Конспект уроку німецької мови у 8 класі на тему "Deutschland. Berühmte Persönlichkeiten"

Про матеріал
План-конспект уроку німецької мови у 8 класі на тему "Deutschland. Berühmte Persönlichkeiten" За підручником " Німецька мова. Підруч. для 8 кл. (4-й рік навчання)", авт. Н.Басай
Перегляд файлу

Конспект уроку німецької мови

Клас : 8

Підручник : Німецька мова. Підруч. для 8 кл. (4-й рік навчання), Н.Басай

 Тема : Німеччина. Видатні особистості

Мета:   сприяти  умінням учнів розуміти інформацію про біографічні дані видатних людей у довідкових джерелах,   а також розуміти  на слух короткі повідомлення про видатних людей, називати  основні   біографічні дані  певних осіб, формулювати  ключові запитання про видатних осіб з метою їх ідентифікації та складати зв’язний опис осіб  на основі зібраної інформації, використовуючи  прикметники та форми минулих часів;

сприяти умінню учнів   вивчати іноземну мову з використанням інтернет ресурсів та  використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетентність); працювати в команді та парах на результат (соц. та  гром. компетентність); самостійно працювати з підручником, довідковою літературою, аналізувати інформацію та встановлювати логічні зв’язки ( навчання впродовж життя) .

Очікувані результати : на кінець уроку учні зможуть робити короткі   зв’язні повідомлення про видатних осіб Німеччини

Тип уроку: комбінований

Обладнання :  Підручник, роб. зошит, роб. аркуші, ноутбук, аудіопрогравач , смартфони з інтернет-з’єднанням, м’ячик, карнавальні окуляри, засоби для поділу на групи.

Zeit

Проміжні цілі

Навчальна діяльність

Соціальні

 форми

Обладнання/ Допоміжні засоби

Діяльність вчителя

2 хв

Початок уроку

Привітання

Створення позитивного клімату уроку

 

Учні розповідають про свій настрій , діляться новинами

Plenum

Wie geht es? Welcher Laune seid ihr heute?

Wollen wir für … ein paar Komplimente aussagen?

Учитель розпитує про новини, настрій, модерує бесіду

3 хв

 Учні пригадують  країнознавчу інформацію про Німеччину та на основі теми вікторини  визначають тему   уроку та цілі

Учні беруть участь в онлайн-вікторині, визначають тему вікторини, яка  назвою теми .

Einzehlarbeit

Internet, Website Kahoot.it/ Quiz, Smartphone

Учитель  модерує онлайн-вікторину, запитує учнів про тему вікторини та оголошує тему уроку та головну ціль уроку, спонукає учнів визначити  проміжні цілі.

2 хв

Можуть називати імена видатних німецьких персон, що зображені  на екрані, та називати століття в якому вони жили.

Учні зачитують імена видатних осіб, визначають століття , якому вони жили.

Plenum

Презентація  до уроку

 

Зразок:

 J. W. Goethe hat im 18. Jahrhundert gelebt.

На дошці зразок :

Wann?  - im 20.Jahrhundert

Учитель демонструє портрети видатних німецьких постатей з різних сфер суспільного життя, запитує учнів, хто для них відомий,  називає одну з персон та приводить зразок речення, у якому називає століття, у якому жили ці особи, пояснює слово «Jahrhundert», спонукає зачитати імена,  та назвати століття, в якому вони жили.

5 хв

Учні  можуть зрозуміти та зібрати    певну інформацію у інтернет ресурсах про запропонованих осіб

Учні досліджують в інтернетджерелі  De. Wikipedia. інформацію про видатних осіб ,(селективне читання) )та упорядковують твердження з особами.

Gruppenarbeit

Поділ на групи

Smartphone, Internet-ресурс de.wikipedia.org

робочі аркуші

Lösung: презентація

  Учитель роздає робочі аркуші з твердженнями про даних персон   та спонукає дослідити  в інтернеті, про кого саме йдеться в твердженнях.

2 хв

Учні можуть назвати рід занять видатних осіб

Учні  знайомляться з новими лексичними одиницями, що позначають рід занять людини,  вправляються у вимові та упорядковують  імена осіб з назвами видів діяльності.

Plenum, EA

Frage: Was waren diese Persönlichkeiten?

Wortschatz

Робочі аркуші

 

Lösung: презентація

Учитель спонукає визначити  згідно попередніх тверджень рід занять видатних осіб. Пояснює нові лексичні одиниці, тренує вимову нових слів, роздає робочі аркуші. 

4 хв

Учні можуть назвати місця народження видатних осіб та показати іх на карті Німеччини

 

Учні працюють з робочими аркушами –картами , де позначені місця народження видатних осіб, називають ці місця, до дошки запрошуються  два учні групи, отримують стікери з іменами видатних осіб та клеять свої стікери у формі змагання на   карту , поки решта називають міста.   Наклеїти стікер може той учень, який швидше знайшов місто на карті. Виграв той, у кого найменше залишилося стікерів .

Plenum

Frage: Wo wurden diese Personen geboren?

 

 

 

Зразок відповіді:

 J.W. Goethe wurde in … geboren

 

Робочі аркуші

Карта Німеччини на дошці

Стікери

 

 

 Учитель спонукає ознайомитися з картою, де позначені місця народження видатних осіб та назвати їх,  при цьому запрошує два учння до карти Німеччини на дошці,  позначити  стікерами міста,  кожен учень біля дошки  отримує стікери  з зображенням видатних осіб, решта учнів називають міста народження .

Учитель модерує гру.

5 хв

Учні можуть зрозуміти та упорядкувати інформацію про видатних осіб , отриману на слух під час перегляду  відеопрезентації

Учні отримують робочі аркуші з твердженнями про видатних осіб, знайомляться з завданням, переглядають відеопрезентацію,  виконують завдання на робочих аркушах  (селективне слухання), після слухання звіряють відповіді з партнерами групі.

EA, PA

Презентація, робочі аркуші

Учитель пояснює вправу, демонструє презентацію, допомагає при потребі під час виконання, ставить  уточнюючі запитання про діячів після виконання вправи.

6 хв

Учні  на основі ключової інформації можуть називати  видатних осіб .

Учні  отримують ім’я  видатної особи, яку будуть представляти, та виходять на прогулянку по класу, ведуть діалог з партнерами ,ставлять  один другому запитання з метою отримання ключової інформації про видатних осіб  та відгадують  з ким вони розмовляють. Якщо відгадали , хто перед ними,  відгадана особа «знімає» карнавальні окуляри та показує своє обличчя. Далі учні шукають нових партнерів.

Прогулянка триває, доки звучить музика.

Paararbeit

„Prominentenparty“

 

Карнавальні окуляри за кількістю учасників  та іменами.

Зразок діалогу

Зразок запитань.

Музичний супровід

Учитель демонструє діалог, пояснює хід вправи, роздає картки   модерує перебіг  гри, при потребі бере участь.

4 хв

Учні можуть дати характеристику особам, використовуючи прикметники.

Учні збирають  прикметники, яким можна описати  видатну персону, записують речення, при потребі користуються словниками, (автономне навчання)  , зачитують  свої варіанти.

 

PA  поділ на пари

Frage: Welche Adjektive passen zu wem? Sammelt Adjektive, zu zwei beliebigen Personen und schreibt in eure Hefte!

Зразок на дошці

Підручник c.126, впр. 5, зошит,

Онлайн -словники , словники

Учитель пояснює завдання,пояснює значення лексики, модерує виконання вправи

6 хв

Учні  можуть зробити короткі повідомлення

про видатних осіб

Учні виконують вправу в зошиті, обирають , особу, яка зацікавила, пишуть на основі опори повідомлення про неї, представляють опис. (М’ячиком обирають наступного доповідача)

Учні кидають кубика, на гранях якого написані сфери діяльності видатних осіб, та роблять усні повідомлення про осіб, сфера діяльності яких випала на кубику. Після повідомлення  передають кубик(м’ячик) далі.

EA,Plenum

Aufgabe: Über die Personen berichten

Робочий аркуш з ключовими питаннями, презентація

Учитель пояснює завдання та перебіг виконання завдання, модерує роботу учнів.

1хв

Домашнє завдання

Роб. Зошит с. 91 ,Впр 4

 

 

Учитель пояснює д.з. ,

2 хв

Рефлексія, оцінки

Учні рефлектують та  можуть висловитися про свій навчальний прогрес

Учні доповнюють незакінчені речення «Mein Fortschritt», у яких аналізують свою діяльність на уроці.

Оцінюють свою роботу на уроці за допомогою прийому «Камінь -кулька»

Plenum

Frage: Wie war die Stunde? Reflektiert und ergänzt die Sätze „Mein Fortschritt“

 

Учитель запитує про враження від уроку, пропонує закінчити речення , у яких учні рефлексують стосовно уроку,  називає види діяльності, які були запропоновані учням під час уроку та пропонує оцінити їх за допомогою сигнальних карток «Кулька»-було легко, «Камінь»- було важко оголошення оцінок

 


  1. Wer ist das ?

       Recherchiert im Internet (de.wikipedia.org)  und ordnet die Namen den  Sätzen zu!

 

  1. Diese Persönlichkeit hat neun Sinfonien komponiert.  _________________________________________________________________
  2. Diese Persönlichkeit hat mit seinen 95  Thesen die Kirche kritisiert. _________________________________________________________________
  3. Diese Persönlichkeit hat „Faust“ geschrieben. ________________________________________________________________
  4. Diese Persönlichkeit war die Protagonistin in dem Film „Der blaue Engel“.___________________________________________________________
  5. Diese Persönlichkeit ist  der Regierungschef der Bundesrepublik Deutschland. _________________________________________________________________
  6. Diese Persönlichkeit hat bei vielen Firmen in der Modewelt gearbeitet.________________________________________________________
  7. Diese Persönlichkeit hat X-Strahlen entdeckt. _________________________________________________________________
  8. Diese Persönlichkeit hat    viele Bilder gemalt. ___________________________________________________________________________________


 2.  Was waren sie ? Ordnet zu!

1. Ludwig van Beethoven                             a) Dichter

2. Martin Luther                                             b) Modedesigner

3. J. Wolfgang von  Goethe                           c) Komponist

4. Marlene Dietrich                                        d) Politikerin

5. Angela Merkel                                            e) Wissenschaftler

6. Karl Lagerfeld                                              f) Reformator

7. Wilhelm Röntgen                                        g) Maler

8. Albrecht Dürer                                          h) Schauspielerin

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Johann Wolfgang von Goethe ist als ein bedeutender Poet und Schriftsteller in die deutsche Literatur eingegangen. Doch Goethe war ein Universalgenie mit vielen Talenten. Er hat  sich mit der Botanik, Mineralogie, Anatomie und Physik beschäftigt.  Außerdem  war  er auch ein leidenschaftlicher  Autogramm- Und  Steinsammler .

Der deutsche  Physiker  Wilhelm  Conrad  RÖNTGEN war  Professor in Straßburg,  Würzburg und München. Für  die Entdeckung  der  Х-Strahlen hat dieser Wissenschaftler den ersten Nobelpreis für Physik bekommen.   Seine Entdeckung  hat unter anderem die medizinische Diagnostik revolutioniert und zur Entdeckung der Radioaktivität geführt.

Marlene Dietrich zählt zu den größten  Kinolegenden, Mode- und Stilikonen des zwanzigsten Jahrhunderts. Ihre Karriere machte sie nicht nur in Deutschland, sondern  auch in Holywood.  Marlene war  genug emanzipierte Frau ihrer Zeit . Zu ihren Markenzeichen haben vor allem ihre Hosenanzüge und Hüte gehört.

Ludwig van Beethoven gehört zu den größten Komponisten aller Zeiten. Er hat in seinen sechsundfünfzig Lebensjahren rund 340 Werke geschaffen, darunter die perfekten Klavierstücke "Für Elise",  die "5. Sinfonie" ,  die "9. Sinfonie". Seine beste Musik hat er geschrieben, als er schon taub wurde.   Der letzte Satz der 9. Sinfonie   wurde zur Musik der Europahymne.

 

Albrecht Dürer  hat  verschiedene   Kunsttechniken revolutioniert und perfektioniert. Daneben hat er auch theoretische Werke und Arbeiten über Proportionen, Perspektiven und sogar Mathematik geschrieben. Er hat  über 1400 Kunstwerke in verschiedenen Techniken geschaffen.  Albrecht Dürer gehört zu den wichtigsten Persönlichkeiten der europäischen Kunst.

 

 Der deutsche Modeschöpfer, Designer, Fotograf und Kostümbildner Karl Lagerfeld war  einer  der populärsten Modemacher der Welt. Mehr als 35 Jahre lang war er  Kreativdirektor bei dem französischen Modehaus Chanel. ER hatte immer  exzentrische Kleidung: einen weiß gepuderten Zopf und die dunkle Sonnenbrille.

 

 Der Tag, als  Martin Luther  seine berühmten 95 Thesen veröffentlicht hat , symbolisiert bis heute den Beginn der Reformation. Neben den Reformen im Kirchenleben und Sozialleben hat Luther  Bibel ins Deutsche übersetzt . Erst später hat man die  Bibel in andere europäische Sprachen übersetzt.

                                   

 


 

 

Bonn

Ludwig van Beethoven

 das 19. Jahrhundert

Komponist

 

 

 

 

Hamburg

Angela Merkel

 das 21. Jahrhundert

Politikerin

 

 

Eisleben

Martin Luther

 das 16. Jahrhundert

Reformator

 

 

 

 

Hamburg

Karl Lagerfeld

 das 21. Jahrhundert

Modedesigner

 

 

Frankfurt -am –Main

J. W. von  Goethe

 das 18. Jahrhundert

Dichter

 

 

Berlin

 

Marlene Dietrich

 das 20. Jahrhundert

Schauspielerin

 

 

Nürnberg

 

Картинки по запросу Dürer

Albrecht Dürer

 das 20. Jahrhundert

Maler

 

 

 

Düsseldorf

Wilhelm Röntgen

 das 18. Jahrhundert

Wissenschaftler

 

4.  Hörverstehen.  Seht die Präsentation und wählt richtige Varianten!

  1. Dürer hat ….. geschaffen.

a) mehr als  1400 Kunstwerke

b) viele Melodien

c) perfekte mathematische Rätsel

 

2. Martin Luther hat ins Deutsche ….. übersetzt.

a)  die Bücher von Goethe

b) die Bibel

c) viele europäische Werke

 

3. Lagerfeld war ….

a) Kreativdirektor bei dem französischen Modehaus Chanel

b) Kreativdirektor bei dem französischen Modehaus  Dolche Gabbana

c) Fotograf bei dem französischen Modehaus Chanel

 

4. Seine beste Musik hat Beethoven geschrieben, als er schon …. wurde.

a) alt

b) blind

c) taub

 

5. Goethe sammelte…. .

a) Steine

b) Autogramme

c) Bücher

 

            6. Zu Markenzeichen von Marlene Dietrich gehörten vor allem ….

a)  ihre langen Beine

b) ihre Hosenanzüge

c) ihre schwarzen Kostüme

 


 

die Entdeckung  - відкриття

 

das  Werk - твір

 

taub -глухий

 

leidenschaftlich - пристрасний

 

schaffen  - створювати

 

 

docx
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку