Тема .Ншшсання рядковог букви „х"(ха), i з нею.
Мета. Вчити учнјв писати рядкову букву „х , склаДи та стова з нею. Розвивати амјння будувати 3BYk0Bi сктаДати речення за подшшии схема.ии. Збагачувати словниковий запас
Вих•овувати турбопыиве ставлення до тварин взшнку та бережливе ставленни До x,Ti6a на 411antepiC!i уроку.
Обладнання: Риостративний матерга.т, ЈнДивЈДуштьн!' картки; прописи, таблицђ, м[ыюнки твари.
уроку момент.
Наш
Час за парти
Уважним бути,
Урок починати.
Наш урок казка,
То ж , послухайте ,будь ласка.
Наша школа
Bcix нас кличе недарма.
на ypoui ми з вами потрапимо до „3icoB0T школи.А чи знаете ви, кто там навчаеться? [.!ikaB0? Ну шо ж познайомимося.
*Сова-Мудруля
*Мишка —Тихонька
—Хвостата
*Зайчик-Хвалько
*Ведмедик•Слухнедик
Ось ви познайомились „Яка Е в iMeHax наших героћ'в?
3.1 Читання CTiB з «ха»
3.2. Беста
- Який звук позначае буква «ха»?
Дайте характеристику цього звука.
- Прочитайте Bipru.Ha3BiTb слова
Ходить ховрашок,
Харч-нюх-нюх! Шука€
Хитрий. Нахиляе;
Хилкть колосок: хал! вже ласус у колоску е.
( Ходить, ховрашок, харч, нюх, хитрий, нахиляе, хилить, xgi6)
3.3 Лексико- гра.иатична робота.
Ховрах, ховрашок- маленький гризун, що завдае значиоТ шкоди
3.4AHaJliniHko•cumemuqHi вправи.
Створення шляхом додавання складу.
хи хо му мори ха хтилодно
... тинки
Про шо попередити Сова - Мудруля своТх
3.5.3вуковий аншпз
- Лисичка —Хитруха просить вас допомогти Тй скласти звуковий a11a.11i3 сЈЈв.(Для кожного ряду свое слого)
- Зараз ми допоможемо — на зиму.
(Роздатковий
З. 7. ФЬкультхвштинка.
Раз, два, три, чотири, п'ять
Час прийшов нам спочивать.
То ж руки вгору, глянемо на 30Pi
А тепер BCi руки в боки, Як зайчата — скоки-скоки Час за парти нам yciM.
4, теми i мети уроку.
5.Сприйняпя та формування нових YMiHb.
51.0знайомлення з буквою «ха»
а) показ зразка —
б) будови букви з nepeJJik0M й“
в) показ написання букви на зображення
г) писъмо в 110BiTpi; зв'язка букви в зошитах, усне пояснення порядку
5*2 Писъмо букви «ха»
а) писъмо за пунктирним зразком•,
б) дописування рядка
5.3 Вправи з писъма. Написання буквосполучень.
5.4. ФЈзкулыпхвштинка.
Раз, два, три, чотири
Три, чотири, раз, два . голова.
Щоб нового ще навчитись.
Пострибали,
Знову
Вийшла пауза мала
До роботи нам пора.
5.5Написання слђв «хлјб», значешш слова «хор».
Звернути урагу па буквоз'еднання
Овуко — бук;еиний ана•тјз слова «гор[к».
називають предмет зображений на малюнку в зоши•й, позначають звуки у кјйтинках i записують поряд
6.0смислення знань учнями.
з Друкованого тексту.
Ведмедик — Слухнедик просить допомогги йому записати слова. Прочитайте. .
6. 2.Ј1ексична робота.
Вовк ось як написав словаЛрочитайте. Що треба?
ЛИХИЙВОВЮХИТРИЙЛИСПОВТКАЛИВТИХИЙШС.
6.3 Запис речень.
: Мишка —Тихонька написала речення *Прочитайте .Як ми записуемо знак в kiHLli* Не кидайтееь
6.4 Робопш з прислјв не можна кидати ,бо BiH святий.
Якщо залишився не викидайте його. Ui6Hi залишки пташкам,
Поласують ним aicoBi мишки.
уроку.
Час уроку
Повинен дзвоник пролунати
То ж повторимо про букву , Яку навчились ми лисати,
Яку букву вчилися писати?
Який звук вона нозначас?