Конспект уроку "Наша школа. Закріплення звукових значень букви Ш, ш, читання з нею."

Про матеріал
В конспекті уроку міститься різноманітний матеріал. Багато вправ включаюсь в себе роботу з лего. Також урок побудований на роботі в групах. В кінці уроку діти підсумовують свої знання за допомогою рефлексії.
Перегляд файлу

1

 

 

Тема. Наша школа. Закріплення звукових значень букви Ш, ш, читання з нею.

Мета. Продовжувати роботу над засвоєнням букви Ш ш та звуків які вона позначає ;  виконувати звуко-буквений аналіз слів ;формувати в учнів навички свідомого й виразного читання; збагачувати активний словник; розвивати мислення , зв’язне мовлення , цікавість до художнього слова, до дитячих літературних творів; виховувати у дітей дбайливе ставлення до тварин.

 

МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ

  1. ВЗАЄМОДІЄМО УСНО

Створення позитивної емоційної атмосфери у класі.

Башточка гарного настрою (ЛЕГО)

Вранці мене привітало жовте лагідне сонечко. Взявши свій помаранчевий портфель, я вирушив до школи. Дорогою мене привітала зелена ялинка, блакитне небо, синя річка.

Зайшовши до школи, мене радісно зустріли друзі та вчителька в червоній сукні.

2. Актуалізація опорних знань учнів.

- Сьогодні ми будемо продовжувати допомагати навчатися нашому другу Читайлику, а також будемо самі отримувати нові знання і закріплювати вивчене.

-Згадайте: на які дві групи поділяються всі звуки? (Голосні і приголосні).

- Повторимо всі букви, які ви знаєте

4. РОБОТА З ЛЕГО(КАРТКИ)

- Зараз ви і перевірите себе.

- Візьміть в праву руку синю цеглинку. А в ліву червону.

- Коли я буду показувати букву, яка позначає голосний звук ви піднімаєте вгору червону цеглинку, а коли я покажу букву, яка позначає приголосний, то – синю.

(ПРИГОТУВАТИ КАРТКИ З БУКВАМИ)

-Молодці.

4. Повторення вивченого (ш) (ЛЕГО)

- А яку ж букву  ви вивчали на минулому уроці?

- Які звуки вона позначає?

-Згадаймо графічно як виглядає буква «Ша»

- Сконструюйте за допомогою цеглинок лего букву «Ша»

- А на яку букву можна перетворити букву «Ш»? (Е)

5. Гра «Спіймай звук»

- Зараз ми і перевіримо як ви вмієте розпізнавати звук ш і ш’ на слух.

- Приготуйте долоньки:  якщо ви чуєте звук ш або ш’, то ваше завдання вловити цей звук хлопком.

МАШИНА, ПЛАКАТ, ШВИДШЕ, СТАРШОКЛАСНИКИ, ГОРОБИНА, КАШТАНИ, ШПАК, ШАЙБА, БУДИНОК, САШКО, АВТОБУС, ТРАМВАЙ, ШИПШИНА ЗООПАРК, ЛОСЯШ, КРОШ, НАША, ШКОЛА.

- Увага!!! Я прочитаю ще раз всі слова, а Вам потрібно назвати слова, в яких зустрічається звук (ш) двічі

- А хто був уважний і запам’ятав останнє слово, яке я прочитала? (ШКОЛА)

3. Повідомлення загальної теми уроку

- Хто здогадався про що ми будемо сьогодні говорити на уроці?

-Сьогодні на уроці ми закріпимо букву «Ша», продовжимо читати слова та речення з нею. І познайомимось з текстом під назвою  «НАША ШКОЛА»

1. Робота в групах «Асоціативний кущ» (СЛОВА для асоц. куща)

- Наступне завдання ми будемо виконувати в групах. Для цього повторимо правила роботи в групі

-Діти, Читайлик пропонує вам вибрати із запропонованих слів тільки ті, які у вас асоціюються зі школою. Таким чином ми з вами складемо асоціативний кущ до слова школа

1 група – парта, фарби, учень.  Машина, сонечко, вовк, лиса, ромашка

2 група – учениця, пенал, директор. Машина, сонечко, вовк, лиса, ромашка.

3 група – учитель, глобус, крейда.  Машина, сонечко, вовк, лиса, ромашка

4 група – олівці, ранець, їдальня. Машина, сонечко, вовк, лиса, ромашка

5 група – ноутбук, лего, зошит. Машина, сонечко, вовк, лиса, ромашка

6 група – дзвоник, дошка, пензлик. Машина, сонечко, вовк, лиса, ромашка

(СЛОВО + картинка).

2. ФІЗХВИЛИНКА.

3. Читання складової таблиці. Читання «дощиком». (ТАБЛИЦЯ)

  • Для того, щоб підготуватися до читання і краще вимовляти слова, прочитаємо складову таблицю на дошці

ша

шап

Шпа

Шу

шул

Шлу

ши

шин

Шни

Шо

шок

Шко

Ше

Шер

шре

ші

Шіс

Шті

 

  • Індивідуальні таблиці

 

а

о

у

и

і

е

ш

ша

шо

шу

ши

ші

ше

шк

шка

шко

шку

шки

шкі

шке

шт

шта

што

шту

шти

шті

ште

шн

шна

шно

шну

шни

шні

шне

шл

шла

шло

шлу

шли

шлі

шле

 

V.Закріплення знань і вмінь учнів.

1.Розгляд ілюстрації до тексту.

- Розгляньте малюнок у букварі (с. 110). Хто на ньому зображений?

- Куди прийшли діти? Що вони роблять?

- Яка пора року зображена на малюнку?

- Які дерева і кущі ростуть біля школи?(каштани, клени, липи, берези, горобина, калина, шипшина

  1. Словникова робота.
  • В тексті будуть зустрічатись слова з деякими буквами, які ми ще не вивчали. Увага

Гарний                     шипшина (шиповник)

Білий                        горобина (рябина)

Час

Цвітом

ПУСТИР (Незабудоване, запущене місце).

-Хто спробує його пояснити

3. Читання тексту вчителем «Наша школа».

-Зараз ми перевіримо чи уважно ви слухали, а домоможе вам в цьому чарівна квітка, яка? ви дізнаєтеь. Коли відповісте на всі запитання.

Після зразкового читання тексту вчителем перевірка розуміння тексту відбувається за запитаннями.

Бесіда «Ромашка Блума»

  • Що збудували на пустирі?
  • Чи справді, що школа мала три поверхи?
  • Для чого першокласники посадили багато дерев?
  • Що було б, якби школу не побудували?
  • Як ви вважаєте, чому діти люблять школу?
  • Як можна ще покращити школу?

4.Читання тексту учнями

Ланцюжком, по реченнях

- Чи така школа зображена на малюнку до тексту? Порівняйте.

- Які дерева посадили діти біля школи? Знайдіть речення.

- А які посадили кущі? Прочитайте.

- Чим рослини будуть радувати дітей? (Пишним цвітом)

- Прочитайте слова, в яких зустрічається буква ш

5. Підсумок уроку.

  • Яку букву ми закріплювали на  уроці?
  • Які звуки вона позначає?
  • Що цікавого запам’ятали?

6. Рефлексія

На останок, Читайлик хоче дізнтися який же настрій вас супроводжував протягом уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку