Конспект уроку образотворчого мистецтва (5 клас)
Тема. Нетрадиційні способи малювання квітів
Мета. Формувати ключові компетентності: вміння вчитися (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його, планувати свої дії, доводити роботу до кінця); громадянську компетентність (шанобливе ставлення до природи).
Формувати предметні компетентності: вчити повністю заповнювати площину аркуша зображенням, працювати фарбами; розвивати естетичні смаки; виховувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання: ІКТ, репродукції робіт з квітами , штучні квіти, роботи дітей, презентація.
Тип уроку: урок комбінований.
Хід уроку
Організація класу
І. Вступна частина (Актуалізація, мотивація,тема та очікуванні результати)
Напевно, немає жодної людини,не милувалася квітами. Яскраве забарвлення, чудовий аромат і неземна їх краса не залишає нікого байдужим, вони проникають нам в душу, викликають захоплення.
Вони прикрашають наше життя, піднімають нам настрій своєю неповторною красою та ароматом. За допомогою них ми передаємо свої емоції, почуття, прихильність, повагу, вітаємо зі святом. Чарівні квіти, такі тендітні і такі прекрасні.
Проблемне питання
- Як ви вважаєте, що можемо ми помилуватися квітами і не зривати їх?
ІІ. Основна частина (Конструювання учнями знань ,умінь, ставлень і смислів)
- Сьогодні на уроці ми спробуємо їх намалювати. Тема нашого уроку
«Чарівна квітка ».
Сьогодні на уроці ми будемо:
Навчимося малювати фарбами чарівні квіти в техніці ниткографія;
- Які квіти ви знаєте? А допоможуть нам згадати назви квітів загадки про квіти.
Зверніть увагу на дошку. Ви бачите безліч гарних квітів. Але з кожним роком кількість квітів зменшується. Саме тому більшість із них занесені до Червоної книги.
Про квіти складали вірші, писали пісні, малювали картини.
І сьогодні на уроці ми познайомимося з творчістю відомої Української художниці Катерини Білокур.
Вона зображувала різноманітні квіти.
Спробуємо і ми намалювати квіти, але вони будуть незвичайні тому що ми будемо малювати нетрадиційним способом. Нам потрібна: фарба, шовкова нитка и звичайно пензлі. Працювати ми будемо в одній техніці –
ниткографія.
1.Беремо аркуш паперу, згинаемо навпіл.
2. Вибираємо колір вашої квітки і мочаємо нитку у фарбу в колір який ви вибрали.
3. На половинку паперу викладаємо фарбовану нитку зігзагом, накриваємо чистою половинкою папера притискаємо і витягуємо нитку в низ.
4. Після нанесення квітів більш тоншим пензликом домальовуємо стебло і листочки. Слідкуйте, щоб ці деталі були доречними і відображали зміст вашого малюнка.
(Звертаю увагу на помилки)
Поети оспівують красу квітів у віршах, художники – в картинах, а композитори у своїх музичних творах. Ви будете працювати під музичний.
(Індивідуальна робота з учнями, які потребують допомоги).
Перегляд і демонстрування дитячих робіт. Жива виставка
ІІІ. Підсумкова частина (Узагальнення засвоєного, рефлексія ходу та результатів уроку)
1.Що нового ви дізналися на уроці?
Д/З Принести урок на наступний
1.Кольоровий папір.
2.Клей.
3. Ножиці.
Підготувати повідомлення про історію виникнення новорічних прикрас.