Конспект уроку: "Розв'язування квадратних рівнянь". Алгебра 8 клас

Про матеріал
Тема. Розв’язування квадратних рівнянь Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Квадратні рівняння», вміння розв’язувати квадратні рівняння різними способами, формувати навички логічного мислення, вміння аналізувати і робити висновки; розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість.
Перегляд файлу

Алгебра 8 клас

Тема.  Розв’язування квадратних рівнянь

 

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Квадратні рівняння», вміння розв’язувати квадратні рівняння різними способами, формувати навички логічного мислення, вміння аналізувати і робити висновки; розвивати вміння узагальнювати інформацію, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, працьовитість.

 

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

ІІ. Повідомлення теми та очікуваних результатів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Рівність, що містить невідоме (рівняння).

2. Рівняння виду , де х – змінна, а,в,с числа, причому а = 0 називається … ( квадратне).

3. Числа а,в,с … (коефіцієнти).

4. Вираз називається … (дискримінант).

5. Значення змінної, що перетворює рівняння в правильну числову рівність називається … (корінь).

6 Рівняння перший коефіцієнт якого дорівнює нулю називається … (зведене)

7.  Кого називають батьком алгебри, його ім’ям названо відому вам теорему. (Вієт)

8. Рівняння виду , , називаються… (неповні)

 

 

1

 

 

2

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Які способи розв’язування квадратних рівнянь ви знаєте? (виділення квадрата двочлена, за формулами, за теоремою Вієта).

 

IV. Розв’язування рівнянь

  1. Розв’язати рівняння способом виділення квадрата двочлена

а) ; б) ; в) ;

 

  1. Розв’язати квадратні рівняння за формулами

а) ; б) ; в) ;

 

  1. Розв’язати квадратні рівняння використовуючи теорему Вієта.

а) ; б) ; в) ;

г) ;

 

V. Тести

1. Яке з рівнянь не є квадратним:

а) б) в) г)

2. Яке з рівнянь не має коренів:

а) б) в) г)

3. Скільки коренів має рівняння: а)

а) один; б) два; в) жодного; г) безліч

4. Яке з рівнянь має один корінь:

 а) б) в) г)

5. Сума коренів квадратного рівняння: 

а) 2; б) – 2; в)  - 8; г) 8.

6. Добуток коренів квадратного рівняння: а)

а) 3; б) – 3 в)  - 10; г) 10.

7. Коренями рівняння: є числа

а) 3 і 5; б) – 3 і - 5 в)  -- 3 і 5; г) – 5 і 3.

8. Коренями рівняння: є числа

а) 0,5 і 0,4;  б) - 0,5 і - 0,4; в) - 0,5 і 0,4. г) 0,5 і - 0,4.

 

VІ.  Підсумок уроку.

VIІ. Домашнє завдання.

Повторити п. 18-22, виконати тести на сторінці 165

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку