Конспект уроку на тему "Хобі"

Про матеріал
Встало сонечко усміхнулось, Good day! Ми до сонечка усміхнулись, Good day! Побажали всім здоровя, Be health! Настрою на цілий день, And every day! Посміхнулись, порівнялись продзвенів дзвінок починаєм наш урок!
Перегляд файлу

Тема. Хобі

Мета:

  • Повторити і узагальнити лексичний матеріал до теми «Хобі», знати граматичний матеріал до теми «Модальне дієслово Can», «Наказовий спосіб дієслова», читати текст про хобі і проведення вільного часу, виконувати до і після текстові завдання;
  • Розвивати навички читання, перекладу тексту, аудіювання, говоріння,самостійної роботи, логічного мислення;
  • Виховувати ціннісне ставлення особистості до культури і звичаїв країни, мова якої вивчається.

Обладнання: мультимедійна дошка, презентація на тему «Хобі», зошит, словник, зошит з граматики, наочність.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

І. Початок урок.

Організаційний момент.

Встало сонечко усміхнулось, Good day!

Ми до сонечка усміхнулись, Good day!

Побажали всім здоровя, Be health!

Настрою на цілий день, And every day!

Посміхнулись,  порівнялись продзвенів дзвінок починаєм наш урок!

Мотивація навчальної діяльності.

How are you today?

I am ok!

I am good!

I am the best!

Read a poem and translate.

We like to read, we like to play

We like to study every day

We like to jump, we like to run

We like to draw and it is fun.

Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні, ми діти, маємо урок узагальнення і систематизації знань, ми повторимо лексичний матеріал до теми «Хобі», граматичний матеріал : «Модальне дієслово Can», «Наказове речення. The Imperative», прочитаємо текст про хобі у різних дітей і виконаємо після-текстові вправи.

Today we have final lesson to the topic “Hobby”, we are going to read the text about hobby of different children and after text tasks.

ІІ. Основна частина уроку.

Узагальнення та систематизація понять.

  1. Vocabulary.Перевірка лексичного матеріалу до теми, за до помогою презентації.

To ride a bike- їздити велосипедом

To watch video- дивитися відео

To swim- плавати

To fish- рибалити

To take photograph- фотографувати

To play football- грати футбол

To play volleyball- грати волейбол

To play basket ball- грати баскетбол

To play tennis-грати теніс

To read a book-читати книгу

To listen to music-слухати музику

To play with a ball-грати з мячем

To dance-танцювати

Cooking-готувати

To draw a picture-малювати картину

Swimming-плавання

To ride a horse-їздити на коні

To skate-кататися на роликах

To collect and swap cards-колекціонувати і обмінюватися марками

Write the missing sound.

  • …unday
  • …onday
  • …aturday
  • …uesday
  • …ednesday
  • …hursday
  • …riday
    1. Grammar-game.Граматична гра

“Name as many things as you can that you do in your free time”. Назви якомога більше речень, що ти можеш робити у вільний час використовуючи модальне дієслово Can.

  1. Game “ Foreigner”.

Ask  as many questions as you can to introduce with foreigner.

( Задайте якомога більше питань, щоб познайомитись з іноземцем, і дізнатися про його хобі,  використовуючи нову лексику до теми).

Relaxation.Фізкультхвилинка. Діти переглядають відео пісні повторюючи за дітьми з відео рухи .

 

  1. Song “Favourite hobby”.( Додаток4)

Favourite favorite

What’s your favourite hobby?

Reading, reading

Do you like reading?

Do you like reading?

Yes, I like reading

Swimming, swimming

Do you like swimming?

Do you like swimming?

Yes, I like reading

Swimming, swimming

Do you like swimming?

Do you like swimming?

Yes, I like swimming

  1. Cheking homework. Перевірка домашнього завдання.

Many pupils of our school have  interesting hobbies. Lara is 11 years old. She likes writing poems and painting pictures.

Tom is 15 years old and he has very interesting hobbies. He likes dancing, designing Internet sites and playing piano.

Robert is almost 13 years old. His hobbies are playing football and reading the stories. Our pupils do many interesting things and they are very busy.

They also love different subjects. Tom is the best pupil at math. Lara is good at art and literature and Robert is one of the best pupils at PE. They hobby study well too.

  1. After-reading.Етап виконання після-текстових вправ.

Answer the questions.Дайте відповіді на питання.

What do they do?

What does Lara do in her free time?

What subjects does she like the best?

What does Tom do in his free trime?

What subject does he like the best?

What does Robert do in his free time?

Complete the sentence.Доповніть речення.

Lara is… years old. (11)

Tom likes designing… .( Internet site)

Robert is the best pupil at… .(PE)

The hobbies  help them.. .(to study well)

Reading… is Robert’s hobbies. (stories)

Tick T(true) F(false). Підкресліть правда чи ні.

Laras hobby is Math.____(False)

Playing football is Robert’s hobby.___(True)

Lara is good at art. ____(True)

Robert is 15 years old.____(False)

Tom is good at literature.____(True)

Tick the correct answer. Виберіть правільну відповідь.

How ols is Robert? (13 or 16)

                    Is Tom older than Robert? (Yes or No)

                   Who likes to play football? (Robert or Tom)

How  good is your memory?What’s his/her name?Перевір свою память, пртгадай про кого розповідається в кожному абзаці.

  • She is 11 years old. She likes writing poems and painting pictures. She is good at art and literature.(Lara)
  • He is 15 years old and he has very interesting hobbies. He likes dancing, designing Internet sites and playing piano.He is the best pupil at math.(Tom)
  • He is almost 13 years old. His hobbies are playing football and readingstories. (Robert)

ІІІ. Заключна частина уроку

Підведення підсумків уроку

Давайте, діти пригадаємо, що ми сьогодні повторили?

Ось це діти дерево наших знань, нам потрібно наклеїти на нього пелюстки, а пелюстки це наші знання.

Домашнє завдання.

Підготуватися до контрольної роботи, повторити слова із словничків і виконати вправу 2, с.52 (вставити пропущені літери).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0