Конспект уроку німецької мови
Клас : 8
Підручник : Німецька мова. Підруч. для 8 кл. (4-й рік навчання), Н.Басай
Тема : Німеччина. Видатні особистості
Мета: сприяти умінням учнів розуміти інформацію про біографічні дані видатних людей у довідкових джерелах, а також розуміти на слух короткі повідомлення про видатних людей, називати основні біографічні дані певних осіб, формулювати ключові запитання про видатних осіб з метою їх ідентифікації та складати зв’язний опис осіб на основі зібраної інформації, використовуючи прикметники та форми минулих часів;
сприяти умінню учнів вивчати іноземну мову з використанням інтернет ресурсів та використанням спеціальних програмних засобів (інформаційно-цифрова компетентність); працювати в команді та парах на результат (соц. та гром. компетентність); самостійно працювати з підручником, довідковою літературою, аналізувати інформацію та встановлювати логічні зв’язки ( навчання впродовж життя) .
Очікувані результати : на кінець уроку учні зможуть робити короткі зв’язні повідомлення про видатних осіб Німеччини
Тип уроку: комбінований
Обладнання : Підручник, роб. зошит, роб. аркуші, ноутбук, аудіопрогравач , смартфони з інтернет-з’єднанням, м’ячик, карнавальні окуляри, засоби для поділу на групи.
Zeit |
Проміжні цілі |
Навчальна діяльність |
Соціальні форми |
Обладнання/ Допоміжні засоби |
Діяльність вчителя |
2 хв |
Початок уроку Привітання Створення позитивного клімату уроку
|
Учні розповідають про свій настрій , діляться новинами |
Plenum |
Wie geht es? Welcher Laune seid ihr heute? Wollen wir für … ein paar Komplimente aussagen? |
Учитель розпитує про новини, настрій, модерує бесіду |
3 хв |
Учні пригадують країнознавчу інформацію про Німеччину та на основі теми вікторини визначають тему уроку та цілі |
Учні беруть участь в онлайн-вікторині, визначають тему вікторини, яка назвою теми . |
Einzehlarbeit |
Internet, Website Kahoot.it/ Quiz, Smartphone |
Учитель модерує онлайн-вікторину, запитує учнів про тему вікторини та оголошує тему уроку та головну ціль уроку, спонукає учнів визначити проміжні цілі. |
2 хв |
Можуть називати імена видатних німецьких персон, що зображені на екрані, та називати століття в якому вони жили. |
Учні зачитують імена видатних осіб, визначають століття , якому вони жили. |
Plenum |
Презентація до уроку
Зразок: J. W. Goethe hat im 18. Jahrhundert gelebt. На дошці зразок : Wann? - im 20.Jahrhundert |
Учитель демонструє портрети видатних німецьких постатей з різних сфер суспільного життя, запитує учнів, хто для них відомий, називає одну з персон та приводить зразок речення, у якому називає століття, у якому жили ці особи, пояснює слово «Jahrhundert», спонукає зачитати імена, та назвати століття, в якому вони жили. |
5 хв |
Учні можуть зрозуміти та зібрати певну інформацію у інтернет ресурсах про запропонованих осіб |
Учні досліджують в інтернетджерелі De. Wikipedia. інформацію про видатних осіб ,(селективне читання) )та упорядковують твердження з особами. |
Gruppenarbeit Поділ на групи |
Smartphone, Internet-ресурс de.wikipedia.org робочі аркуші Lösung: презентація |
Учитель роздає робочі аркуші з твердженнями про даних персон та спонукає дослідити в інтернеті, про кого саме йдеться в твердженнях. |
2 хв |
Учні можуть назвати рід занять видатних осіб |
Учні знайомляться з новими лексичними одиницями, що позначають рід занять людини, вправляються у вимові та упорядковують імена осіб з назвами видів діяльності. |
Plenum, EA |
Frage: Was waren diese Persönlichkeiten? Wortschatz Робочі аркуші
Lösung: презентація |
Учитель спонукає визначити згідно попередніх тверджень рід занять видатних осіб. Пояснює нові лексичні одиниці, тренує вимову нових слів, роздає робочі аркуші. |
4 хв |
Учні можуть назвати місця народження видатних осіб та показати іх на карті Німеччини
|
Учні працюють з робочими аркушами –картами , де позначені місця народження видатних осіб, називають ці місця, до дошки запрошуються два учні групи, отримують стікери з іменами видатних осіб та клеять свої стікери у формі змагання на карту , поки решта називають міста. Наклеїти стікер може той учень, який швидше знайшов місто на карті. Виграв той, у кого найменше залишилося стікерів . |
Plenum |
Frage: Wo wurden diese Personen geboren?
Зразок відповіді: J.W. Goethe wurde in … geboren
Робочі аркуші Карта Німеччини на дошці Стікери
|
Учитель спонукає ознайомитися з картою, де позначені місця народження видатних осіб та назвати їх, при цьому запрошує два учння до карти Німеччини на дошці, позначити стікерами міста, кожен учень біля дошки отримує стікери з зображенням видатних осіб, решта учнів називають міста народження . Учитель модерує гру. |
5 хв |
Учні можуть зрозуміти та упорядкувати інформацію про видатних осіб , отриману на слух під час перегляду відеопрезентації |
Учні отримують робочі аркуші з твердженнями про видатних осіб, знайомляться з завданням, переглядають відеопрезентацію, виконують завдання на робочих аркушах (селективне слухання), після слухання звіряють відповіді з партнерами групі. |
EA, PA |
Презентація, робочі аркуші |
Учитель пояснює вправу, демонструє презентацію, допомагає при потребі під час виконання, ставить уточнюючі запитання про діячів після виконання вправи. |
6 хв |
Учні на основі ключової інформації можуть називати видатних осіб . |
Учні отримують ім’я видатної особи, яку будуть представляти, та виходять на прогулянку по класу, ведуть діалог з партнерами ,ставлять один другому запитання з метою отримання ключової інформації про видатних осіб та відгадують з ким вони розмовляють. Якщо відгадали , хто перед ними, відгадана особа «знімає» карнавальні окуляри та показує своє обличчя. Далі учні шукають нових партнерів. Прогулянка триває, доки звучить музика. |
Paararbeit „Prominentenparty“
|
Карнавальні окуляри за кількістю учасників та іменами. Зразок діалогу Зразок запитань. Музичний супровід |
Учитель демонструє діалог, пояснює хід вправи, роздає картки модерує перебіг гри, при потребі бере участь. |
4 хв |
Учні можуть дати характеристику особам, використовуючи прикметники. |
Учні збирають прикметники, яким можна описати видатну персону, записують речення, при потребі користуються словниками, (автономне навчання) , зачитують свої варіанти.
|
PA поділ на пари |
Frage: Welche Adjektive passen zu wem? Sammelt Adjektive, zu zwei beliebigen Personen und schreibt in eure Hefte! Зразок на дошці Підручник c.126, впр. 5, зошит, Онлайн -словники , словники |
Учитель пояснює завдання,пояснює значення лексики, модерує виконання вправи |
6 хв |
Учні можуть зробити короткі повідомлення про видатних осіб |
Учні виконують вправу в зошиті, обирають , особу, яка зацікавила, пишуть на основі опори повідомлення про неї, представляють опис. (М’ячиком обирають наступного доповідача) Учні кидають кубика, на гранях якого написані сфери діяльності видатних осіб, та роблять усні повідомлення про осіб, сфера діяльності яких випала на кубику. Після повідомлення передають кубик(м’ячик) далі. |
EA,Plenum |
Aufgabe: Über die Personen berichten Робочий аркуш з ключовими питаннями, презентація |
Учитель пояснює завдання та перебіг виконання завдання, модерує роботу учнів. |
1хв |
Домашнє завдання |
Роб. Зошит с. 91 ,Впр 4 |
|
|
Учитель пояснює д.з. , |
2 хв |
Рефлексія, оцінки Учні рефлектують та можуть висловитися про свій навчальний прогрес |
Учні доповнюють незакінчені речення «Mein Fortschritt», у яких аналізують свою діяльність на уроці. Оцінюють свою роботу на уроці за допомогою прийому «Камінь -кулька» |
Plenum |
Frage: Wie war die Stunde? Reflektiert und ergänzt die Sätze „Mein Fortschritt“
|
Учитель запитує про враження від уроку, пропонує закінчити речення , у яких учні рефлексують стосовно уроку, називає види діяльності, які були запропоновані учням під час уроку та пропонує оцінити їх за допомогою сигнальних карток «Кулька»-було легко, «Камінь»- було важко оголошення оцінок |
Recherchiert im Internet (de.wikipedia.org) und ordnet die Namen den Sätzen zu!
2. Was waren sie ? Ordnet zu!
1. Ludwig van Beethoven a) Dichter
2. Martin Luther b) Modedesigner
3. J. Wolfgang von Goethe c) Komponist
4. Marlene Dietrich d) Politikerin
5. Angela Merkel e) Wissenschaftler
6. Karl Lagerfeld f) Reformator
7. Wilhelm Röntgen g) Maler
8. Albrecht Dürer h) Schauspielerin
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Johann Wolfgang von Goethe ist als ein bedeutender Poet und Schriftsteller in die deutsche Literatur eingegangen. Doch Goethe war ein Universalgenie mit vielen Talenten. Er hat sich mit der Botanik, Mineralogie, Anatomie und Physik beschäftigt. Außerdem war er auch ein leidenschaftlicher Autogramm- Und Steinsammler .
Der deutsche Physiker Wilhelm Conrad RÖNTGEN war Professor in Straßburg, Würzburg und München. Für die Entdeckung der Х-Strahlen hat dieser Wissenschaftler den ersten Nobelpreis für Physik bekommen. Seine Entdeckung hat unter anderem die medizinische Diagnostik revolutioniert und zur Entdeckung der Radioaktivität geführt.
Marlene Dietrich zählt zu den größten Kinolegenden, Mode- und Stilikonen des zwanzigsten Jahrhunderts. Ihre Karriere machte sie nicht nur in Deutschland, sondern auch in Holywood. Marlene war genug emanzipierte Frau ihrer Zeit . Zu ihren Markenzeichen haben vor allem ihre Hosenanzüge und Hüte gehört.
Ludwig van Beethoven gehört zu den größten Komponisten aller Zeiten. Er hat in seinen sechsundfünfzig Lebensjahren rund 340 Werke geschaffen, darunter die perfekten Klavierstücke "Für Elise", die "5. Sinfonie" , die "9. Sinfonie". Seine beste Musik hat er geschrieben, als er schon taub wurde. Der letzte Satz der 9. Sinfonie wurde zur Musik der Europahymne.
Albrecht Dürer hat verschiedene Kunsttechniken revolutioniert und perfektioniert. Daneben hat er auch theoretische Werke und Arbeiten über Proportionen, Perspektiven und sogar Mathematik geschrieben. Er hat über 1400 Kunstwerke in verschiedenen Techniken geschaffen. Albrecht Dürer gehört zu den wichtigsten Persönlichkeiten der europäischen Kunst.
Der deutsche Modeschöpfer, Designer, Fotograf und Kostümbildner Karl Lagerfeld war einer der populärsten Modemacher der Welt. Mehr als 35 Jahre lang war er Kreativdirektor bei dem französischen Modehaus Chanel. ER hatte immer exzentrische Kleidung: einen weiß gepuderten Zopf und die dunkle Sonnenbrille.
Der Tag, als Martin Luther seine berühmten 95 Thesen veröffentlicht hat , symbolisiert bis heute den Beginn der Reformation. Neben den Reformen im Kirchenleben und Sozialleben hat Luther Bibel ins Deutsche übersetzt . Erst später hat man die Bibel in andere europäische Sprachen übersetzt.
Bonn
Ludwig van Beethoven das 19. Jahrhundert Komponist
|
Hamburg
Angela Merkel das 21. Jahrhundert Politikerin |
Eisleben
Martin Luther das 16. Jahrhundert Reformator
|
Hamburg
Karl Lagerfeld das 21. Jahrhundert Modedesigner |
Frankfurt -am –Main
J. W. von Goethe das 18. Jahrhundert Dichter |
Berlin
Marlene Dietrich das 20. Jahrhundert Schauspielerin |
Nürnberg
Albrecht Dürer das 20. Jahrhundert Maler
|
Düsseldorf
Wilhelm Röntgen das 18. Jahrhundert Wissenschaftler |
4. Hörverstehen. Seht die Präsentation und wählt richtige Varianten!
a) mehr als 1400 Kunstwerke
b) viele Melodien
c) perfekte mathematische Rätsel
2. Martin Luther hat ins Deutsche ….. übersetzt.
a) die Bücher von Goethe
b) die Bibel
c) viele europäische Werke
3. Lagerfeld war ….
a) Kreativdirektor bei dem französischen Modehaus Chanel
b) Kreativdirektor bei dem französischen Modehaus Dolche Gabbana
c) Fotograf bei dem französischen Modehaus Chanel
4. Seine beste Musik hat Beethoven geschrieben, als er schon …. wurde.
a) alt
b) blind
c) taub
5. Goethe sammelte…. .
a) Steine
b) Autogramme
c) Bücher
6. Zu Markenzeichen von Marlene Dietrich gehörten vor allem ….
a) ihre langen Beine
b) ihre Hosenanzüge
c) ihre schwarzen Kostüme
die Entdeckung - відкриття
das Werk - твір
taub -глухий
leidenschaftlich - пристрасний
schaffen - створювати