конспект уроку основа радості

Про матеріал
конспект уроку по темі основа радості поданий конспект уроку.................
Перегляд файлу

Конспект залікового уроку

 

Конспект залікового уроку в 6-А класі

Тема: Основа радості

Мета:

  • Навчальна ознайомити учнів з темою радості. Розібрати що таке радість, та навіщо нам вона.
  • Розвивальна розвивати знання про те що радість нам потрібна завжди і всюди.
  • Виховна виховати в учнів вміння радіти разом з іншими та розділяти їхню радість.

Використаємо: Святе Письмо ,інтерактивну дошку, презентацію.

Ключовий вірш з біблії: «Щоб радість Моя була в вас, і щоб повна була ваша радість!» (Ів. 15:11)

Нові слова і визначення:

Радість- позитивне почуття втіхи, внутрішнього задоволення, в основі якого є любов до Бога, ближнього та самого себе.

Драхма- срібна монета у греків. Інколи траплялися золоті драхми, які мали більшу цінність, аніж срібні.

Хід уроку

  1. Привітання, молитва.
  2. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.

Давайте пригадаємо що ми вивчали минулого разу?

Розпочнемо з домашнього завдання. Тема домашнього завдання була: «Зробити і записати 5 добрих справ, які ти зробив цього тижня»

  1. Пояснення нового матеріалу

Нашою темою уроку є: Основа радості. Кожен з нас в певній мірі радіє.

Зараз ми дамо відповіді на питання і обгрунтуєти їх.

  • Чи пригадуєш випадки зі свого життя, коли ти плакав від радості?
  • Чи доводилося тобі бачити, як інші з радості плачуь?
  • Чи не заздриш успіхові інших? Чи спонукає тебе чужий успіх до самовдосконалення, до активної праці?

 

А чи задумувалися ви що таке радість? Чи може хтось сказати?

Так кожен з вас говорить правильно, але давайте запишимо визначення що таке радість.

Радість- позитивне почуття втіхи, внутрішнього задоволення, в основі якого є любов до Бога, ближнього та самого себе.

Зараз діти давайте назвемо які ви знаєти ще вислови про радість?

Вислови про радість:

«Радість,що плине від давання , сильніша за життя. Справжнім бідняком є той, хто ніколи її не переживав.» ( Бруно Ферерро)

Радість-це сяйво любові,не зосередженої на собі.» (Жан Корбон)

«Справжня радість з’являється, коли в нашому серці є доброта.» ( Жан Корбон)

« Я не розумію похмурого християнина. Якщо Бог є усім, то Він повинен бути і радісним.» (Джеймс і Ширлі Добсон)

«Причина радості є, зазвичай, не стільки в природі обставин, скільки в розумі людей». Йоан Золотоустий

«Бог не просто забирає печаль і дає замість неї радість, Він цю печаль перетворює в радість» Чарльз Сперджен

«Так, ми намагаємося різними способами знайти мир в душі, але у нас нічого не виходить. Тільки у Христі ми можемо знайти мир. Мир постійний, повний радості і задоволення» Генрі Брандт

«Радість – це не потік почуттів, це навіть не веселість. Радість – це повна впевненість в Божій волі, бо серце знаходить задоволення в спілкуванні з Богом » Біллі Грем

Як стверджує визначення, радість – це почуття задоволення, втіха, приємність”.

Ми радіємо, коли отримали добру оцінку у школі чи гарний подарунок на день народження, коли перемогли на змаганнях або конкурсах, коли придбали річ, про яку давно мріяли: велосипед, телевізор, книга, коли нам допомогли.

            Але ми радіємо й тоді, коли ми посміхнулися зустрічному, коли допомогли однокласникові розв’язати задачу, а батькам – впорядкувати грядки на дачі, коли зробили гарний подарунок товаришеві чи подрузі, коли висповідалися у своїх гріхах священикові й помолилися Господу.

            Радість не буває малою або великою. Пригадаймо й іншу ситуацію: коли наш щоденник прикрасила чергова „12-ка” або нам вдалося змайструвати якусь річ, чи не поспішаємо з радісною новиною до батьків чи друга.

Зараз ми попрацюємо над притчею про загублену драхму і дамо відповіді на запитання до неї а також порівняємо з іншими притчами які ми вивчали.

Відкриємо Святе Письмо і знайдемо євангелія від Луки 15:8-10.

Давайте роздумаємо над притчею і дамо відповіді на запитання.

     Якщо б в твоїй колекції було 10 срібних монет і раптом однієї не стало чи ти шукав би її?

     Чи похвалився б ти друзям, знайшовши її?

     Прочитайте останнє речення притчі. Як ти розумієш його зміст?

     Пригадай що таке гріх?

     Які життєві події(ситації) можуть підштовхнути грішника до каяття?

Отже у притчі загублена драхма порівнюється з долею грішника. Ця притча говорить про радість від одного грішника, що знайшовся, повернувся до Бога, радість інших людей за його навернення. В основі радості має бути християнська любов.

  1. Вправа  «Заповніть пропуски».

·  Ми бажаємо одне одному____ (радості).

·  Радість у нашому житті пов’язана з досягненнями та ____ (успіхами).

·  (Драхма)____ - це дрібна срібна монета.

·  Коли Бог знаходить нас і ми навертаємось, то все небо разом із Всевишнім ____ (радіє).

·  Християнська радість вчить радіти не лише власними ____ (успіхами), але й наверненню та успіхами ____(ближніх).

·  З притчі про “загублену драхму” стає зрозуміло, наскільки ___(важливою)

для Господа є кожна душа.

  1. Гра «Будь пильним.»

Якийсь шкідник змішав зерна заздрості і доброзичливості. Однак вони не можуть існувати разом. Перегляньте цю купу зерна. Перемістіть те, що належить до заздрості, і те,що належить до доброзичливості, у різні мішечки.

                 Доброзичливість                                              Заздрість

Забирає спокій            каже приємні слова    веде до вбивства           руйнує мир 

 наповнює серце вдячністю       убиває радість      тішиться успіхові ближнього

     породжує ненависть      дає відчуття щастя          задоволена тим,що має 

заподіює шкоду    призводить до наклепів     чинить тільки добро

3. Робота в групах.

Кожна група із розсипаних слів складає ключовий вірш.

«Щоб радість Моя була в вас, і щоб повна була ваша радість!» ( Ів. 15:11)

  1. Узагальнення уроку.

Отже, підбиваючи підсумок нашого уроку ми зрозуміли що таке радість, проаналізували притчу про загублену драхму та те як Господь радіє наверненню грішників. Бажаю щоб ви завжди раділи зі своїх успіхів та успіхів інших.

  1. Домашнє завдання

Порівняйте вивчену притчу з тими, які ми з вами вже розглядали на попередніх уроках, наприклад – притча про заблукану вівцю,  про блудного сина.

Ще раз прочитати і осмислити притчу про загублену драхму.

  1. На завершення уроку давайте помолимося до Пресвятої Богородиці.
docx
Пов’язані теми
Етика, Матеріали до уроків
Додано
11 березня
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку