Конспект уроку на тему: "Органи виділення людини"

Про матеріал

Тема: Органи виділення

Навчальна мета: пояснити учням структуру органів виділення та значення процесів виділення , познайомити з методами дослідження органів виділення.

Виховна мета: продовжити формування наукового світогляду.

Розвивальна мета: продовжити формування вмінь працювати з підручником; застосовувати проблемні методи й питання для обмірковування, розвивати творче мислення, мовлення.

Обладнання: таблиця „Схема будови органів виділення”, модель нирки

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка присутніх.

3. Перевірка готовності до уроку.

Скажи мені , і я забуду.

Покажи мені , і я запам'ятаю.

Дай можливість діяти самому , і я навчуся.

Як ви розумієте цей вислів?

ІІ Актуалізація опорних знань

Біологічний диктант

Правильна відповідь =1 бал

1Засновник гігієни харчування ( Авіцена)

2Найважливіший принцип харчування ( енергетичний баланс)

3Чим визначається потреба людини в поживних речовинах (її масою. віком, руховою активністю)

4Чим компенсується нестача амінокислот, вітамінів в окремих продуктах ( вживанням різноманітних продуктів)

5Чому сприяє різноманітна їжа( стимулює апетит, поліпшує засвоєння)

6 Скільки разів на день потрібно харчуватись(40

7Скільки % має становити обід(35%)

8Ця речовина належить до баластних речовин( клітковина)

9Коли краще споживати м'ясні та рибні страви( в першій половині дня)

10До чого призводить недостатнє харчування( зниження імунітету, хвороби)

11До чого призводить надмірне харчування( ожиріння, цукровий діабет, менше живуть).

Робота з картками

Місткий кошик.

В зошиті учні малюють кошик, на якому пропонується написати терміни. Потрібно заповнити кошик. Потім один з учнів зачитує слова. Учні викреслюють назви, які повторюються в їх записах. Переможець той, у кого більше записано термінів

Термінологічна розминка

обмін речовин гігієна харчування

білки

жири вуглеводи

цукровий діабет

вітаміни

енергетичний баланс

ІІІ Вивчення нового матеріалу

Розповідь, вході якої учні заповнюють таблицю

« Органи виділення людини»

Органи виділення

Особливості будови

Функції

Нирки

Легені

Шкіра

Печінка

Ⅳ Узагальнення знань

Самостійна робота учнів

Дати відповіді на запитання:

1Порівняйте видільні системи риб, амфібій, рептилій, птахів і ссавців.

2Яке значення має подвійна капілярна мережа в нирках?

Домашнє завдання

параграф53, відповіді на запитання на ст. 170

* Повідомлення

« Камені у нирках» ,

« Лікарські рослини, що використовуються для лікування захворювань нирок».

Перегляд файлу

 

Тема: Органи виділення

Навчальна мета: пояснити учням структуру органів виділення та значення процесів виділення ,  познайомити з методами дослідження органів  виділення.

Виховна мета: продовжити формування наукового світогляду.

Розвивальна мета: продовжити формування вмінь працювати з підручником; застосовувати проблемні методи й питання для обмірковування, розвивати творче мислення, мовлення.

Обладнання: таблиця „Схема будови органів виділення”,  модель нирки

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка присутніх.

3. Перевірка готовності до уроку.

Скажи мені , і я забуду.

Покажи мені , і я запамятаю.

Дай можливість діяти самому , і я навчуся.

Як ви розумієте цей вислів?

ІІ Актуалізація опорних знань

 

Біологічний диктант

Правильна відповідь =1 бал

1Засновник гігієни харчування ( Авіцена)

2Найважливіший принцип харчування ( енергетичний баланс)

3Чим визначається потреба людини в поживних речовинах (її масою. віком, руховою активністю)

4Чим компенсується нестача амінокислот, вітамінів в окремих продуктах ( вживанням різноманітних продуктів)

5Чому сприяє різноманітна їжа( стимулює апетит, поліпшує засвоєння)

6 Скільки разів на день потрібно харчуватись(40

7Скільки % має становити обід(35%)

8Ця речовина належить до баластних речовин( клітковина)

9Коли краще споживати мясні та рибні страви( в першій половині дня)

10До чого призводить недостатнє харчування( зниження імунітету, хвороби)

11До чого призводить надмірне харчування( ожиріння, цукровий діабет, менше живуть).

 

 

 

Робота з картками

 

Місткий кошик.

В зошиті учні малюють кошик, на якому пропонується написати терміни. Потрібно заповнити кошик. Потім один з учнів зачитує слова. Учні викреслюють назви, які повторюються в їх записах. Переможець той, у кого більше записано термінів

 

Термінологічна розминка

обмін речовин                гігієна харчування

білки

жири вуглеводи

цукровий діабет

вітаміни

енергетичний баланс

ІІІ Вивчення нового матеріалу

Розповідь, вході якої учні заповнюють таблицю

 

« Органи виділення людини»

 

 

Органи виділення

Особливості будови

Функції

Нирки

 

 

Легені

 

 

Шкіра

 

 

Печінка

 

 

 

Узагальнення знань

Самостійна робота учнів

Дати відповіді на запитання:

1Порівняйте видільні системи риб, амфібій, рептилій, птахів і ссавців.

2Яке значення має подвійна капілярна мережа в нирках?

 

Домашнє завдання

параграф53, відповіді на запитання на ст. 170

* Повідомлення

« Камені у нирках» ,        

  « Лікарські рослини, що використовуються для лікування захворювань нирок».

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
9 березня 2018
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку