Урок фізичної культури 6 клас

Про матеріал
План-конспект уроку фізичної культури 6 клас для дітей з ООП. Оволодіння технікою стрибка. Подолання перешкод
Перегляд файлу

Клас: 6

№№

ЧАС

НАЗВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РУХОВИХ ЗАВДАНЬ

ЧСС, уд./хв.

І.

Вступна / адаптаційна частина

1.1.

1-1.5 хв.

 

 

 

 

Організований перехід до місць занять.

До місця шикування йти в колонну по одному стройовим кроком.

108-113

Шикування, рапорт,

привітання, повідомлення задач

уроку. Поточний інструктаж з техніки безпеки.

В одну шеренгу, звернути увагу на спортивний одяг учнів. Техніка безпеки під час стрибків та бігу.

ІІ.

Підготовча / пошукова частина

2.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

7-8 хв.

30 сек.

 

 

30 сек.

 

 

 

30 сек.

 

 

 

30 сек.

 

 

 

30 сек.

 

 

 

30 сек.

 

 

45 сек.

 

 

 

 

 

30 сек.

 

30 сек.

 

 

 

30 сек.

 

 

30 сек.

 

 

30 сек.

 

 

 

30 сек.

 

 

45 сек.

 

 

 

 

 

30 сек.

 

30 сек.

 

 

 

ЗРВ у русі:

В. п. - руки підняти до гори, ходьба на

носках.

В. п. - руки за головою у замку, ходьба на

п’ятках.

В. п. – руки на поясі, ходьба на зовнішній

стороні стопи.

В. п. – руки на поясі, ходьба на внутрішній

стороні стопи.

В. п. – руки на поясі, перекати з п’яти на

носок.

В.п. – руки на поясі, випади на кожен крок.

В.п. – руки на поясі, ходьба в полу присіді / повному присіді.

Спеціальні бігові вправи:

В. п. – біг з високим піднесенням стегон.

В. п. – біг зі згинанням ніг назад у колінному суглобі.

В. п. – руки на поясі, біг з виносом прямих ніг вперед.

В. п. – руки на поясі, біг з виносом прямих ніг назад.

В. п. – руки на поясі, приставні кроки правим боком.

В. п. – руки на поясі, приставні кроки лівим боком.

В. п. – руки на поясі, приставні кроки правим боком – 2 рази, лівим боком – 2 рази.

В. п. –  підскоки на кожен крок.

Відновлення дихання.

 

Правильність виконання вправи.

Тулуб прямий.

 

Лікті розвести у сторони.

 

Дистанція 2 метри.

 

 

 

Звернути увагу на правильність виконання

вправи.

Максимальний підйом на п’ятки, носки.

 

 

Максимальний крок вперед.

 

Слідкувати за поставою, спину тримати рівно.

 

Середній темп бігу. Правильне дихання.

 

Звернути увагу на правильність виконання вправи.

 

 

Руки тримати на поясі.

 

 

Відштовхування з носка.

Правильність виконання вправи.

Звернути увагу на дистанцію між учнями.

 

Звернути увагу на правильність виконання

вправи.

 

 

 

 

Відштовхування з однієї ноги з приземленням

на іншу.

Руки через сторони – носом вдих, ротом видих. Звернути увагу на самопочуття кожного учня після завершення відновлення дихання.

114-125

4 хв.

Фітнес флеш-моб.

 

 

ІІІ.

Основна / тренувальна частина

3.1.

27-28 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 хв.

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

5-6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 хв.

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 «Метання дитячого диску».

Це переміщення снарядів у просторі

на відстань. Метання – це вправа швидкісно – силового характеру з короткочасними (вибуховими)

зусиллями.

Вправа 1: прокотити м’яч правою/лівою  рукою між фішками (3 шт.), зробити кидок в горизонтальну ціль.

Вправа 2: В.п.: о.с., спиною до горизонтальної цілі, кидок з місця з розворотом. Правою / лівою рукою.

Вправа 3: В.п.: о.с., спиною до горизонтальної цілі, кидок м’яча з поворотом з трьох кроків. Правою рукою.

Вправа 4: Метання вортексу у ціль.

 

 

 

 

Вправа 5:

Естафета №1.

Подолання швидкісної

драбини стрибки по обручах класикиподолання віражу.

 

 

Вправа 6:

Естафета №2.

Стрибки через бар’єри стрибки на скакалцізмійкаподолання віражу.

Гра: «Схопи м’яч!»

Прослухати та засвоїти теоретичний матеріал.

 

Метання розвиває силу, вдосконалює такі якості: швидкість,

координацію рухів.

 

 

 

 

Вправа виконується на швидкість, звертати увагу на правильність виконання кидка.

 

Звернути увагу на фіксацію м’яча у долоні.

 

Звернути увагу на зосередженість та уважність

кожного учня.

 

Виконується великий крок лівою ногою, короткий крок правою, великий крок лівою та кидок м’яча в ціль.

 

 

Ціль – обруч. Влучення в 1-й обруч – 5 балів, у 2-й – 10 балів, у 3-й – 15 балів. 3 спроби в кожного учня.

Пробігти гімнастичною драбиною з високим підніманням стегна, стрибки на обох ногах по обручах, стрибки на класиках 3 рази, пробігти віраж, передати естафетну палицю наступному.

Перестрибнути 3 бар’єри, 10 стрибків на скакалці, пробігти змійкою 5 фішок,  пробігти віраж, передати естафетну палицю наступному.

Діти стають в центрі залу спиною один до одного, за командою вчителя котять м’ячі вперед, коли лунає один свисток дітям треба побігти і схопити свій м’яч, два свитки – чужий, і стати на своє місце. Перемагай найшвидший.

 

ІV.

Заключна / корекційно-реабілітаційна частина

4.1.

2 хв.

Вправи з гімнастичними палицями на відновлення дихання.

Слідкувати за правильністю виконання вправ, за диханням. Затримка дихання.

 

4.2.

1 хв.

Шикування, підведення підсумків уроку.

Аналіз та розбір цікавих моментів на уроці.

 

 

docx
Додав(-ла)
Янковська Яна
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 вересня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку