Урок № 1 6 клас
Тема. Розв'язування вправ на повторення матеріалу 5 класу
Мета.
Ø Навчальна:
Ø Виховна:
Ø Розвиваюча:
Тривалість уроку : 45 хвилин
Тип уроку. Урок застосування знань, навичок і умінь.
Етапи уроку
I.Організаційний момент (6 хвилин)
II.Мотивація навчальної діяльності (7 хвилин)
III.Актуалізація опорних знань (10 хвилин)
IV.Виконання практичних завдань (14 хвилин)
V.Підсумок уроку (6 хвилин)
VI.Постановка домашнього завдання (2 хвилини)
Хід уроку
I.Організаційний момент
(Зайшовши до класу, спостерігаю за реакцією дітей.)
Добрий день, діти! (Вітаюсь, після заспокоєння учнів). Ну що, відпочили на літніх канікулах? А тепер давайте будемо налаштовуватись на рік плідного навчання, й на сьогоднішній урок. Перш за все відмітимо відсутніх.
(Перевірка наявності у дітей підручників, зошитів. Відмічення відсутніх на уроці. Підпис зошитів)
II.Мотивація навчальної діяльності
Ви продовжуєте вивчати математику, все більше дізнаєтесь про різні її аспекти і цікавинки. Протягом цього року ви дізнаєтесь ще більше нового і цікавішого матеріалу.
III.Актуалізація опорних знань
Перш за все ми повинні згадати раніше вивчений матеріал. У 6 класі ви вивчали такі теми:
Тому нам потрібно все це з вами повторити. Давайте розпочнемо з найпростішого.
IV.Виконання практичних завдань
Завдання 1. У якому випадку числа записані в порядку спадання?
Завдання 2. Прочитайте вираз і знайдіть його значення:
а) 20 • 7; б) 30 • 9; в) 5 • 40; г) 24 : 8; д) 60 : 6; є) 72 : 9?
- Як називаються числа при множенні?
- Як називаються числа при діленні?
- Чи завжди можна виконати ділення?
Завдання 3. 1. Знайдіть добуток: 12 і 4; 5 і 20; 13 і 6; 10 і 100.
Завдання 4. Поділіть: 36 на 12; 55 на 11; на 8 число 96.
Завдання 5. Біля школи ростуть каштани і тополі: каштанів — 7, а тополь у 3 рази більше. Скільки всього дерев росте біля школи?
Завдання 6. Бібліотекар школи попросила Петю допомогти розставити книги: підручники з математики - на першу полицю, з біології - на другу, а з географії - на третю. Підручників з математики виявилося 137, з біології - на 38 більше, ніж з математики, а з географії в 5 разів менше, ніж по біології. Скільки всього підручників довелося перебрати Петі?
Відповідь. 347 підр.
Завдання 7. Розв'яжіть рівняння:
а) 7 • х = 28; б) у – 5 = 40; в) 9 • а = 45; г) х : 6 = 3;
д) k : 10 = 6; е) 30 : y = 5; ж) 54 : k = 6.
Завдання 8. Обчисліть:
а) 12 • 5 + 1; б) 12 • 5 – 1; в) 12 • (5 + 1); г) 12 • (5 – 1);
д) 12 : (5 + 1); е) 12 : (5 – 1).
Завдання 9. Обчисліть:
а) 600 – 200 + 400 – 700 + 300; б) 800 : 4 • 3 : 100 • 5.
V.Підсумок уроку
На цьому уроці ми з вами повторили вивчений вивченого матеріал 5 класу, закріпили й засвоїли знання і вміння виконувати операції з числами.
Завдання 1. Розв'яжіть рівняння х+21=42.
Урок № 1 6 клас
Тема. Розв’язування вправ на повторення матеріалу 5 класу
Мета.
Тривалість уроку : 45 хвилин
Тип уроку. Урок застосування знань, навичок і умінь.
Етапи уроку
Хід уроку
(Зайшовши до класу, спостерігаю за реакцією дітей.)
Добрий день, діти! (Вітаюсь, після заспокоєння учнів). Ну що, відпочили на літніх канікулах? А тепер давайте будемо налаштовуватись на рік плідного навчання, й на сьогоднішній урок. Перш за все відмітимо відсутніх.
(Перевірка наявності у дітей підручників, зошитів. Відмічення відсутніх на уроці. Підпис зошитів)
Ви продовжуєте вивчати математику, все більше дізнаєтесь про різні її аспекти і цікавинки. Протягом цього року ви дізнаєтесь ще більше нового і цікавішого матеріалу.
Перш за все ми повинні згадати раніше вивчений матеріал. У 6 класі ви вивчали такі теми:
Тому нам потрібно все це з вами повторити. Давайте розпочнемо з найпростішого.
Завдання 1. У якому випадку числа записані в порядку спадання?
Завдання 2. Прочитайте вираз і знайдіть його значення:
а) 20 • 7; б) 30 • 9; в) 5 • 40; г) 24 : 8; д) 60 : 6; є) 72 : 9?
- Як називаються числа при множенні?
- Як називаються числа при діленні?
- Чи завжди можна виконати ділення?
Завдання 3. 1. Знайдіть добуток: 12 і 4; 5 і 20; 13 і 6; 10 і 100.
Завдання 4. Поділіть: 36 на 12; 55 на 11; на 8 число 96.
Завдання 5. Біля школи ростуть каштани і тополі: каштанів — 7, а тополь у 3 рази більше. Скільки всього дерев росте біля школи?
Завдання 6. Бібліотекар школи попросила Петю допомогти розставити книги: підручники з математики - на першу полицю, з біології - на другу, а з географії - на третю. Підручників з математики виявилося 137, з біології - на 38 більше, ніж з математики, а з географії в 5 разів менше, ніж по біології. Скільки всього підручників довелося перебрати Петі?
Відповідь. 347 підр.
Завдання 7. Розв'яжіть рівняння:
а) 7 • х = 28; б) у – 5 = 40; в) 9 • а = 45; г) х : 6 = 3;
д) k : 10 = 6; е) 30 : y = 5; ж) 54 : k = 6.
Завдання 8. Обчисліть:
а) 12 • 5 + 1; б) 12 • 5 – 1; в) 12 • (5 + 1); г) 12 • (5 – 1);
д) 12 : (5 + 1); е) 12 : (5 – 1).
Завдання 9. Обчисліть:
а) 600 – 200 + 400 – 700 + 300; б) 800 : 4 • 3 : 100 • 5.
На цьому уроці ми з вами повторили вивчений вивченого матеріал 5 класу, закріпили й засвоїли знання і вміння виконувати операції з числами.
Я дякую вам за увагу, активність і роботу на уроці. Запишіть будь ласка завдання в зошити, яку ви виконаєте вдома.
Завдання 1. Розставте числа у порядку зростання 125144, 168756, 7777895
Завдання 1. Розв’яжіть рівняння х+21=42.