Тема «Наймиліші руки» В.О.Сухомлинський
Путівничок ходу уроку для дитини з порушенням слуху, яка навчається в інклюзивному класі. Путівничок містить в собі схеми, таблиці, умовні позначки, орієнтири, зразки, пояснення (більш спрощені або у вигляді малюнків) значення нових або складних слів.
Путівничок ходу уроку
І.Організаційний момент.
- Сядьте рівно
А зараз за допомогою смайликів покажіть свій настрій на початку нашого уроку.
Бесіда
-Яка пора року,місяць,погода?
ІІ. Повідомлення теми й мети уроку
Ми сьогодні переглянемо оповідання «Наймиліші руки»
https://images.app.goo.gl/UTVE8SBUKSwM8L6PA
Складання «асоціативного куща» Діти вибирають слова і повторюють
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд відео.
https://images.app.goo.gl/UTVE8SBUKSwM8L6PA
1. Розвиток мовлення
Гра «Знайди речення».
Учитель зачитує речення .Діти відшуковують його в тексті.
2.Словникова робота.
Пояснення вчителем слів з використанням жестів (схопив,привів,помчав,оточили).
3.Фізкультхвилинка
На екрані повторювати вправи.
ІV. Узагальнення та систематизація вивченого.
Гра «Я знаю свою маму»
Діти описують своїх мам характер за допомогою смайликів.
V.Підбиття підсумків.
Що запам яталося сьогодні на уроці?
Вам сподобався урок? Оберіть