План – конспект уроку
Місце проведення – спортивний зал школи.
Тема: Школа м’яча ( навички футболу). Формування рухових навичок у учнів, вміння володіти футбольним м’ячем .
Тип уроку: навчальний.
Методи навчання: словесний, наочний, фронтальний, ігровий, змагальний.
Завдання уроку:
Освітні:
Повторити техніку ведення футбольного м'яча зовнішньою стороною стопи;
Ознайомити з ударами по м’ячу внутрішньою стороною стопи; Ознайомити з ударами по м’ячу внутрішньою стороною стопи;
Виховна:
- Виховання активності, уважності і колективізму;
Оздоровчі:
- Зміцнення здоров'я;
- Розвиток спритності, координації, швидкості.
Інвентар: футбольні м'ячі, секундомір, свисток.
|
Зміст уроку |
Доз. |
ОМВ |
1.Шикування, перевірка присутніх, привітання. Постановка завдань уроку. Перевірка ЧСС 2. Стройові вправи: - Повороти право-руч, ліво-руч, кру-гом.
3. Ходьба по колу в колоні по одному: - звичайна; - на носках, руки вгору руки; - на п'ятах, за голови; - на внутрішній, зовнішній стороні стопи. 5.Біг у повільному темпі. 6. Ходьба 7. Різновиди бігових вправ - біг з високим підніманням стегна - біг із закиданням гомілок - біг з виведенням прямих ніг - стрибки приставним кроком лівим та правим боком. 8. Ходьба |
2хв. 1хв. 6с.
1хв.
2хв.
2хв 1хв.
2хв.
1хв.
|
Наголосити на правилах Т.Б. на уроці з елем футбол. Не більше 120 у. хв.
Перешикування на 1-2 (на місці). Правильна постава, притиснути руки до стегна,зорові орієнтири,закріплення. Слідкувати за правильністю виконанню. Наголосити на поставі тулуба. В повільному темпі. Відновлення дихання На ліво по 4 учні. Слідкувати за правильністю виконання.
Відновлення дихання. |
|
9. Загальнорозвивальні вправи на місці .
1-голову вперед; 2-назад; 3-вліво; 4-вправо.
1-руки вперед; 2-руки в сторони; 3-руки вгору; 4-руки вниз.
Вправа «ножиці».
1-тулуб вперед; 2-тулуб назад; 3-тулуб вліво; 4-тулуб вправо.
1-доторкнутися руками носка лівої ноги; 2- посередині; 3- доторкнутися носка правої ноги; 4- В.П. 10. Стрибкові вправи з настрибуванням , перестрибуванням через «ризинку».
|
5хв.
Кожна. впр. по 4 повтор.
2хв. |
Перешикування «На 9, 6. 3, та на місці» з однієї шеренги в 4 по розрахунку . Нахил голови максимальний, темп середній. Під час нахилу торкатися тулуба.
Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені,не згинати..
Амплітуда максимальна, темп середній, лікті відведені назад.
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені.
Ноги в колінних суглобах напружені. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням. Слідкувати за чітким виконання вправ. |
|
1.Повторити техніку ведення футбольного м'яча:
2. Ознайомити з ударами по м’ячу внутрішньою стороною стопи; 3. Вдосконалення ведення зупинки та удару на точність в уявні ворота. 4. Естафети з м’ячами: - «М’яч між ногами»., - « Підкинув плеснув». 5. Ходьба |
5-8хв.
10р.
3р.
5-8хв.
1хв. |
Розвиток координації рухів. Слідкувати за правильністю в Шикування по 2 один проти одного. Переміщення з м’ячем по прямій. Слід за прав. виконання. Ведення, зупинка, удар. Слід за прав виконання. Перешикування в 4 колони. Чітко виконувати завдання вчителя. Визначення переможців. Відновлення дихання. |
|
1.Шикування замір ЧСС 2. Підведення підсумків. 3.Закінчення уроку. |
1 хв. 2 хв.
2 хв.
|
Не більше 160 уд. за хв.. Оцінювання учнів. Організованій перехід до класу. |