Конспект уроку на тему "Вибір професії"

Про матеріал

Конспект уроку "Вибір професії" у 10 класі було складено таким чином, що використання підручника не потрібно. На кожного учня необхідно роздрукувати матеріал і працювати у бланках. Урок досить змістовний, містить завдання різної складності і містить самоконтроль. Урок було опробовано на конкурсі "Учитель року".

Перегляд файлу

План-конспект уроку

з німецької мови

7 клас

 

Тема: У готелі.

Мета:

Навчальна:

  • навчити вживати нові лексичні одиниці у мовленні;
  • продовжувати формувати навички діалогічного мовлення;
  • продовжувати формувати навички аудіювання;
  • навчити представляти інших осіб, розповідати про готелі, вести бесіду зі службовцями готелю;
  • продовжувати формувати навички читання й аудіювання.
  • удосконалити навички читання з метою розвитку мовленнєвих здібностей учнів.

Розвивальна:

  • розвивати вміння діалогічного мовлення на основі граматичного матеріалу та вивчених лексичних одиниць;
  • розвивати спостережливість, уважність, вміння порівнювати мовні явища, робити висновки.

Виховна:

  • виховувати в учнів цікавість до вивчення німецької мови.

 

Обладнання: підручник, робочий зошит, дидактичний матеріал.

 

 

Хід уроку

  1. Початок уроку.
    1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення (5 хв.).

1) Привітання. Організація класу (2 хв.).

L.: Guten Morgen, Kinder! (Guten Tag!) Ich freue mich, euch wieder zu sehen. Ich möchte wissen, ob ihr guter Laune seid.

2) Повідомлення теми та мети уроку (3 хв.).

Lehrer: Stellt euch vor: ihr reist und möchtet in einer Stadt eine Zeitland bleiben. Wo könnt ihr dort wohnen? Soll man das bezahlen oder ist es kostenlos? Hat schon jemand von euch in einem Hotel gewohnt? Was gibt es dort? Wir sprechen heute über Hotels.

  1. Фонетична зарядка (5 хв.).

Гра “Bingo“.

(Кожен учень отримує картку і повинен взяти інтерв’ю у однокласників. Перемагає той, хто візьме більше інтерв’ю.Wohin möchten deine Mitschüler fahren? Wer möchte zum Mond fliegen? Протягом цієї гри відпрацьовуються питальні речення та відповіді на них.)

nach Berlin

Katja, …

in die Berge

 

ans Meer

Roma, …

an den See

 

an die Ostsee

 

auf eine Insel

 

zum Mond

 

zu den Sternen

 

(Учитель підводить підсумки, учні відповідають на питання ланцюжком.)

L.: Also, wer möchte nach Berlin fahren?

Sch.: Katja möchte nach Berlin fahren.

Sch.: … …

  1. Основна частина уроку.
    1. Контроль домашнього завдання (5 хв.).

Учні описують свою останню подорож.

  1. Розвиток навичок монологічного мовлення (3 хв.).

Übung  2.  Hier sind einige Anmeldeformulare. Erzählt über die Hotelgäste.

L.: Im Hotel können Touristen aus fremden Ländern wohnen. Wenn Sie ins Hotel kommen und dort wohnen möchten, müssen sie ein Anmeldeformular ausfüllen. Was steht in so einem Formular? Wer möchte über die Hotelgäste anhand des Anmeldeformulars erzählen?

1) Wie heißt der erste Hotelgast?

2) Wo lebt er?

3) Aus welchem Land kommt er?

4) Wann ist er geboren?

5) Welche Nationalität hat er?

6) Ist er verheiratet?

7) Was ist er von Beruf?

8) Welche Sprachen spricht er?

9) Und der zweite Hotelgast?

(Режим роботи: вчитель-клас.)

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Spiel „Personen vorstellen“ (7 хв.)

L.: Stellt euch vor: Ihr arbeitet in einem Hotel, ihr seid Angestellte. Viele Touristen kommen zu euch und füllen Anmeldeformulare. Stellt diese Personen vor, erzählt über sie. Das macht ihr in Gruppen zu drei/vier Personen. Jeder Spieler Рerzählt den anderen über eine Person.

Übung 5 Seite 131. Seht die Fotos an. Wie sind die Hotels? Was gibt es hier? Erzählt (15 хв.).

L.: Ihr seid Touristen und reist in Gruppen zu vier Personen. Ihr wohnt in Hotels. Bildet jetzt Kleingruppen. Jede Gruppe wählt sich ein Foto des Hotels, wo ihr wohnt. Erzählt über dieses Hotel.

  • Was gibt es hier?
  • Was kann man hier machen?
  • Wie findet ihr das Hotel?
  • Gefällt es euch oder nicht?

Besprecht das in Gruppen und erzählt dann der ganzen Klasse.

  1. Підбиття підсумків уроку.
  1. Пояснення домашнього завдання (2 хв.).

Підготувати презентацію «Подорож моєї мрії».

    2.  Систематизація вивченого (3 хв.).

  • Was habt ihr heute in der Stunde gemacht?
  • Was habt ihr Neues und Interessantes erfahren?
  • Was macht ihr in der Schule?

 

 

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку