Конспект уроку: "Розв’язування вправ на повторення матеріалу 5 класу"

Про матеріал

Урок № 1 6 клас

Тема. Розв'язування вправ на повторення матеріалу 5 класу

Мета.

Ø Навчальна:

  • Повторення та систематизація основних понять вивчених за 5 клас
  • Систематизація вмінь виконувати найпростіші арифметичні операції, вивчені у 5 класі
  • Формування знань щодо предмету математики

Ø Виховна:

  • Виховувати пізнавальний інтерес до математики, зацікавленість до предмету
  • Сприяти вихованню поваги одне одного в колективі

Ø Розвиваюча:

  • Пізнавальний та інтелектуальний розвиток учнів
  • Розвиток навичок логічного мислення
  • Вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, робити висновки

Тривалість уроку : 45 хвилин

Тип уроку. Урок застосування знань, навичок і умінь.

Етапи уроку

I.Організаційний момент (6 хвилин)

II.Мотивація навчальної діяльності (7 хвилин)

III.Актуалізація опорних знань (10 хвилин)

IV.Виконання практичних завдань (14 хвилин)

V.Підсумок уроку (6 хвилин)

VI.Постановка домашнього завдання (2 хвилини)

Хід уроку

I.Організаційний момент

(Зайшовши до класу, спостерігаю за реакцією дітей.)

Добрий день, діти! (Вітаюсь, після заспокоєння учнів). Ну що, відпочили на літніх канікулах? А тепер давайте будемо налаштовуватись на рік плідного навчання, й на сьогоднішній урок. Перш за все відмітимо відсутніх.

(Перевірка наявності у дітей підручників, зошитів. Відмічення відсутніх на уроці. Підпис зошитів)

II.Мотивація навчальної діяльності

Ви продовжуєте вивчати математику, все більше дізнаєтесь про різні її аспекти і цікавинки. Протягом цього року ви дізнаєтесь ще більше нового і цікавішого матеріалу.

III.Актуалізація опорних знань

Перш за все ми повинні згадати раніше вивчений матеріал. У 6 класі ви вивчали такі теми:

  • -Натуральні числа і дії з ними
  • -Рівняння, вирази, формули
  • -Відрізок, промінь, пряма
  • -Кути, многокутники, площі та об'єми фігур.

Тому нам потрібно все це з вами повторити. Давайте розпочнемо з найпростішого.

IV.Виконання практичних завдань

Завдання 1. У якому випадку числа записані в порядку спадання?

  • а)10 011 010, 10 101 001, 10 011 001.
  • б)10 011 001, 10 011 010, 10 101 001.
  • в)10 101 001, 10 011 010, 10 011 001

Завдання 2. Прочитайте вираз і знайдіть його значення:

а) 20 • 7; б) 30 • 9; в) 5 • 40; г) 24 : 8; д) 60 : 6; є) 72 : 9?

- Як називаються числа при множенні?

- Як називаються числа при діленні?

- Чи завжди можна виконати ділення?

Завдання 3. 1. Знайдіть добуток: 12 і 4; 5 і 20; 13 і 6; 10 і 100.

Завдання 4. Поділіть: 36 на 12; 55 на 11; на 8 число 96.

Завдання 5. Біля школи ростуть каштани і тополі: каштанів — 7, а тополь у 3 рази більше. Скільки всього дерев росте біля школи?

Завдання 6. Бібліотекар школи попросила Петю допомогти розставити книги: підручники з математики - на першу полицю, з біології - на другу, а з географії - на третю. Підручників з математики виявилося 137, з біології - на 38 більше, ніж з математики, а з географії в 5 разів менше, ніж по біології. Скільки всього підручників довелося перебрати Петі?

Відповідь. 347 підр.

Завдання 7. Розв'яжіть рівняння:

а) 7 • х = 28; б) у – 5 = 40; в) 9 • а = 45; г) х : 6 = 3;

д) k : 10 = 6; е) 30 : y = 5; ж) 54 : k = 6.

Завдання 8. Обчисліть:

а) 12 • 5 + 1; б) 12 • 5 – 1; в) 12 • (5 + 1); г) 12 • (5 – 1);

д) 12 : (5 + 1); е) 12 : (5 – 1).

Завдання 9. Обчисліть:

а) 600 – 200 + 400 – 700 + 300; б) 800 : 4 • 3 : 100 • 5.

V.Підсумок уроку

На цьому уроці ми з вами повторили вивчений вивченого матеріал 5 класу, закріпили й засвоїли знання і вміння виконувати операції з числами.

  • VI.Постановка домашнього завдання
  • Я дякую вам за увагу, активність і роботу на уроці. Запишіть будь ласка завдання в зошити, яку ви виконаєте вдома.
  • Завдання 1. Розставте числа у порядку зростання 125144, 168756, 7777895

Завдання 1. Розв'яжіть рівняння х+21=42.

Перегляд файлу

                                  Урок № 1                       6 клас                       

 

Тема.  Розв’язування вправ  на повторення матеріалу 5 класу

Мета.

  • Навчальна:
  • Повторення та систематизація основних понять вивчених за 5 клас
  • Систематизація вмінь виконувати найпростіші арифметичні операції, вивчені у 5 класі
  • Формування знань щодо предмету математики

 

  • Виховна:
  • Виховувати пізнавальний інтерес до математики, зацікавленість до предмету
  • Сприяти вихованню  поваги  одне одного в колективі

 

  • Розвиваюча:
  • Пізнавальний та інтелектуальний розвиток учнів
  • Розвиток навичок логічного мислення
  • Вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, робити висновки

Тривалість уроку : 45 хвилин

Тип уроку. Урок застосування знань, навичок і умінь.

Етапи уроку

 

  1. Організаційний момент (6 хвилин)
  2. Мотивація навчальної діяльності (7 хвилин)
  3. Актуалізація опорних знань (10 хвилин)
  4. Виконання практичних завдань (14 хвилин)
  5. Підсумок уроку (6 хвилин)
  6. Постановка домашнього завдання (2 хвилини)

Хід уроку

 

  1. Організаційний момент

 

(Зайшовши до класу, спостерігаю за реакцією дітей.)

Добрий день, діти! (Вітаюсь, після заспокоєння учнів). Ну що, відпочили на літніх канікулах? А тепер давайте будемо налаштовуватись на рік плідного навчання, й на сьогоднішній урок. Перш за все відмітимо відсутніх.

(Перевірка наявності у дітей підручників, зошитів. Відмічення відсутніх на уроці. Підпис зошитів)

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

Ви продовжуєте вивчати математику, все більше дізнаєтесь про різні її аспекти і цікавинки. Протягом цього року ви дізнаєтесь ще більше нового і цікавішого матеріалу.

 

  1. Актуалізація опорних знань

 

Перш за все ми повинні згадати раніше вивчений матеріал.  У 6 класі ви вивчали такі теми:

  • Натуральні числа і дії з ними
  • Рівняння, вирази, формули
  • Відрізок, промінь, пряма
  • Кути, многокутники, площі та об’єми фігур.

Тому нам потрібно все це з вами повторити. Давайте розпочнемо з найпростішого.

 

 

  1. Виконання практичних завдань

Завдання 1. У якому випадку числа записані в порядку спадання?

  1. 10 011 010, 10 101 001, 10 011 001.
  2. 10 011 001, 10 011 010, 10 101 001.
  3. 10 101 001, 10 011 010, 10 011 001

Завдання 2. Прочитайте вираз і знайдіть його значення:

а) 20 • 7;   б) 30 • 9;   в) 5 • 40;   г) 24 : 8;   д) 60 : 6; є) 72 : 9?

- Як називаються числа при множенні?

- Як називаються числа при діленні?

- Чи завжди можна виконати ділення?

Завдання 3. 1. Знайдіть добуток: 12 і 4; 5 і 20; 13 і 6; 10 і 100.

Завдання 4. Поділіть: 36 на 12; 55 на 11; на 8 число 96.

Завдання 5. Біля школи ростуть каштани і тополі: каштанів — 7, а тополь у 3 рази більше. Скільки всього дерев росте біля школи?

Завдання 6. Бібліотекар школи попросила Петю допомогти розставити книги: підручники з математики - на першу полицю, з біології - на другу, а з географії - на третю. Підручників з математики виявилося 137, з біології - на 38 більше, ніж з математики, а з географії в 5 разів менше, ніж по біології. Скільки всього підручників довелося перебрати Петі?

Відповідь. 347 підр.

Завдання 7. Розв'яжіть рівняння:

а) 7 • х = 28;    б) у – 5 = 40;   в) 9 • а = 45;   г) х : 6 = 3;

д) k : 10 = 6;    е) 30 : y = 5;    ж) 54 : k = 6.

Завдання 8. Обчисліть:

а) 12 • 5 + 1;    б) 12 • 5 – 1;    в) 12 • (5 + 1);    г) 12 • (5 – 1);

д) 12 : (5 + 1);  е) 12 : (5 – 1).

Завдання 9. Обчисліть:

    а) 600 – 200 + 400 – 700 + 300;   б) 800 : 4 • 3 : 100 • 5.

 

 

  1. Підсумок уроку

 

На цьому уроці ми з вами повторили вивчений вивченого матеріал  5 класу, закріпили й засвоїли знання і вміння виконувати операції з числами.

 

 

 

 

  1. Постановка домашнього завдання

 

Я дякую вам за увагу, активність і роботу на уроці. Запишіть будь ласка завдання в зошити, яку ви виконаєте вдома.

Завдання 1. Розставте числа у порядку зростання 125144, 168756, 7777895

Завдання 1. Розв’яжіть рівняння х+21=42.

 

 

 

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
3067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку