Конспект уроку на тему «Взаємозв’язок між вчинком і наслідком»

Про матеріал
Конспект уроку для 3 класу з предмету "Я досліджую світ" на тему "Взаємозв'язок між вчинком і наслідком". За підручником "Я досліджую світ". Частина 2. Автори: І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О. Антонов. Відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.
Перегляд файлу

Конспект уроку в 3 класі з навчального предмету «Я досліджую світ»

Тема: «Взаємозв’язок між вчинком і наслідком»

Мета. Формувати предметні компетентності:

навчальну: пояснити значення слів «вчинок», «рішення», «наслідок»; вчити приймати зважені рішення, орієнтуючись на «правило світлофора», звертаючись за допомогою, порадою до старших;

розвивальну: розвивати мислення, увагу, мовлення;

виховну: виховувати культуру безпечної поведінки, яка б сприяла дбайливому ставленню до свого здоров’я і життя та інших людей.

Формувати ключові компетентності:

уміння вчитися: вдосконалювати розуміння значень термінів, засвоювати нові; мати власну думку з приводу обговорюваних питань, пояснювати її;

здоров’язбережувальну: здатність в умовах конкретної ситуації (навчальної або реальної) приймати рішення, що сприяло б збереженню здоров’я як важливої життєвої цінності;

комунікативну: успішно користуватися мовою в повсякденному середовищі та у вирішенні життєво важливих завдань;

соціальнокультурну: засвоєння соціальних норм, розвиток навичок взаємодії в колективі, соціумі.

Обладнання: підручник для 3 класу «Я досліджую світ» ч.2 (І. Жаркова, Л.Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О. Антонов); технічні засоби для перегляду презентації, мультфільму; презентація «Приймаємо рішення. Пояснюємо вибір.»; серія мультфільму «Небезпечні знахідки»; ілюстрації; сигнальні картки (кольори світлофора, смайлики настрою); іграшковий мікрофон.

Хід уроку

1. Організація класу до уроку.

2. Повторення вивченого. Мотивація навчальної діяльності.

– Який у вас настрій? Продемонструйте його за допомогою смайлика і виразу обличчя. Поясніть свій вибір.

– Чи допомагає настрій у навчанні? Чи впливає на наші дії, здоров’я?

– На минулому уроці ми говорили про народні ремесла рідного краю.

– Яке домашнє завдання  ви отримали? (Підготувати повідомлення про ремесло, яким займаються у твоїй родині, населеному пункті.)

– Озвучте, будь ласка, ваші повідомлення із позитивним настроєм з крісла автора.

Отже, діти, ремесло – це виготовлення виробів ручним способом. В наслідок певного виду діяльності люди отримують виріб.

3. Повідомлення теми й мети уроку.

Сьогодні на уроці ми говоритимемо про взаємозв’язок між нашими вчинками і наслідками. Будемо вчитися приймати рішення, які допомагатимуть нам у навчанні, сприятимуть безпеці поведінки, зміцнюватимуть здоров’я.

4. Робота над темою уроку.

1. Стіна слів.

Тлумачення слів вчинок, наслідок, рішення.

Вчинок – окрема дія особи, людини; те, що здійснене, учинене кимось. Це дія, яка виконується людиною і має певні наслідки.

Наслідок – те, що виходить, випливає з певного вчинку, результат.

Рішення – наш вибір, продуманий намір, зважений вчинок.

2. Робота з презентацією «Твоє рішення». (Як вчинити? Думаємо про наслідки.)

Фізкультхвилинка «У натовпі».

3. Робота з підручником.

А) Прочитати і обміркувати розповідь про вчинки (с.126).

Висновок. Добрі вчинки заслуговують на подяку і похвалу.

Погані – на осуд і покарання.

Б) Робота в групах (с.126). Вправа «Магніт».

Перша група виписує на аркуші добрі вчинки і прикріплює на дошці зеленим магнітом. Пояснення вибору.

Друга група – погані вчинки. Аркуш прикріплює на дошці червоним магнітом. Пояснення вибору.

В) Обговорення за малюнками (с.127) учинків дітей і можливих їх наслідків. Використання сигнальних карток «Правила світлофора».

Висновок. Кожний вчинок має наслідки. Завжди думай про наслідки своїх вчинків.

Фізкультхвилинка. Вправи для очей.

5. Узагальнення і систематизація отриманих знань.

– Перегляд серії мультфільму «Небезпечні  знахідки». Обговорення з використанням карток «Правила світлофора».

– Індивідуальні завдання (відповіді на запитання, вибір правильного твердження).

6. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон».

– Я сьогодні дізнався…

– Я зрозумів…

– Мені сподобалось…

– Я хочу уточнити…

– Перед тим, як щось зробити…

Підсумок-узагальнення.

– Який у вас настрій від уроку? (Вираз обличчя, демонстрація смайликів).

– Щоб у нас був гарний настрій, ми будемо думати про наслідки наших дій і робити … (добрі вчинки, правильний вибір).

7. Домашнє завдання.

Повторити матеріал підручника с. 126-127.

Складіть пам’ятки добрих і корисних вчинків, які ви можете робити.

docx
Додав(-ла)
Чорній Оксана
Додано
18 лютого
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку