Властивості степеня з цілим показником. Алгебра 8 клас. Підготувала: вчитель математики1 категорії гімназії № 267 м. Києва. Швул Наталя Миколаївна
Номер слайду 2
Три шляхи ведуть до знань: шлях роздумів – це шлях найбільш благородний, шлях наслідування – це шлях найбільш легкий і шлях досвіду – це шлях найбільш гіркий. Конфуцій
Номер слайду 3
Номер слайду 4
1. 𝑎−𝑛= 1𝑎𝑛 2. 1𝑎𝑛 = 𝑎−𝑛 3. 𝑎0 = 1, а ≠ 0 4. am∙an=am+n 5. am:an=am-n6. (am)n=amn7. (ab)n=anbn8. (𝑎𝑏)n=𝑎𝑛𝑏𝑛 Для будь-якого а≠0 і будь-яких натуральних m i n. Для будь-якого а≠0 і будь-яких натуральних m i n. Для будь-якого а≠0 і b≠0 і будь-якого натурального числа n Для будь-якого а≠0 і b≠0 і будь-якого натурального числа n Для будь-якого а≠0 і будь-яких натуральних m i n
Властивості степеня з цілим показникомam∙an=am+n Для будь-якого а≠0 і будь-яких цілих m i nam:an=am-n. Для будь-якого а≠0 і будь-яких цілих m i n (am)n=amn. Для будь-якого а≠0 і будь-яких цілих m i n (ab)n=anbn. Для будь-якого а≠0 і b≠0 і будь-якого цілого числа n (𝑎𝑏)n=𝑎𝑛𝑏𝑛 Для будь-якого а≠0 і b≠0 і будь-якого цілого числа n
Знайдіть пару і дізнайтесь, хто ввів не тільки 0 степінь, а й від’ємний показник степеня( з подальшою самоперевіркою)𝟕𝟑 * 𝟕−𝟓 = 𝟏𝟒𝟗 Ш 𝟖𝟕 : 𝟖𝟓 = 𝟏𝟖 Е (2с5)3 = 64 Ю𝟏𝟒−𝟑𝟕−𝟑 = 8с𝟏𝟓 К ШЮКЕ Нікола
Номер слайду 11
Маса пташки колібрі дорівнює 1,7 ·10-3кг Найбільший звір фауни України зубр, його маса становить 1,2 ·103кг. Територія України становить 6,037 ·105км2;Площа басейну Дніпра становить 5,04 ·105 км2 Степінь навколо нас. БІОЛОГІЯГЕОГРАФІЯ
Номер слайду 12
Швидкість світла 3 . 105км/с. Діаметр молекули дорівнює 2,8 . 10-7мм. Маса електрона становить 9,1 . 10-31кг. ХІМІЯФІЗИКАУ наш час жодна з галузей науки не може обійтися без поняття степеня
Номер слайду 13
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Досягнення. Я розумію і знаю:що таке степінь з від’ємним показником;що таке степінь з від’ємним показником, основа якого дріб;чому дорівнює степінь числа з показником 0;властивості степеня з цілим показником. Я вмію:замінювати степінь з цілим показником на дріб і навпаки;подати числа у вигляді степенів із заданою основою;обчислювати значення числових виразів, які містять степінь;використовувати властивості степеня з цілим показником. Я вчився сам:робити висновки, узагальнювати вивчене;розв’язувати проблему.