16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Конспект уроку по темі "ЖИТТЯ В МІСТАХ І СЕЛАХ" - (урок 14 (2) ) в 4 класі (А.Несвіт)

Про матеріал

Мета: Повторити й відпрацювати ЛО теми.Удосконалювати навички монологічного мовлення.Практикувати мовні засоби за темою,удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного діалогічного та монологічного мовлення.Формувати навички писемного мовлення.

Перегляд файлу

ТЕМА 2. ЖИТТЯ В МІСТАХ  І  СЕЛАХ

 

Урок 14 (2)

Підтема: Помешкання мого друга.

Мета: Повторити й відпрацювати ЛО теми.

Удосконалювати навички монологічного мовлення.

Практикувати мовні засоби за темою,удосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного діалогічного та монологічного мовлення.

Формувати навички писемного мовлення.

Навчати виконувати творче завдання.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Виховувати культуру спілкування.

 

Обладнання: Підручник, робочий зошит, аркуші А4, олівці, фломастери, картки для роботи у групах (HO).

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Greeting. Привітання.

T: Hello, my dear children. I’m glad to see you. Please, sit down.

Ps: Hello, teacher!

2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are continuing speaking about houses and flats. We’ll practise describing rooms. We will also make projects.

 

3. Check on Homework. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 16).

Учні читають слова до малюнків.

2) РЗ, впр. 2 (с. 16).

Учні називають групи слів, пояснюючи свій вибір.

 

4. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу.

 

Лексична гра.

Учні грають у групах по троє-четверо. Кожна група отримує картки (НО1) з ЛО за темою уроку. Картки треба розташувати в алфавітному порядку. Перемагає група, яка найшвидше виконає завдання.

НО 1:

carpet

arm-chair

bed

wall

window

floor

table

lamp

room

door

mirror

wardrobe

kitchen

toilet

hall

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. ListeningComprehension .Aудіювання. Впр. 1 (с. 29 (а)).

1) Учні слухають текст та додають слова до нього, потім вони по черзі читають речення, виправляють у них помилки та записують правильні речення до зошитів.

2) (стор. 29, впр., 1 (b)).Напишіть правильну інформацію.
Учням потрібно прочитати речення, знайти помилки  і виправити їх за допомогою інформація з тексту про Parkers. Потім запропонуйте учневі прочитти це речення без помилок, використовуючи правильне слово.
Попросіть іншого учня прочитати наступне речення, знайти помилку і  написати правильне речення на дошці.
Інші учні пишуть ці речення в своїх зошитах.

 

 

2. Reading. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 29).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Бесіда з учнями.

T: What rooms are there in your flat? Which is the largest? Which is the smallest?

Which is your favourite? Why?

2) Reading. Етап читання.

Учні самостійно читають текст.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Впр. 3 (с. 30).

Учні по черзі відповідають на запитання.

 

3. Physical Activity. Фізкультхвилинка.

Учитель вимовляє римування, учні виконують дії, які в ньому називаються.

Т: Please, stand up! Hands up, hands down, hands on hips, sit down.

Hands up, to the sides. Bend left, bend right.

On your right leg hop, hop, hop.

On your left leg hop, hop, hop.

Step, step, stop!

And sit down.

 

4. Speaking. Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 (с. 30).

Учні складають речення за зразком, розповідаючи про кімнату Стіва та Моллі.

 

5. Project Work. Робота над проектом. Впр. 5 (с. 30).

Намалюй свою кімнату. Напишіть, яка це кімната, де розташовані  меблі і
що ви робите в цій кімнаті, використовуючи слова нижче.
Дайте кожному учневі аркуш паперу, щоб вони могли зробити свої власні проекти. Поясніть, що вони мають використовувати подані слова в їхніх описах.
Якщо ви немаєте достатньо часу, попросіть, щоб діти закінчити свою роботу вдома.

 

 

 

Учні самостійно готують проекти на окремих аркушах паперу. По закінченні роботи кілька учнів презентують свої проекти, решта розташовує свої на дошці. Учитель разом з класом обирають три найкращі проекти.

 

ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРО КУ

1. Homework. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 17), письмово.

2. Summarizing. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: What was the topic of the lesson today?

What words did we revise?

Did you like making projects?

Whose project did you like most today? Why?

 

 

 

ДОДАТОК:

carpet

arm-chair

bed

wall

window

floor

table

lamp

room

door

mirror

wardrobe

kitchen

toilet

hall

doc
Додано
14 грудня 2018
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку