28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Конспект уроку на тему "Рівняння. Повторення вивченного матеріалу" для 6 класу (інклюзивне навчання)

Про матеріал
Повторення - мати навчання. Підготувати дітей з особливими потребами до написання підсумкової контрольної роботи - головна задача кожного вчителя, незважаючи ні на які обставини. Пропоную одну із своїх розробок на узагальнення навчального матеріалу.
Перегляд файлу

Урок № 124                                                                               Дата    13.05.2020р.

Задачи на движение для 4 класса

Доброго дня, шановні мої хлопці!

Наближається  кінець начального року, а тому, наберіться сил і терпіння, візьміть свою волю в кулак і все буде добре!

 

Відкрийте зошит і запишіть:

Тринадцяте  травня

Класна робота

Тема. Рівняння. Повтореня вивченного

           матеріалу.

 

Мета уроку: узагальнити та систематизувати навчальний матеріал за темою “Рівняння”; домогтися засвоєння схеми розв'язування рівнянь. Розвивати обчислювальні навички, пам´ять, логічне мислення. Виховувати уважність, самостійність та охайність.             

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

Розум людський володіє трьома ключами,

 що відкривають все: цифрою, буквою, нотою.

 Знати, думати, мріяти. Все в цьому. 

В. Гюго

І. Організаційний етап.

 

Наступної неділі, а саме 19.05.2020р., ми звами напишемо підсумкову контрольну роботу. А сьогодні, продовжуємо повторювати вивченний матеріал. Налаштуйте себе на кропітку працю та вперед за знаннями!

 

ІІ.  Актуалізація опорних знань.

 

Хлопці давайте повторимо.  Як завжди, працюємо в парі – Володя починай, а Віталій продовжуй. “Продовжити незакінчене математичне речення”:

1. Рівняння – це ...                                                                                                                

2. Корінь рівняння – це ...                                 

3. Розв'язати рівняння – це означає…                                                 

4. Протилежні числа – це...                                                                               

5. У сумі протилежні числа дорівнюють ...


6. Як називаються дані числа:

 

 

Перевірь себе:

1.  рівність, яка містить невідоме;

2.  значення невідомого, яке перетворює рівняння у правильну рівність;

3.  знайти всі його корені або довести, що їх немає;

4.  числа, які відрізняються тільки знаками;

5.  нулю;

6. взаємно обернені.

 

Фізкультхвилинка. Виконання дихальних вправ.

 

Основна стійка, руки на поясі:

1-2 - підняти руки вперед - нагору - вдихнути;

3-4 - через сторони руки опустити вниз - видихнути - 5-7 разів.

Темп повільний, глибокий вдих, подовжений видих.

 

ІІІ. Закріплення знань учнів, засвоєння вмінь

 

Давайте пригадаємо розв´язування різних видів рівнянь:

Нагадую: всі рівняння записати у зошит обов´язково!

 

 

 

 

 

 

За правилами знаходження

невідомих компонентів

арифметичних дій

  • х + 4 = 7 (змінна х як невідомий доданок) 

            х = 7 – 4,

            х = 3.

 

  • 25 – х = 12 (змінна х як невідомий від’ємник)

 х = 25 – 12,

 х = 13.

 

  • 3х = 21  (змінна х як невідомий множник)

х = 21 : 3

х = 7. 

 

  • 15 : х = 3 (змінна х як невідомий дільник)

х = 15 : 3,

х = 5.

 

  • 0х = 8 (змінна х як невідомий множник, але дане рівняння немає коренів).

 

 

Способом зведення подібних доданків

 

  • -2х + = 24,

          2х = 24,

            х = 24 : 2,

            х =12.

Відповідь: 12.

 

 

 

 

З використанням розподільної властивості множення:

a(b + c) = ab + ac

  • 2(х + 3) = 8 (спосіб знаходження невідомого компонента арифметичної дії множення)

         х + 3 = 8 : 2,

         х + 3 = 4,

                х = 4 – 3,

                х = 1.

Відповідь: 1.

  • 2(х + 3) = 8 (використовуючи розподільну властивість множення)

              2х + 6 = 8,

                     2х = 8 – 6,

                     2х = 2,

                       х = 2 : 2,

                       х = 1.

Відповідь: 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За допомогою основних властивостей рівняння

 

  • 2(х + 3) = - 4х + 12,

               2х + 6 = - 4х + 12,

                                     2х + 4х = 12 - 6,

                                              6х = 6,

                                               х = 6 : 6,

                                               х = 1.

  • 2х + 6  =  - 4х + 2

            Ліва          Права

/Перенесемо доданок – 4х з правої частини рівняння в ліву, а доданок 6 перенесемо з лівої частини в праву, змінивши знаки даних доданків на протилежні/

             2х + 4х = 2 – 6,

                       = - 4,

                        х = - 4 : 6,

                       

                         х = - .

 

Відповідь:  - .

 

  • 7х = - 30 + 2х,

      7х – 2х = - 30,

5х = - 30,

х = - 30 : 5,

х = - 6.

 

  • 3(6х – 1) = 2(9х +1) – 10,

              18х – 3 = 18х + 2 – 10,

           18х – 18х = 2 – 10 + 3,

                       0х = - 5.

Відповідь: немає коренів.

 

 

За основною властивістю пропорції:  a : b = c : d

                     a ∙ d = b ∙ c

  •  ,

                (х + 0,4) ∙ 3 = (0,7 – х) ∙ 8,

                      3х + 1,2 = 5,6 – 8х,

                         3х +8х = 5,6 – 1,2

                               11х = 4,4

                                    х = 4,4 : 11,

                                    х = 0,4

 

 

 

 

 

З модулем

  • |х | = 14     

 14 > 0, тому рівняння можна записати за означенням модуля:

х1 = 14  або   х2 = -14.

Відповідь: 14  аба  -14.

 

  • |х | = – 5

-5 < 0, що за означенням модуля неможливо      

Відповідь: немає коренів.

 

  •    |х + 2| – 2,5 = 12,4.

           |х + 2|  = 12,4 + 2,5

           |х + 2|  = 14,9       

 14, 9 > 0, тому рівняння можна записати:

  х + 2  = 14, 9     або      х + 2 = -14, 9

         х = 14, 9 – 2                 х = -14, 9 – 2

         х1 = 12, 9                       х2 = -16, 9.

  Відповідь: 12, 9   або  -16, 9.

 

 

ІV. Підбиття підсумків уроку.

 

Таким чином, на сьогоднішньому уроці ми повторили основні властивості рівняння та за їх допомогою згадали розв’язувати рівняння різних рівнів складності.  

 

 

Анкетування.

1. На уроці я працював                   активно / пасивно

2. Своєю роботою я                       задоволений/не задоволений

3. Урок для мене видався             коротким / довгим

4. За урок я             не втомився / втомився

5. Мій настрій став                     кращим / гіршим

6. Матеріал уроку

    для мене був                                         зрозумілим / не зрозумілим

                                         корисним / марним

                                                цікавим / нудним

                                                 легким / важким

 

V. Домашнє завдання.

 

Завдання для всіх:

 Розв’яжіть рівняння: 

 

     1)  – 4х – 3 = 0;                           

     2) y  0,75 = 0,6  0,25;

     3)  ;

      4) 

    

 

Відправити на Google – диск розв´язування завдань тільки із  домашньої роботи та Анкетування!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
14 травня
Переглядів
178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку