Радивилівський ліцей №2 ім. П. Г. Стрижака
Тема уроку.
Технологія STEAM
Підготувала
вчитель початкових класів
Смолінська Ольга Петрівна
Тема. Сходинки до наукового Олімпу: будова атома.
Мистецтво у світі та Україні: молдовський композитор Євгеній
Дога.
Завдання: Поглиблювати знання учнів про атоми. Познайомити з будовою атома, його елементами. Закріплювати знання учнів про поняття, вміти визначати його обсяг. Розширювати знання учнів про відомих композиторів світу, вчити розрізняти усесвітньо відомі твори. Розвивати пам'ять, увагу, вміння досліджувати. Прищеплювати любов до слухання музичних творів
Обладнання: комп’ютер, телевізор, плакати, пластилін, картон (шаблон)
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку.
Діти налаштовуються на урок за допомогою найулюбленіших афірмацій.
Окремі дітки працюють в парі для створення доброзичливої, успішної атмосфери.
ІІ. Ознайомлення з темою уроку. Постановка особистісних завдань.
ІІІ. Постановка проблеми.
Діти читають лист Центаврика і визначають проблему, яку необхідно вирішити.
ІV. Вирішення проблемної ситуації
1.Учні переглядають відеофрагмент і визначають навчальні одиниці, які їм будуть необхідні для допомоги Центаврикові.
2. Перевірка і запам’ятовування інформації.
3. Закріплення знань про молекули води, кисню та водню. Учні пригадують назви атомів у молекулах і співвідносять їх із зображеннями.
4. Гра «Полічи протони, нейтрони та електрони»
Відповіді записують у таблицю.
V. Хвилинка відпочинку. Вправи для покращення зору.
VI. Закріплення знань про поняття.
- Пригадайте, що таке логіка?
- Хто є основоположником цієї науки?
- Без чого не може існувати логіка?
- Які за обсягом бувають поняття?
VII. Поглиблення знань про будову речовин.
Вода (H2O) складається з двох атомів Гідрогену та одного атому Оксисену.
VIII. Хвилинка релаксації під мелодію Євгенія Доги з кінофільму «Мій ласкавий і ніжний звір».
ІХ. Закріплення знань про композиторів світу, їх музичні твори.
Х. Рухлива хвилинка під музику запального танцю «Жок»
ХІ. Хвилинка у дослідницькій лабораторії
Учні роблять аплікацію моделі атома Гідрогену.
ХІІ. Підбиття підсумків уроку. Створення ситуації успіху під час виконання пісні «Чарівник»