18/02 6 клас
Тема. Додавання раціональних чисел.
Мета: формувати в учнів навички і вміння додавати раціональні числа; розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уміння міркувати; виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів, інтерес до предмета і навчання.
Обладнання: демонстраційний термометр.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Обладнання: комп’ютер, презентація вчителя, таблиця, підручник.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Перевірка готовності учнів до заняття.
ІІ. Перевірка дом.зав.
ІІІ. Фронтальне опитування.
ІV. Усні вправи: Із наведених прикладів виберіть неправильні рівності або нерівності
V. Гра «Хто швидше»
Замість зірочок поставте знаки «+» або «-». (4учня біля дошки)
VІ. Розв’язування вправ.
1. Знайти значення виразів:
2. Виконання вправ з підручника Мерзляк
№ 1033(усно).
№ 1042 (а,б) (два учні з коментуванням).
№ 1045(колективне розв’язування).
3. Кодовані вправи (робота в малих групах)
Виконавши першу вправу, учень підставляє результат у другу умову, а також шукає одержане число серед відповідей. Якщо його там немає – допущено помилку. Виконавши одна за одною всі вправи свого варіанта, учень здає роботу вчителю на перевірку за кодованою відповіддю. Наприклад, 7,2,1,5. Це означає, що а = -11, b = 14,5, c = -7,7, d =-11.
4. Цікаві вправи.
1.Обчислити |a+b+c| , якщо a=-3,b=-10,c=-2.
2.На конкурсі «Веселі козачата» команда отримала спочатку 4 штрафних очки, а потім ще 2. На скільки очок погіршився результат команди?
Самостійні вправи
3. Замість зірочок запишіть такі числа, щоб отримати правильні розв’язки .
а) -* + * = -18;
б) -* + * =10
в) * + (-*) = 23;
г) - * + * =-1;
д) * - (-*) = 0;
е) * + (-*) = -54.
Робота з усім класом
4. Сума двох послідовних чисел дорівнює – 17. Знайдіть ці числа.
V. Підсумок уроку.
Перегляд презентації за інтернет посиланнями http://svitppt.com.ua/matematika/dodatni-ta-videmni-chisla.html
Трипільська культура — один з найбільш яскравих феноменів в енеоліті Південно-Східної Європи V — ІV тис. до н.е. Пам'ятки, що її презентують, розташовані на великій території від румунської Мунтенії і Трансільванії до Дніпра з заходу на схід і від Північного Причорномор'я до Карпат з півдня на північ.
«Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна.» В. Сосюра
VI. Домашнє завдання.п. 26, № 1139, 1140, 1141.
1