Конспект уроку STEM " Сходинки до наукового Олімпу: будова атома.Мистецтво у світі та Україні: молдовський композитор Євгеній Дога."

Про матеріал
На даному уроці пропонується поглиблювати знання учнів про атоми. Познайомити з будовою атома, його елементами. Закріплювати знання учнів про поняття, вміти визначати його обсяг. Розширювати знання учнів про відомих композиторів світу, вчити розрізняти усесвітньо відомі твори. Розвивати пам'ять, увагу, вміння досліджувати. Прищеплювати любов до класичних творів.
Перегляд файлу

Радивилівський ліцей №2 ім. П. Г. Стрижака

 

 

 

 

 

Тема уроку.

 

Технологія STEAM

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Смолінська Ольга Петрівна

 

 

 

 

 

 

Тема. Сходинки до наукового Олімпу: будова атома.

 Мистецтво у світі та Україні: молдовський композитор Євгеній

          Дога.

 

Завдання: Поглиблювати знання учнів про атоми. Познайомити з будовою атома, його елементами. Закріплювати знання учнів про поняття, вміти визначати його обсяг. Розширювати знання учнів про відомих композиторів світу, вчити розрізняти  усесвітньо відомі твори. Розвивати пам'ять, увагу, вміння досліджувати. Прищеплювати любов до слухання музичних творів

 

 Обладнання: комп’ютер, телевізор, плакати, пластилін, картон (шаблон)

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

Діти налаштовуються на урок за допомогою найулюбленіших афірмацій.

Окремі дітки працюють в парі для створення доброзичливої, успішної атмосфери.

ІІ. Ознайомлення з темою уроку. Постановка особистісних завдань.

ІІІ. Постановка проблеми.

Діти читають лист Центаврика і визначають проблему, яку необхідно вирішити.

 

ІV. Вирішення проблемної ситуації

1.Учні переглядають відеофрагмент і визначають навчальні одиниці, які їм будуть необхідні для допомоги Центаврикові.

2. Перевірка і запам’ятовування інформації.

 

3. Закріплення знань про молекули води, кисню та водню. Учні пригадують назви  атомів у молекулах і співвідносять їх із зображеннями.

4. Гра «Полічи протони, нейтрони та електрони»

Відповіді записують у таблицю.

 

V.  Хвилинка відпочинку. Вправи для покращення зору.

VI. Закріплення знань про поняття.

-         Пригадайте, що таке логіка?

-         Хто є основоположником цієї науки?

-         Без чого не може існувати логіка?

-         Які за обсягом бувають поняття?

 

VII. Поглиблення знань про будову речовин.

  1. Виконання вправи «Швидкісний тренажер» (ІКТ)

Вода (H2O)  складається з двох атомів Гідрогену та одного атому Оксисену.

  1. Закріплення  інформації за зображеннями.
  2. Виконання вправи «Блискавка»

VIII. Хвилинка релаксації  під мелодію Євгенія Доги з кінофільму «Мій ласкавий і ніжний  звір».

ІХ. Закріплення знань про композиторів світу, їх музичні твори.

  1. Актуалізація знань про Євгенія Догу.

  1.  Ознайомлення з новою інформацією про молдовського композитора.
  2. Перегляд відео фрагменту, визначення нових навчальних одиниць.(ІКТ)
  3. Самоперевірка за інформацією поданою в рамочці.

    

  1. Робота з картою. Учні на політичній карті Європи показують країни, де проживали митці.
  2. Повторення назв музичних інструментів, на яких були виконані музичні твори відомих композиторів.
  3. Перегляд відео фрагмента «Водень – паливо майбутнього» під вальс Євгенія Доги.

Х. Рухлива хвилинка під музику запального танцю «Жок»

ХІ. Хвилинка у дослідницькій лабораторії

Учні роблять аплікацію моделі атома Гідрогену.

ХІІ. Підбиття підсумків уроку. Створення ситуації успіху під час виконання пісні «Чарівник»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смолінська Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Smolinska Olga Petrivna
Додано
17 березня
Переглядів
35
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку