28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект уроку Розв’язування задач і вправ. (Ознаки рівності прямокутних трикутників. Властивості прямокутних трикутників.)

Про матеріал
Тема. Розв’язування задач і вправ. (Ознаки рівності прямокутних трикутників. Властивості прямокутних трикутників.)
Перегляд файлу

Відкритий урок геометрії з елементами майстер-класу з використання інтерактивної дошки

Клас: 7.

Тема. Розв’язування задач і вправ.

(Ознаки рівності прямокутних трикутників. Властивості прямокутних трикутників.)

Мета: домогтися засвоєння учнями змісту вивчених понять. Забезпечити первинне застосування учнями знань, вироблення вмінь і навичок при розв'язуванні типових вправ за зразком. Розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом. Виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці, наполегливість у навчанні.

Тип уроку: формування   умінь та навичок.

Форма уроку: урок розв’язування вправ.

Наочнiсть i обладнання: інтерактивна дошка, проектор, комп’ютер, презентація вчителя, креслярські приладдя.

Хiд уроку

І. Органiзацiйний етап

Організація уваги учнів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання (Кожен учень за своїм ноутбуком)

Перевірка з допомогою онлайн-вправи на сервісі LearningApps.org

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився” (Народна мудрість)

ІV. Формування мети й завдань уроку.

V. Актуалiзацiя опорних знань

Дидактична гра-пазл «Чи існує такий трикутник?» (сервіс LearningApps.org)

 

VІ. Первинне закріплення і корекція

Виконання вправ на інтерактивній дошці

Виконання письмових вправ з підручника

№№ ____, ______

VІІ. Узагальнення і систематизація знань

Робота з динамічним геометричним середовищем GeoGebra онлайн.

1) Дидактична гра  «Вірю – не вірю».

1. Чи може прямокутний трикутник бути рівностороннім? (Ні).

2 . Чи може прямокутний трикутник бути рівнобедреним?  (Так).

3. Трикутники рівні, якщо вони мають по 2 рівні сторони? (Ні).

4. Прямокутні трикутники рівні, якщо вони мають по одному рівному куту? (Ні).

5. Всі рівносторонні трикутники рівні між собою? (Ні).

6. Рівносторонні трикутники, у яких рівні периметри, рівні між собою? (Так).

2) Дидактична гра «Незакінчені речення». 

  1. Сторона прямокутного трикутника, яка лежить проти кута 90˚, називається… (гіпотенузою).
  2. Сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює… (90°).
  3. Сторона прямокутного трикутника, яка лежить проти кута 30˚, дорівнює… (половині гіпотенузи).
  4. Трикутники рівні за І ознакою, якщо у них відповідно рівні… (дві сторони і кут між ними).
  5. Трикутники рівні за ІІ ознакою, якщо у них відповідно рівні… (сторона і два прилеглих кути).
  6. Трикутники рівні за І ознакою, якщо у них відповідно рівні… (три сторони).

VІІІ. Пiдсумок уроку

Що вдалося?

Над чим треба ще попрацювати?

ІХ. Домашнє завдання

§ _____, №№ _____

Х. Рефлексія. Псиогеометричний тест.

Учитись ніколи не пізно.

Умієш помилятися, умій і виправлятися (народна мудрість)

1

 

docx
Додано
11 квітня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку