Конспект уроку-подорожі з географії для 6-го класу на тему "Узагальнення та корекція теоретичних знань, практичних умінь і навичок учнів з курсу "Загальна географія"

Про матеріал

Даний урок у формі віртуальної подорожі дасть можливість перевірити знання, уміння й навички учнів за курс загальної географії у 6 класі, удосконалити практичні навички роботи з картами та систематизувати й аналізувати вивчений матеріал.

Перегляд файлу

Злочевський А.М.,
вчитель географії
ЗНЗ І-ІІ ступенів №8
Олександрійської міської ради Кіровоградської області

 

ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ           6 клас                                                                          

 

Тема   Узагальнення та корекція теоретичних знань, практичних умінь і навичок учнів з курсу "Загальна географія. 6 клас"

Мета: перевірити знання, уміння й навички учнів за курс 6 класу;

перевірити вміння учнів самостійно відповідати на запитання;

удосконалити практичні навички роботи з картами;

систематизувати й аналізувати вивчений матеріал.

Обладнання: фізична карта світу, окремі завдання для кожного учня

Тип уроку:   урок перевірки знань, умінь і навичок (урок-подорож)

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 Сьогодні вашій увазі пропонується уявна навколосвітня подорож, яку можливо здійснити, користуючись знаннями, які ви отримали протягом навчального року.

 Для цього ми створимо три команди, які будуть керувати кораблями, назви до яких зараз придумаємо та оберемо капітанів – найдосвідченіших мореплавців.

 

ІІІ. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

 

Завдання 1.

 Придумати та мотивувати назву для свого корабля.

 

 Завдання 2.

 Наша подорож починається з міста, яке має координати: 32° 15' східної довготи та 48° 30' північної широти.

Визначте, будь-ласка, як називається це місто, та якою річкою можна з нього потрапити до Чорного моря. Як називається ця затока в Чорному морі?

 

 Завдання 3.

 Поки наші фахівці визначають пункт старту, ми згадаємо назви річок, які є в світі та визначимо, чий корабель буде очолювати нашу подорож.

 За 1 хвилину записати назви річок, які знаєте. Далі по черзі зачитати назви, не повторюючись. Перемагає команда, яка назве більше річок.

 

Поки ми згадували річки, наша експедиція знайшла у водах Дніпровського лиману пляшку із запискою. Давайте її прочитаємо.

"Шановні мореплавці! Цей лист пише поки ще невідомий вам Ахад Вен-Кин Вірднам, родом із …….   Я вирушив у морську подорож з метою відвідати найвіддаленіші куточки земної кулі, але під час мандрівки виявив, що у моєму судні є пробоїна, через яку у трюми поступово потрапляє вода. Я дуже забобонна людина, тому повертатися не захотів і покладаючись на долю, переміщаюся далі.

У школі я мав неглибокі знання з географії, тому можу бути неточний у своїх коментарях. Якщо хочете дізнатися, хто я і де побував, будь ласка, вирушайте за мною та виконуйте мої вказівки, які я буду залишати на своєму шляху.

Тож слухайте:

Коли через дві протоки та невелике море ( Як називаються протоки і море?) ви потрапите у водойму, на берегах якої ловлять рибу жителі трьох частин світу (Яких? Яка назва цього моря?), рухайтесь на захід, доки не потрапите у протоку, яка роз’єднує два материки та винесе вас у океан (Що за протока? Які материки? Який океан?).

Скориставшись потужними течіями, наступну підказку знайдете на островах, відомих усьому світу ще 15 століття. (Які течії? Які острови? Чим вони відомі?)…"

 Завдання 4.

 Поки наші кораблі пересуваються океанічними просторами, спробуємо визначити, у кого ж судно швидше. Для цього вам доведеться відповісти на кілька запитань за короткий проміжок часу (30 секунд).

Отже, вперед!

Креслення поверхні Землі (Карта)

Небесне тіло (Планета, комета, зорі)

Твердий стан води (Крига)

Найбільший океан (Тихий)

Раптове підняття води у річці (Паводок)

Хто створив перший глобус? (М. Беґайм)

Найвища точка планети (Джомолунгма)

Найдовша паралель (Екватор)

Шлях небесного тіла в космічному просторі (Орбіта)

Місто, через яке проходить нульовий меридіан (Лондон)

Тверда оболонка Землі (Літосфера)

Найбільша за площею низовина (Амазонська)

Лінія, вище якої сніг не тане (Снігова)

Сезонні вітри (Мусони)

Повітряна оболонка Землі (Атмосфера)

Найдовша річка (Ніл)

Лійкоподібний отвір у вулкані (Кратер)

Прилад для визначення сторін світу (Компас)

Місце, де річка впадає в іншу водойму (Гирло)

Найбільший острів (Ґренландія)

Процес руйнування гірських порід (Вивітрювання)

Об’ємна модель земної кулі (Глобус)

Прилад для вимірювання глибин (Ехолот)

Форма землі (Геоїд)

Найнебезпечніші хвилі (Цунамі)

Найвищий у світі водоспад (Анхель)

Море без берегів (Саргасове)

Найбільше прісноводне озеро на Україні (Ялпуг)

Окремий рухливий блок літосфери (Плита)

Прилад для вимірювання напрямку вітру (Термометр)

Пасивні живі організми в океані (Планктон)

Найближча до Землі зірка (Сонце)

Плаваюча льодова гора материкового походження (Айсберг)

Головна річка України (Дніпро)

Затока, у якій спостерігаються найвищі припливи (Фанді)

Найглибша западина (Маріанська)

Прилад для вимірювання сили землетрусу (Сейсмограф)

Найбільша тварина океану (Кит)

Материк, який відкрили останнім (Антарктида)

Період найнижчого рівня води в річці (Межень)

Багаторічний режим погоди (Клімат)

Серцевинна частина земної кулі (Ядро)

Прилад для вимірювання атмосферного тиску (Барометр)

Найщільніший шар атмосфери (Тропосфера)

Найбільший півострів на планеті (Аравійський)

Перший космонавт незалежної України (Леонід Каденюк)

Магма, яка вилилась на поверхню (Лава)

Найсолоніше озеро (Мертве)

Найбільший материк (Євразія)

Рух води в природі (Кругообіг)

Найвища частина гори (Вершина)

Водна оболонка (Гідросфера)

Кількість материків (Шість)

Початок річки (Витік)

Прилад для вимірювання відносної висоти горба, ями (Нівелір)

Причина утворення океанських течій (Вітер)

Шпиляста вершина гори (Пік)

 

Нарешті ми дісталися Антильських островів. Місцеві жителі вручили нам конверт. Давайте поглянемо, про що пише нам наш невідомий дописувач.

 

  "…Пропливаючи вздовж берегів країни, яка одна із перших дослідила узбережжя свого материка (Про яку країну йде мова?), я зупинився в її сучасній столиці (Яка назва столиці?). Мене зачарували краса її могутньої річки (Яка назва річки?), велич архітектурних споруд (Про які архітектурні споруди говориться?) та культура найдавнішої цивілізації (Чим відома цивілізація?). Місцеві жителі полагодили мій корабель, адже здавна мають флот і добре розуміються на цій справі. Наповнивши трюми провіантом, я вирушив далі.

Декілька разів я приставав до берега, адже дещо пам’ятаю про мандрівників епохи Великих географічних відкриттів, тому вирішив побувати на їх батьківщині. А чи пам’ятаєте ви, які країни спорядили свого часу у подорож цих мореплавців:…"


Марко Поло (Венеція)

Ібн Батута (Марокко)

Васко да Гама (Португалія)

Бартоломеу Діаш (Португалія)

Христофор Колумб (Іспанія)

Фернан Магеллан (Іспанія)

Френсіс Дрейк (Англія)

Абел Тасман (Голландія)

Віллем Янсзон (Голландія)

Джеймс Кук (Англія)


 

Завдання 5.

Знайдіть пару: країна – мандрівник 


Марко Поло

Ібн Батута

Васко да Гама

Бартоломеу Діаш

Христофор Колумб

Фернан Магеллан

Френсіс Дрейк

Абел Тасман

Віллем Янсзон

Джеймс Кук

(Голландія)

(Венеція)

(Англія)

(Марокко)

(Португалія)

(Англія)

(Португалія)

(Іспанія)

(Голландія)

(Іспанія)


 

 "…Наслідки подорожей європейців на Американські материки нам відомі, але завдяки переселенню народів, сформувалися нові культури, змішані расові групи. Саме на узбережжі Карибського моря можна зустріти представників метисів, мулатів та самбо (Суміш яких рас утворила такі групи?).

 відпочиваючи з місцевими мешканцями, мені довелося переконати їх у своїх розумових здібностях. Тримався я довго. А чи під силу вам такі вправи?..."

 

 Завдання 6.

Вам необхідно назвати по порядку відомі вам географічні об’єкти з теми "Літосфера". Перший капітан називає одне слово, другий його повторює і додає своє, третій називає слова першого і другого і додає своє. 

 

"…час розваг закінчився і мені час вирушати далі. Слідкуйте за мною до океану (Який океан?), де найглибша западина(Яка назва та глибина западини?), через канал, будівництво якого завершилося у 1920 році (Яка назва каналу? Чому він так називається?). Користуючись постійними вітрами (Якими?) ви потрапите на західне узбережжя океану, де й зараз відчувається потужна внутрішня сила Землі та відбуваються певні процеси (Які?).

До зустрічі в столиці найбільш заселеної держави світу (Яка назва держави та її столиці?).

 

Оскільки ми прямуємо до Китаю, то повинні перевірити, чи добрі в нас знання, адже це країна, яка має багатовікову історію і славиться точними науками та здобутками в різних галузях. Тож ми повинні переконати господарів, що теж чомусь навчились.

 

Завдання 7.

Вам необхідно накреслити схему та пояснити розміщення її компонентів

 

Команда 1. Схема "Види вивітрювання"

 

Команда 2. Схема "Чинники що впливають на формування клімату"

 

Команда 3. Схема "Компоненти природного комплексу та їх взаємодія"

 

За вдале виконання завдання місцевий уряд вручає нам скриньку з листом:

 

"Друзі! Нарешті я повертаюся додому. Мій корабель зазнав значних пошкоджень під час цунамі (Що це таке?). Та китайці допомогли мені в цьому, подарувавши повітряну кулю. Але запаси пального для підігріву повітря обмежені, та й одяг не дуже теплий. Тож мені потрібна  ваша підказка. Якщо хочете, щоб я  якнайшвидше дістався батьківщини, вам треба виконати наступні обрахунки…та надіслати їх з поштовим голубом"

 

  Завдання 8.

Для розрахунку витрат пального необхідно визначити висоту польоту кулі.

Яка буде висота над землею, коли за бортом корзини повітряної кулі не нижче + 5ºС. Про температуру на поверхні землі в цей час нам прогнозують такі дані: + 22ºС, + 20ºС, + 24ºС, + 18ºС, + 23ºС.

 

"… Гадаю, і вам за допомогу подарують кулю, щоб ви мене наздогнали і вберегли від несподіванок.  Але не всі стартові майданчики підходять для початку польоту, тому вам необхідно скористатися розою вітрів (Що це?), аби визначити, звідки вам потрібно стартувати, щоб летіти на захід. Бажаю успіхів і до зустрічі на землі моєї батьківщини через 7515 км і 200м".

 

 

  Завдання 9.

Визначити розу вітрів для кожного стартового майданчика та обрати найдоцільніший.

 

Майданчик №1

Напрям вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Південно-західний

Західний

Північно-західний

Кількість днів

5

5

4

5

4

2

5

1

 

Майданчик №2

Напрям вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Південно-західний

Західний

Північно-західний

Кількість днів

3

5

9

6

3

3

1

1

 

Майданчик №3

Напрям вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Південно-західний

Західний

Північно-західний

Кількість днів

4

2

5

2

3

7

4

4

 

  Завдання 10.

Розрахуйте місце приземлення повітряної кулі, якщо ви летітимете вздовж 40-ї паралелі на захід (відстань 7 515 км та 200м).

 

Найкраще справились із завданнями представники команди _______________, тому вони вирушають у повітряну подорож, а решта експедиції повертається додому морським шляхом.

 

  Завдання 11.

Прокладіть найкоротший маршрут водної подорожі та назвіть найбільші географічні об’єкти, повз які вам доведеться пропливати.

 

Отже, ми повернулися на територію Європи. В яку країну ми потрапили? Так це Туреччина. І тут знаходимо відомості про особу, яка змусила нас змінювати маршрут своєї подорожі та розгадувати різні завдання.

 

 "Шановні друзі! Гадаю, я можу вас уже назвати друзями, адже ви врятували мене від невдалого приземлення. Так, я родом зі столиці Туреччини (Яка її назва?). А моє ім’я ви зможете дізнатися, якщо прочитаєте його навпаки. На жаль мене зараз немає вдома – я готуюся до мандрівки по материках Землі, тому не прощаюся і чекаю на вас через рік, в кінці 7 класу. Бажаю вам вдалого повернення додому і не забувайте того, чому вас навчили"

 

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ

      ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Наразі наша подорож закінчується. Повертаємось в Україну.

Бажаю вам гарно відпочити влітку. Читайте, цікавтеся, пізнавайте багато нового і залишайтеся розумними.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

Шановні мореплавці! Цей лист пише поки ще невідомий вам Ахад Вен-Кин Вірднам, родом із ……………………. Я вирушив у морську подорож з метою відвідати найвіддаленіші куточки земної кулі, але під час мандрівки виявив, що у моєму судні є пробоїна, через яку у трюми поступово потрапляє вода. Я дуже забобонна людина, тому повертатися не захотів і покладаючись на долю, переміщаюся далі.

У школі я мав неглибокі знання з географії, тому можу бути неточний у своїх коментарях. Якщо хочете дізнатися, хто я і де побував, будь ласка, вирушайте за мною та виконуйте мої вказівки, які я буду залишати на своєму шляху…

 

 

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

 

… Друзі! Нарешті я повертаюся додому. Мій корабель зазнав значних пошкоджень під час цунамі, та китайці допомогли мені в цьому, подарувавши повітряну кулю. Але запаси пального для підігріву повітря обмежені, та й одяг не дуже теплий. Тож мені потрібна ваша підказка. Якщо хочете, щоб я якнайшвидше дістався батьківщини, вам треба виконати наступні обрахунки…та надіслати їх з поштовим голубом…

 

 

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

Гадаю, і вам за допомогу подарують кулю, щоб ви мене наздогнали і вберегли від несподіванок.  Але не всі стартові майданчики підходять для початку польоту, тому вам необхідно скористатися розою вітрів, аби визначити, звідки вам потрібно стартувати, щоб летіти на захід. Бажаю успіхів і до зустрічі на землі моєї батьківщини через 7515 км і 200м…

 

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

…Шановні друзі! Гадаю, я можу вас уже назвати друзями, адже ви врятували мене від невдалого приземлення. Так, я родом зі столиці Туреччини. А моє ім’я ви зможете дізнатися, якщо прочитаєте його навпаки. На жаль мене зараз немає вдома – я готуюся до мандрівки по материках Землі, тому не прощаюся і чекаю на вас через рік, в кінці 7 класу. Бажаю вам вдалого повернення додому і не забувайте того, чому вас навчили…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ КОМАНД

 

Завдання 5.

Знайдіть пару: країна – мандрівник 

 


Марко Поло

Ібн Батута

Васко да Гама

Бартоломеу Діаш

Христофор Колумб

Фернан Магеллан

Френсіс Дрейк

Абел Тасман

Віллем Янсзон

Джеймс Кук

(Голландія)

(Венеція)

(Англія)

(Марокко)

(Португалія)

(Англія)

(Португалія)

(Іспанія)

(Голландія)

(Іспанія)


 

 

 

Завдання 7.

Вам необхідно накреслити схему та пояснити розміщення її компонентів

Команда 1. Схема "Види вивітрювання"

 

 

 

Завдання 7.

Вам необхідно накреслити схему та пояснити розміщення її компонентів

Команда 2. Схема "Чинники що впливають на формування клімату"

 

 

 

Завдання 7.

Вам необхідно накреслити схему та пояснити розміщення її компонентів

Команда 3. Схема "Компоненти природного комплексу та їх взаємодія"

 

 

 

 

 Завдання 8.

Для розрахунку витрат пального необхідно визначити висоту польоту кулі.

Яка буде висота над землею, коли за бортом корзини повітряної кулі не нижче + 5ºС. Про температуру на поверхні землі в цей час нам прогнозують такі дані: + 22ºС, + 20ºС, + 24ºС, + 18ºС, + 23ºС.

 

 

 

 

 

  Завдання 10.

Розрахуйте місце приземлення повітряної кулі, якщо ви летітимете вздовж 40-ї паралелі на захід (відстань 7 515 км та 200м).

 

 

 

  Завдання 9. Визначити розу вітрів для кожного стартового майданчика та обрати найдоцільніший.                                                                                                             

Майданчик №1

Напрям вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Південно-західний

Західний

Північно-західний

Кількість днів

5

5

4

5

4

2

5

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Завдання 9. Визначити розу вітрів для кожного стартового майданчика та обрати найдоцільніший.                                                                                                             

Майданчик №2

Напрям вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Південно-західний

Західний

Північно-західний

Кількість днів

3

5

9

6

3

3

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Завдання 9. Визначити розу вітрів для кожного стартового майданчика та обрати найдоцільніший.                                                                                                             

Майданчик №3

Напрям вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Південно-західний

Західний

Північно-західний

Кількість днів

4

2

5

2

3

7

4

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТ ДЛЯ КОМАНД

Завдання 1.

 Придумати та мотивувати назву для свого корабля. Обрати капітана.

 

 Завдання 2.

 Наша подорож починається з міста, яке має координати: 32° 15' східної довготи та 48° 30' північної широти.

Визначте, будь-ласка, як називається це місто (___________________________) та якою річкою (__________________) можна з нього потрапити до Чорного моря. Як називається ця затока в Чорному морі (____________________________________)?

 

 Завдання 3.

 За 1 хвилину записати назви річок, які знаєте:

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

Завдання 4.

 

…Коли через дві протоки (______________, ____________________) та невелике море (____________________) ви потрапите у водойму, на берегах якої ловлять рибу жителі трьох частин світу (___________________. _____________, ____________________), рухайтесь на захід, доки не потрапите у протоку (______________________________), яка роз’єднує два материки (________________ та ___________________) та винесе вас у океан (_________________________).

Скориставшись потужними течіями (________________, __________________), наступну підказку знайдете на островах (____________________________), відомих усьому світу ще 15 століття  (______________________________)…

 

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

Завдання 6.

 

…Пропливаючи вздовж берегів країни, яка одна із перших дослідила узбережжя свого материка (_______________________), я зупинився в її сучасній столиці (______________).

Мене зачарували краса її могутньої річки (____________), велич архітектурних споруд (________________________________) та культура найдавнішої цивілізації (________________, _______________________, _____________________________________). Місцеві жителі полагодили мій корабель, адже здавна мають флот і добре розуміються на цій справі. Наповнивши трюми провіантом, я вирушив далі.

Декілька разів я приставав до берега, адже дещо пам’ятаю про мандрівників епохи Великих географічних відкриттів, тому вирішив побувати на їх батьківщині. А чи пам’ятаєте ви, які країни спорядили свого часу у подорож цих мореплавців?..


Марко Поло

Ібн Батута

Васко да Гама

Бартоломеу Діаш

Христофор Колумб

Фернан Магеллан

Френсіс Дрейк

Абел Тасман

Віллем Янсзон

Джеймс Кук

(Голландія)

(Венеція)

(Англія)

(Марокко)

(Португалія)

(Англія)

(Португалія)

(Іспанія)

(Голландія)

(Іспанія)


Завдання 7.

Слідкуйте за мною до океану (_______________), де найглибша западина (_______________ ___________), через канал (_______________________), будівництво якого завершилося у 1920 році. Користуючись постійними вітрами (_________________) ви потрапите на західне узбережжя океану, де й зараз відчувається потужна внутрішня сила Землі та відбуваються певні процеси (_________________, ______________________).

До зустрічі в столиці (_____________) найбільш заселеної держави світу (_____________).

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpgВам необхідно накреслити схему "____________________________________________________" та пояснити розміщення її компонентів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

 

Завдання 8.

 

Для розрахунку витрат пального необхідно визначити висоту польоту кулі.

Яка буде висота над землею, коли за бортом корзини повітряної кулі не нижче + 5ºС. Про температуру на поверхні землі в цей час нам прогнозують такі дані:

+ 22ºС   висота _________________

+ 20ºС   висота _________________

+ 24ºС   висота _________________

+ 18ºС   висота _________________

+ 23ºС   висота _________________

 

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

 

 Завдання 10.

Розрахуйте місце приземлення повітряної кулі, якщо ви летітимете вздовж 40-ї паралелі на захід (відстань 7 515 км та 200м).

Місце приземлення:____________________________________

 

 

http://s.felomena.com/wp-content/images/sonnik/bukva/p/pergament.jpg 

 

  Завдання 11.

Прокладіть найкоротший маршрут водної подорожі та назвіть найбільші географічні об’єкти, повз які вам доведеться пропливати.

Маршрут:_____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Журавель Ганна Григорівна
    Очень хорошая разработка!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 лютого 2018
Переглядів
2708
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку