Конспект уроку на тему "Мова – безцінний скарб кожного народу"

Про матеріал

Урок читання у 4-му класі . Читанка О.Я.Савченко. Розділ «Біблійні легенди». Твір – легенда «Вавілонська вежа» с. 40-42

Урок засвоєння нових знань- урок – презентація за технологією інтерактивного навчання та інноваційних комп'ютерних технологій.

Структура

1. Організаційний момент.
2. Підготовка до сприйняття матеріалу або актуалізація опорних знань, умінь, уявлень та чуттєвого досвіду.
3. Мотивація навчальної діяльності.
4. Оголошення теми, мети, завдання уроку.
5. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння).
6. Осмислення нових знань, умінь.
7. Закріплення, систематизація та узагальнення.
8. Контрольно-коригувальний етап.
9. Підбиття підсумків уроку.
10. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання.

Основні форми роботи

  • Колективна
  • Командно-групова
  • Парна
  • Дискусійно-фронтальна

Методи навчання

  • Криголам
  • Дикломатор
  • Коло думок
  • Мозковий штурм
  • Асоціативний кущ
  • Мікрофон – інтерв'ю

Прийоми навчання

  • Розсипанки букв, слів
  • Кут зору
  • Скоро мовлення
  • Прогнозування
  • Доповни склад
  • Синонімічні пари
  • Читай правильно
  • Дослідники
  • Тестування
Перегляд файлу

Читання

4 клас

Тема. Мова – безцінний скарб кожного народу

Вавилонська вежа. Біблійна легенда.

Мета. Вчити учнів розуміти текст, розвивати уміння виділяти головне і аналізувати, висловлювати свої міркування; збагачувати словниковий запас;розширити знання учнів про роль мови в житті народу,викликати бажання знати і володіти її скарбами.

Обладнання. Біблія, презентація до уроку з відео матеріалами та практичними завданнями

І. Організація класу

Кадр1

Як приємно вранці зустрічати друзів,

Бачити обличчя радісні такі.

І тоді на серці виграє веселка.

Настрій веселковий лине цілий день!

Любі мої друзі, як приємно, що все гаразд, що ми всі знову разом — усміхнені та бадьорі. А чи завжди так буває?

Кадр 2

Веселкою серденько грає,

Про друзів та старших дбає,

Менших за себе не ображає

Та вчасно і в строк

 Упевнено робить свій крок.

4-В на урок.

Які ж сім “В” на кожен день у 4-В? (Клац)

виховані

ввічливі

вмілі

веселі

винахідливі

вірні

великодушні (Клац)

ІІ. Актуалізація опорних знань

Кадр 3

-Аж ось перед нами якась дивна споруда.

А запросив нас туди

Народ. . (Клац)

-Що це , відгадайте (бібліотека) (Клац)

-А в бібліотеці нам потрібна одна дуже старовинна книга про походження світу.

Що це, відгадайте (біблія) (Клац)

-Прочитаймо це слово з різною інтонацією: радіємо…(Клац), питаємо….(Клац), сумніваємося…(Клац)

Кадр 4

-Що ж таке біблія на вашу думку?

Кадр 5

-Але щоб потрапити туди, нам потрібно прочитати прислів'я, ідучи за цифровими підказками. (Клац)

2 будує     3 а

 4 незгода

5 руйнує   1 Згода

(Клац)

-Як ви розумієте це прислів'я?

Чи завжди буває згода між людьми? Чому?

Кадр 6

Біблія (читання хором титрів)

ОДНА ІЗ НАЙВІДОМІШИХ

 ТА НАЙДАВНІШИХ КНИГ СВІТУ,

Яку писали наймудріші люди

протягом багатьох століть

СВЯЩЕННІ ТЕКСТИ,

ВИЗНАНІ ЦЕРКВОЮ

ЯК НЕПОРУШНИЙ ЗАКОН

ВІРИ ТА ЖИТТЯ

 

Кадр 7

Святе Письмо для християн

і найвизначніша

ПАМ'ЯТКА КУЛЬТУРИ.

Її називають

 Вічною Книгою

Кадр 8

-Сьогодні ми розпочинаємо новий розділ «Біблійні легенди» «Вавилонською вежею»

Кадр 9

-Складемо асоціативний кущ «Легенда»,пригадаємо все, що пов’язано з легендою:

Історія, світ, рослини, звірі,птахи,люди, річки,міста,чудеса. (Клац)

 

-Хто пригадає визначення поняття «Легенди»

Це невеликі за обсягом твори-розповіді. У них відбилися народні уявлення про створення світу,виникнення рослин,звірів,птахів,походження імен людей,назв міст,річок,озер,окремих місцевостей,про події минулого та видатних історичних діячів.

Кадр 10

Біблійна ЛЕГЕНДА

усне

народне оповідання

 про чудесну подію,

 що сприймається

 як достовірне

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Кадр 11

Сьогодні ми прочитаємо

про те, як незнання мови може зруйнувати

 усі плани.

Кадр 12

ІV. Робота над легендою.

  1. Розчитування

a)   Зарядка для очей

Кадр 13

  1. Читання з різною силою голосу

Горішок знань –

це знає кожен –

міцний,

Та нам –

не відступать!

А розколоти допоможе

Бажання всіх –

все хочу знать!

Кадр 14

  1. Робота над скоромовкою Вправа «Дощик крапає, іде,проривається, злива.»

 

У нашім селі на горбочку

Стоїть церква на видочку.

Біля неї, мов ті квіти,

Сидять старі,ходять діти,

Ходять хлопці та дівчата –

Українські соколята.

Кадр 15

  1. Читання легенди підготовленими учнями

Кадр 16

  1. Словникова робота:
    1. «Доповнюй склади»

Кадр 17

  1. «кут зору»

Кадр 18

  1. «Синонімічні пари»-Робота в парах

Кадр 19,20

  1. «Читай правильно»

Кадр 21

Фізпауза «Ми любимо читати»

Кадр 33

  1. Робота над текстом
    1. Мовчазне читання тексту.

Кадр 34

  1. «Як будували вежу»

Кадр 35

  1. Порівняти малюнок з описом

Кадр 36

  1. Вибіркове читання

Кадр 37

  1. Тестування – гра «Так-ні, а як»

Кадр 38

 

  1. Робота у групах

Складіть прислів’я

та підберіть до нього певну частину тексту. Перекажіть разом .

Кадр 39

V. Підсумок уроку .

Гра «Мікрофон» Яку думку передають виділені речення?

Кадр 40

Підрахування балів. Показ сигнальних маячків

Домашнє завдання: с.40-42 рівнями

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку