Українська народна казка «Колобок» та англійська «Казка про імбирний пряник»Вчитель початкових класів: Корсун Тетяна Борисівна
Номер слайду 2
Всі почули ви дзвінок. Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Всіх присутніх привітаймо І урок розпочинаймо!
Номер слайду 3
«Хто багато читає, той багато знає» « Хто швидко читає, той багато зробити встигає»Мовна розминка. Щоб читали добре діти ,допоможуть сонце й квіти.2. Чистомовка. Че-че-че,Че-че-че – Бабуся калачі пече. Ча-ча-ча,Ча-ча-ча –Дай, бабусю, калача. Чі-чі-чі,Чі-чі-чі – Їж, будь ласка, калачі.
Номер слайду 4
Вироби із тіста. КАЛАЧІПРЯНИКИПИРІЖКИ
Номер слайду 5
У ШвейцаріїУ ФранціїВ Італії Давайте згадаємо з вами, які казки ми називаємо народними?У кожній країні світу є народні казки. Чимось вони схожі, а чимось відрізняються.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
«Колобок» «Чоловічок – пряник»
Номер слайду 9
Вправи для очей
Номер слайду 10
Словникова робота. Хижка- чулан(рос.)- комора. Призьба-завалинка(рос.) невисокий земляний насип уздовж стін хати знадвору. Засік-відгороджене місце в коморі, або великий ящик для зсипання зерна, борошна.
Номер слайду 11
Пригадайте, кого зустрів Колобок у лісі? -Як рятувався колобок від небезпеки?-У чому виявилася хитрість, підступність лисички?-Чому колобок втратив пильність у спілкуванні з лисичкою?-Чи можна назвати колобка веселим, довірливим, хвалькуватим?-Чому?-Чого навчає нас казка «Колобок»?
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка
Номер слайду 13
Інсценізація «Казки про імбирний пряник»
Номер слайду 14
Що ж спільного ви побачили у обох казках?А чим відрізняються казки?Як ви думаєте чи однаковий повчальний зміст у обох казках?
Номер слайду 15
Творче завдання. Пропоную вам стати казкарями. До наступного уроку придумайте щасливий кінець до казки «Колобок»