Додавання раціональних чисел.

Про матеріал
закріплення, повторення теоретичного матеріалу при розв’язанні вправ, задач; відпрацювати вміння та навички використання правил додавання чисел із різними знаками; подальше поглиблення навичок розв’язання задач; розвивати мислення і математичне мовлення учнів, цікавість до предмету через нестандартні форми уроку; виховувати працьовитість та співпрацю в колективі.. Теорія «споконвічності» — українці існують стільки, скільки взагалі існує людина сучасного типу, тобто від 30—40 тисяч до 2—3 млн років, а територія нинішньої України з часів раннього палеоліту і до наших днів ніколи не була безлюдною. VI—II тисячоліття до нашої ери: У межах сучасних теренів України відомо про трипільську культуру.
Перегляд файлу

18/02                                                                6 клас

Тема.  Додавання раціональних чисел.

Мета: формувати в учнів навички і вміння додавати раціональні числа;  розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уміння міркувати;   виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів, інтерес до предмета і  навчання.

Обладнання: демонстраційний термометр.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Обладнання: комп’ютер, презентація вчителя, таблиця,  підручник.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Перевірка готовності учнів до заняття.

ІІ. Перевірка дом.зав.

ІІІ. Фронтальне опитування. 

  1. Як додати два числа з однаковими знаками? З різними?
    2. Чому дорівнює сума протилежних чисел?
    3. До числа а додали від’ємне число. Як змінилося число а?
    4. Чи може сума двох чисел бути меншою від доданка?
    5. Збільшується чи зменшується число, якщо його додати до додатного числа? Від’ємного ? до числа нуль?

ІV. Усні вправи: Із наведених прикладів виберіть неправильні рівності або нерівності
 Asd9.jpg

V. Гра «Хто швидше»
 Замість зірочок поставте знаки «+» або «-». (4учня біля дошки)
Asd10.jpg 

VІ. Розв’язування вправ.
   1.    Знайти значення виразів:
Asd11.jpg 

  2. Виконання вправ з підручника Мерзляк
                    № 1033(усно).
                    № 1042 (а,б)  (два учні з коментуванням).
                    № 1045(колективне розв’язування).
   3. Кодовані вправи (робота в малих групах)
    Виконавши першу вправу, учень підставляє результат у другу умову, а також шукає одержане число серед відповідей. Якщо його там немає – допущено помилку. Виконавши одна за одною всі вправи свого варіанта, учень здає роботу вчителю на перевірку за кодованою відповіддю. Наприклад, 7,2,1,5. Це означає, що а = -11,  b = 14,5, c = -7,7, d =-11.

Asd13.jpg4. Цікаві вправи.
1.Обчислити |a+b+c| , якщо a=-3,b=-10,c=-2.
2.На конкурсі «Веселі козачата» команда отримала спочатку 4 штрафних очки, а потім ще 2. На скільки очок погіршився результат команди?
Самостійні вправи
3. Замість зірочок запишіть такі числа, щоб отримати правильні розв’язки .
    а) -* + * = -18;
    б) -* + * =10
    в)  * + (-*) = 23;
    г) - * + * =-1;
    д) * - (-*) = 0;
    е) * + (-*) = -54.

Робота з усім класом

4. Сума двох послідовних чисел дорівнює – 17. Знайдіть ці числа.
V. Підсумок уроку.

Перегляд презентації за інтернет посиланнями http://svitppt.com.ua/matematika/dodatni-ta-videmni-chisla.html

Трипільська культура — один з найбільш яскравих феноменів в енеоліті Південно-Східної Європи V — ІV тис. до н.е. Пам'ятки, що її презентують, розташовані на великій території від румунської Мунтенії і Трансільванії до Дніпра з заходу на схід і від Північного Причорномор'я до Карпат з півдня на північ.

«Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна.» В. Сосюра

 

VI. Домашнє завдання.п. 26, № 1139, 1140, 1141.

 

 

1

 

doc
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку