice before vandalizing property.
Another way to help solve this problem is to create graffiti parks. Then those who consider themselves graffiti artists could have a place to express their art.
The problem of graffiti in our community cannot be solved overnight. By introducing tougher fines and providing graffiti parks, though, we can reduce it.
IV. Мотивація навчальної діяльності учнів
Suggested Answer Key
Your water footprint is the amount of water you consume every day.
You can have showers instead of baths and make sure you don’t waste food. You can also learn about which products take a lot of water to produce and make smart consumer choices.
V. Головна частина уроку
1. Робота з новим лексичним матеріалом
Мета: вивчити нові лексичні одиниці в складі словосполучень та речень; розширити словниковий запас учнів
Методичний прийом: повторення за вчителем хором; індивідуальне повторення лексичних одиниць окремо, в складі словосполучень та речень.
|
/ˈfʊtprɪnt/ |
Міра кількості ресурсів |
|
/ əˈmaʊnt/ |
Сума |
|
/kənˈsjuːm/ |
Споживати |
|
/səˈplaɪ/ |
Постачати |
|
/ˈɡrəʊɪŋ’ /ˌpɒpjuˈleɪʃn/ |
Зростання населення |
|
/ ˈwɔːtə’ ˈʃɔːtɪdʒ/ |
Скорочення вживання води / водних ресурсів |
|
/ əˈweə(r) / |
Остерігатися |
|
/ˈefət/ |
Докласти зусиль |
2 . Аудіювання тексту і бесіда за ним (впр. 2, с. 22)
Мета: навчити учнів сприймати і розуміти прослуханий текст; збагачувати словниковий запас учнів; вдосконалювати монологічне мовлення школярів шляхом формування поширеної відповіді на запропоновані запитання.
Методичний прийом: активне слухання і відповіді на запитання за текстом
Answer key: 1) C : ‘Not Just The Water You Drink’; 2) D : ‘Why Does It Matter?’ 3)B ‘Do Your Part’
Answer key:
3 . Робота в групах
Мета: розвинути вміння працювати в парах, аналізувати прочитане та формувати поширені відповіді.
Методичний прийом: робота в групах за допомогою опорних запитань, висловлювання учнів.
Учні об’єднуються в 4 групи за приналежністю до пори року, коли народились, та опрацьовують текст з підручника.
1. Instructions
-Please, join into 4 groups according to the seasons, in which you were born ( groups ‘Autumn’, ‘Winter’, ‘Spring’, ‘Summer’).
- Look through the text again and match the words in bold to their synonyms : is able to use, rare, quantity, goods, uses up, influenced, working out, repeated actions, increases, cut down on, trying , help, familiar with, clever.
2. Checking the answers
Answer Key
VI. Закріплення вивченого матеріалу
Мета : розвинути навички усної взаємодії
Методичний прийом: висловлювання учнів
Suggested Answer Key:
The author’s purpose is to inform and persuade. The author informs by providing information and persuades by using phrases such as ‘try changing’ and ‘you should’.
Suggested Answer Key:
I learnt that our water footprint is how much water we use including the water used to make our clothes and food. I learnt that 1.2 billion people live in areas where water is scarce. I learnt food contains a lot of water and that we can save water by not wasting food and by making smart consumer choices.
VII. Підсумок уроку
-How will today’s text change the way you use the class? ( ‘I think I will try to save more water and I will also try not to waste food.’)