Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 2. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.

Про матеріал
Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 3. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
Перегляд файлу

Календарне планування.

Предмет. Інформатика.

Клас 2.

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 

Тема уроку

Кіль-кість годин

Дата

 

називає правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики;

дотримується правил безпечного користування пристроями у кабінеті інформатики;

1

Знайомство з комп’ютерним класом. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.

1

 

Змістова лінія «Я у світі інформації»

Тема 1.   Інформація.

досліджує сприйняття інформації різними органами чуття [2 ІФО 1-1.1-1];

робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття [2 ІФО 1-1.1-2];

формулює прості інформаційні запити [2 ІФО 1-1.1-3]

2

Поняття про інформацію та інформатику

1

 

3

Сприймання людиною інформації

1

 

4

Види інформації

1

 

5

Опрацювання текстової та графічної інформації

1

 

6

Властивості інформації

 

 

Тема 2.   Дані

відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів [2 ІФО 1-1.2-1]; - групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо) [2 ІФО 1-1.2-2];

зберігає, змінює та видаляє дані на одному з відомих носіїв [2 ІФО 1-1.2-3];

розрізняє носії за їх призначенням [2 ІФО 1-1.2-4];

читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування [2 ІФО 1-1.2- 5];

відповідає на запитання за даними таблиці, схеми [2 ІФО 1- 1.2-6];

знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності [2 ІФО 1-1.2-7];

впорядковує предмети за заданими ознаками (наприклад, впорядкування списку учнів за датою народження, прізвищ за алфавітом тощо) [2 ІФО 1-1.2-8]

7

Поняття дані

1

 

8

Носії інформації

1

 

9

Пристрої для роботи з даними

1

 

10

Структура ПК. Клавіатура. Уведення окремих символів.

1

 

11

Робота з текстом

1

 

12

Використання пристроїв для навчання в школі и вдома

1

 

Тема 3 Об’єкт. Властивості об’єкта

користується готовими моделями для пояснення і розв’язання проблем [2 ІФО 1-1.3-1];

визначає з допомогою вчителя / вчительки найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей [2 ІФО 1-1.3-2];

знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів [2 ІФО 1-1.3- 3];

поділяє властивості за значущістю (істотні та неістотні) [2 ІФО 1-1.3-4];

створює об’єкти за зразком [2 ІФО 1-1.3-5];

групує об’єкти, дає назву групі [2 ІФО 1-1.3-6];

переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією [2 ІФО 1-1.3-7];

створює модель об’єкта [2 ІФО 1-1.3-8]

13

Поняття об’єкту

1

 

14

Властивості об’єкту

1

 

15

Зміна властивостей об’єкту

1

 

16

Спільні та відмінні ознаки/властивості об’єкту

1

 

17

Створення простих геометричних моделей об’єкту, за описом їх властивостей

1

 

Змістова лінія «Моя цифрова творчість»

встановлює логічну послідовність подій або дій [2 ІФО 2-2.1- 1];

 діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану [2 ІФО 2-2.2-1];

укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності [2 ІФО 2-2.2-2];

формулює очікуваний результат [2 ІФО 2-2.2-4];

виправляє помилки у плані [2 ІФО 2-2.2-7]

виокремлює частини від цілого [2 ІФО 2-2.3-1];

складає ціле із запропонованих частин [2 ІФО 2-2.3-2

використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-1];

створює прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-2];

використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів [2 ІФО 2-2.4-7]

18

Подія, послідовність подій.

1

 

19

Алгоритми та виконавці

 

 

20

Укладання послідовності кроків. Наслідки порушення плану (алгоритму)

1

 

21

Складання простих алгоритмів для виконавця.

1

 

22

Програми та інструменти для створення простих зображень, текстів, музики

1

 

23

Збереження інформаційних продуктів на пристроях.

1

 

24

Редагування створених чи готових електронних документів

1

 

Змістова лінія «Я і цифрові пристрої»

досліджує можливості пристроїв [2 ІФО 4-3.1-2];

експериментує з їхніми функціями [2 ІФО 4-3.1-3]; -

визначає переваги цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних [ ІФО 4-3.1-4

підтримує порядок на робочому місці [2 ІФО 3.2-1];

використовує програмні середовища для навчальної діяльності та в побутових ситуаціях [ ІФО4-3.2-3];

запускає програми, відкриває файли та програми на знайомому пристрої [2 ІФО 4-3.2-4];

пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі [2 ІФО 4-3.3-1];

користується різними джерелами інформації (книги, альбоми, запитання до друга тощо) [2 ІФО 4-3.3-4];

застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб [2 ІФО 4-3.3-5]

25

Люди і машини. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки.

1

 

26

Можливості цифрових пристроїв, призначення

1

 

27

Цифрові пристрої для навчання, побуту, гри, безпеки, розвитку та збору інформації.

 

 

28

Робоче місце для роботи з цифровими пристроями

1

 

29

Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації.

1

 

Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями [2 ІФО 5-4.1-1];

аргументує необхідність конфіденційності паролів [2 ІФО 5- 4.1-3];

дотримується правил безпечної роботи з цифровими пристроями та в мережах [2 ІФО 5-4.1-4];

розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих [2 ІФО 5-4.1-6];

коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується [2 ІФО 5-4.2-1];

розрізняє приватну та публічну інформацію [2 ІФО 5-4.2-2];

зазначає авторство власних робіт (прізвище, ім’я, дату), доводить його [2 ІФО 5-4.3-1];

не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому [2 ІФО 5-4.3-2];

вказує авторів тих матеріалів, які використовує у своїх роботах [2 ІФО 5-4.3-3]

30

Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями.

1

 

31

Засоби та способи збереження особистої інформації

1

 

32

Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.

1

 

33

Етика спілкування в мережах та в реальному житті

1

 

34

Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна

1

 

35

Авторство контенту, зокрема електронного (власне і чуже)

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ащеулова Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Савицька Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
Додано
9 вересня 2021
Переглядів
8827
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку