Конспект уроку "Розмічальні роботи"

Про матеріал
Мета: * Дидактична: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для розмітки. * Виховна: виховати у дітей працелюбність та уважність. * Розвиваюча: розвинути у дітей просторове уявлення. * Між предметні зв’язки: з геометрією, кресленням, малюванням, фізикою. * Об’єкт праці: совок. * Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

 

 

 

 

уроку

з учнями 6 класу

На тему: «Розмічальні роботи».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготував:

вчитель трудового навчання

Дичковський В.М.

 

 

 

 

 

План-конспект уроку з трудового навчання

Клас 6

Тема: Розмічальні роботи.

Мета:

Дидактична: дати основні поняття про розмітку та види інструментів для розмітки.

Виховна: виховати у дітей працелюбність та уважність.

Розвиваюча: розвинути у дітей просторове уявлення.

Між предметні зв’язки: з геометрією, кресленням, малюванням, фізикою.

Об’єкт праці: совок.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

І. Організаційний момент:

 Я запрошую учнів до класу, відмічаю відсутніх і перевіряю підготовку класу до заняття: щоденники, зошити, олівець, ручку, спецодяг.

ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу:

 Повторення раніше вивченого матеріалу розпочинаю з роздачі технологічних карток для проведення фронтального опитування учнів. Роздаю 50-70% карток учням, з іншими працюю в усній формі. Для цього виношу на опитування такі питання:

Чому метал нагрівають перед прокаткою?

Які види тонкого листового металу ви знаєте?

Який листовий метал називають жерстю?

Де використовують тонкий листовий метал?

ІІІ. Мотивації і актуалізації

 Від того, наскільки точно буде виконана розмітка, залежить якість деталі і кількість відходів.

ІV. Викладання нового матеріалу.

Переходжу безпосередньо до викладання нового матеріалу.

 Розміткою називається нанесення на деталь, що обробляється або заготовку так званих розміточних рисок, які і визначають контури деталі, або місця, яке потрібно обробити.

 Основне призначення розмітки виявляється у вказані границь, до яких потрібно обробляти заготовку.

 Інструменти для розмітки: слюсарна лінійка, рисувалка, циркулі зі знімними ніжками, транспортир і т.д.

 Основною відмінністю від розмітки по дереву є те, що малюнок, нанесений на сталь олівцем не залишається, а тому використовується рисувалка.

V. Закріплення вивченого матеріалу:

 Для закріплення вивченого матеріалу ставлю такі питання:

Що називається розміткою?

Які інструменти для розмітки ви знаєте?

Чим відрізняється розмітка по металу від розмітки по дереву?

VІ. Практична робота:

а) Вступний інструктаж:

 У вступному інструктажі нагадую дітям про типи ліній і правила їх застосування.

б) Поточний інструктаж:

 Під час роботи обходжу робочі місця, звертаю увагу на робочу позу, правильним застосуванням інструменту і т.д.

 Якщо більшість учнів допускає помилки у виконанні роботи, зупиняю робочий процес і проводжу ще один інструктаж.

в) Заключний інструктаж:

 Проводжу аналіз виконаної роботи, виставляю оцінки.

VIІ. домашнє завдання.

 Виконати розгортку совка з картону.

 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку