Конспект уроку " Презентація виробів, оздоблених аплікацією"

Про матеріал
Матеріал уроку розрахований для учнів 5 класу, де вони презентують вироби, виготовлені власноруч.
Перегляд файлу

 

Тема . Презентація виробів, оздоблених аплікацією.

Мета. Презентувати  вироби , виготовлені власноруч, актуалізувати знання учнів з теоретичного матеріалу, виготовити колективну аплікацію.

 Розвивати естетичний смак, зорове сприйняття , увагу, творчі здібності.

Виховувати посидючість , охайність, дружнє ставлення один до одного.

Обладнання  : виготовлений виріб із аплікацією , ілюстрації та зразки виробів з інших матеріалів, комп’ютер, дошка мультимедійна, дошка фліпчарт.

Інструменти та матеріали: фетр, ножиці, клей, скотч, ватман

Об’єкт праці: виріб, оздоблений аплікацією

Тип уроку: урок- звіт

Хід уроку

І. Організаційний момент. Привітання з класом.

Перевірка наявності учнів , підготовленості їх до уроку.

Створення позитивного робочого настрою.

Учитель. Щоб нині робота у нас кипіла, працювати ми будемо дружно та вміло.

Девіз. Сидимо рівно,

Працюємо – швидко та вправно,

Слухаємо уважно,

Відповідаємо – точно.

Оголошення плану уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Вчитель. Діти , про який вид мистецтва ми говорили на минулому уроці?

Да. Дійсно ми говорили про аплікацію і вчились її виготовляти.

А сьогодні настав час презентувати свої роботи.

 ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Презентація виробів, виготовлених аплікацією .

ІV. Актуалізація знань учнів.

V.Фронтальне опитування з використанням презентації.

  1. Що таке аплікація?
  2. Чим відрізняється проєкт від проєктування?
  3. Якім пристосування використовуються для перенесення контуру малюнка?
  4. Що називають ескізом?
  5. Продовжи речення. Деталь крою…
  6. Розкроювання- це процес…
  7. Матеріали, які використовують при виготовлені аплікації?
  8. Назвіть види аплікації .

Інструменти й матеріали , які ми використовували , давайте впізнаємо в загадках.

2. Загадки.

  1. Чорний Іван, дерев’яний жупан: де носом проведе, там помітку кладе. ( олівець)
  2. Маленьке, біленьке, по чорному полю стрибає , слід білий залишає. (крейда)
  3. 3. Я блискуча, я гостренька, маю вічко маленьке, за собою несу довгу- довгу косу.(голка з ниткою).

3.Вправа « Що в названому переліку зайве?» Робота в групах, кожна група отримує листок, на якому зображено 4 картинки , необхідно вилучити зайву, відповідь обгрунтувати.

Аплікація з тканини, аплікація з мушлів , сюжетна аплікація, декоративна аплікація.

  1. Інтелектуальна гра «Дешифратор»

Із запропонованих літер скласти слово ( літери можна прикріпити до цукерок)

НРДЕКОАТИВА (ДЕКОРАТИВНА) Чому зашифроване це слово?

  1. Склади пари прислів’їв. Робота в парі

 Робота учить –                         а лінь мучить;

Працюй ударно-                       дні пройдуть не марно;

Хто не любить працювати-    любить пліткувати;

Праця-                                         це честь

V. Презентація власного виробу.

     Діти по черзі виходять на клас, показують свої аплікації і розповідають про них.

VІ. Складання колективної аплікації

Діти вирізають за шаблонами деталі аплікації і прикріплюють на ватман двостороннім скотчем.

VІІ. Рефлексія.

  1. Що нового ви дізнались на уроці?
  2. Чи взяли з цього уроку щось корисне для себе ?
  3. Чи застосовуватиме набуті знання і навички в майбутньому?

 

VІІІ. Мотивація оцінок за урок, виставлення їх в журнал, щоденники

ІХ. Домашнє завдання. Повторити поняття «Деталь крою», «Розкроювання» Високий рівень :підібрати загадки про найпростіші знаряддя праці.

Х. Прибирання робочого місця.

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку