Урок " Святий Миколай іде,чемним дітям дарунки несе"

Про матеріал

Бінарний урок з читання і трудового навчання.Мета: розширити знання учнів про святого Миколая; вчити правильно, виразно, свідомо читати твори,шукати відповіді на запитання в підручнику, шукати описи героїв, збагачувати словниковий запас; розвивати слухо-зорове сприймання, слухову пам'ять, увагу; розвивати зв'язне мовлення, творчу уяву, слухове сприймання, коректувати вади звуковимови. Сприяти розвитку мотивації до добрих вчинків. Виховувати віру в силу добра, вчити бути слухняними і добрими, любов до матері.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель початкових класів

Ярошинська Наталія Броніславівна

Вчитель трудового навчання

Гудзь Олена Миколаївна

 

 

 2013р


Бінарний урок з  читання і трудового навчання

Тема: Миколай іде, чемним діткам подарунки несе. За Вірою Вовк «Святий Миколай». Виготовлення конверту для листівки бажань

Мета: розширити знання учнів про святого Миколая; вчити правильно, виразно, свідомо читати твори,шукати відповіді на запитання в підручнику, шукати описи героїв, збагачувати словниковий запас; розвивати слухо-зорове сприймання, слухову пам'ять, увагу; розвивати зв’язне мовлення, творчу уяву, слухове сприймання, коректувати вади звуковимови. Сприяти розвитку мотивації до добрих вчинків. Виховувати віру в силу добра, вчити бути слухняними і добрими, любов до матері.

Обладнання: смайлики,миколайчики,мовний матеріал, ілюстрації,презентація,листівки, ікона святого Миколая, свічка, вишитий рушник, чобіток, клей,ножиці, папір,миколайчики

Тип уроку: повторне читання, аналіз тексту

Хід уроку

І.Організація класу

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

(Показую малюнок дитячих личок: на одну радість, на іншому-

сум .)

-Яке личко вам сподобалося найбільше? Я бажаю вам бути уважними, старанними і обов’язково усміхненими на сьогоднішньому уроці.

І пам’ятайте любі діти,

Щоб знання чудові мати

Треба гарно всім вам  працювати!

 

ІІ.Слухо-мовна хвилинка

 -Яка пора року?

  • Назвіть місяці зими
  • Який перший місяць зими?
  • Який другий місяць зими?
  • Який черговий звук?
  • Давайте всі разом повторимо ш-ш-ш

Скоромовка

Шило шубку Шурі шило,

шовком,шерстю шви обшило.

Вийшла шубка прехороша

нашій Шурі на порошу.

ІІІ. Перевірка д/з ( за кожен вид заохочення)

  • Діти, а що це в нас на дошці?
  • Чобіток
  • А як ви думаєте  що там є?
  • Я думаю…
  • Подарунки. Так, але ви їх зможете дістати тільки в кінці уроку, обмінявши на такі ось миколайчики, які ви будете отримувати  за виконання завдань. Тому уважно, гарно працюйте на уроці.

 

 

1.Перевірка словника

( за дошкою 1 учень, решта на листочках- потім перевірка колективна)

Миколай несе дарунки.

  1. Діти відшукайте і зачитайте кінець речення

Матері він не запам’ятав …

Побачить, бувало,що якась мати пестить і …

Засумував святий Миколай…

  1. Екранізація твору

А зараз ми побачимо зустріч Миколая і хлопчика, яку ви підготували на домашньому завданні

Молодці! Ви гарно справилися з завдянням. Ось отримуєте ще по Миколайчику.

IV.Повідомлення, теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

 Діти сьогодні на уроці ми продовжимо читати оповідання «Святий Миколай», будемо працювати з текстом, відповідати на запитання , поговоримо про те , хто найрідніший  для дитини. І не забувайте, що в кінці уроку хто буде гарно працювати отримає подарунок. Отже, будьте уважні.

V. Робота над темою уроку

1. Робота з підручником ( Що ти робиш? –Я читаю)

1- Знайдіть і прочитайте кого побачив святий Миколай в одному селі?

2. Який вигляд мав хлопчик? –Про що це свідчить? ( Що хлопчик був бідним)

3. Діти, а як звали хлопчика?

4. Що робив хлопчик влітку? Знайдіть і прочитайте.

5.За чим любив спостерігати малий Тарас?

(Як мати пестить свою дитину)  ( ЗАОХОЧЕННЯ)

Фізкульхвилинка

Морозець, морозець пощипав нам щічки.

Теплі валянки у нас, шубки й рукавички.

Теплі валянки у нас, шубки й рукавички.

Морозець, морозець плещимо в долоні.

У дівчаток і хлоп'яток носики червоні.

У дівчаток і хлоп'яток носики червоні.

2.Індивідуальна робота за картками

  1. Знайдіть і прочитайте розмову святого Миколая і хлопчика?
  2. Знайдіть і прочитайте, що попросив Тарас у святого Миколая?
  3. Чому засумував Миколай? 

А зараз ми трішки пограємось, перевіримо якими ви були уважними.

3.Гра « Склади речення з розсипаних слів!»

Миколай. святий Іде  (Іде святий Миколай.)

 порозі сидить    На Тарасик. (На порозі сидить Тарасик)

матері.хотів любові Тарасик (Тарасик хотів любові матері.)

Давайте прочитаємо ці речення: Олена читай перше речення

Олексій –друге., Богдан-третє.

Молодці. Діти, а хто нагадає про що ми забули?

  • Так, про листівку з проханням, яку ви написали Миколаю.

А чи можна листівку відіслати ось так. ?

  • Ні. А що нам потрібно?
  • Конверт.
  • Так. Потрібний конверт, щоб відправити листівку.

Отже, ви зараз з Оленою Миколаївною виготовите конверт для листівки.

 Майстерня Святого Миколая

   

 

V.Підсумок уроку

Кімната вражень

Діти я запрошую вас до кімнати вражень

  • Діти, чи сподобався вам урок?
  • Хто найрідніша людина для дитини?
  • Що ви виготовили на уроці для листівки?

 

О.М.: Підете з вихователями на пошту і вкините в поштовий ящик.

 

  • Отже, треба бути слухняними, гарно вчитися, щоб до вас теж приходив з подарунками святий Миколай.

А тепер давайте порахуємо миколайчики скільки в кого?

Всі ви молодці, гарно працювали на уроці, але треба старатися голосно, чітко вимовляти звуки, щоб ваша мова була зрозумілою. А зараз перевіримо, якими ви уважними були складемо вірш-сенкан

  • 1.Хто?Що?  ( Миколай, добрий, дарує)
  • 2. Який? Який?       
  •  ( Святий,добрий, подарунки, дарує)
  • 3.Що робить?    Що робить?
  • Що робить? (святий, чудотворець, дарує, любить, допомагає)
  • 4. Речення ( несе Миколай подарунки дітям.)
  • 5. Подібне слово до назви (людина,Чудотворець)

Д/з. Інструктаж

  -Відповідати на запитання, розказувати те, що найбільше запам’яталось.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кисса Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
16 липня 2018
Переглядів
12476
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку