Конспект уроку "Світ казковий і правдивий"

Про матеріал
З’ясувати сутність поняття культурна спадщина, познайомити з творчими доробками українських художників , учити з повагою і любов’ю ставитися до надбань українського народу, формувати почуття прекрасного, виховувати інтерес та допитливість до культури рідного краю.
Перегляд файлу

Тема.Культурна спадщина народу .Світ правдивий і казковий.

Інтерактивні методи :стратегії невеличких груп, «мозговий штурм»,

«карусель»,рефлексії та «асоціативний кущ».

Мета.Зясувати сутність поняття культурна спадщина, познайомити з творчими

доробками українських художників , учити з повагою і любовю ставитися до

надбань українського народу, формувати почуття прекрасного, виховувати інтерес та допитливість до культури рідного краю.

Обладнання : ілюстрації за темою уроку, картки для опитування, репродукції

картин ,портрети художників.

Хід уроку

I.Перевірка домашнього завдання.

1.Бесіда.

Про що йшла мова на попередньому уроці ?

Хто найдорожчі люди на світі ?

За що ви їх любите і шануєте ?

Які казки вам розповідала бабуся ?

Опишіть свого дідуся. Який він ?

2.Індивідуальне опитування.

Картка 1.

1.Поясни значення прислів’я «Хочеш більше знати, треба менше спати» .

2.Які поради дають вам ваші батьки ?

Картка 2.

1.Поясни значення прислів я «Хочеш їсти калачі ,не сиди на печі».

2.До яких батьківських порад ви прислухаєтесь ?

Картка 3.

1.Поясни значення прислівя «З ким поведешся,від того й наберешся».

2.Яку дорогу називають батьківською ?

Картка 4.

1.Поясни значення прислів’я «Чужим добом не збагатієш».

2.Як це не звернути з батьківської дороги ?

II.Повідомлення теми уроку і завданнь уроку. Первинне сприйняття й

усвідомлення нового матеріалу.

Що робить нас українцями?

1.Бесіда.

Тлумачення слова «культура». Культура -  сукупність матеріальних та

духовних цінностей, створених людством протягом його історії.

2.Закодована тема уроку.

«Культурна спадщина народу»

3.Мозговий штурм «карусель».

Об єднання учнів у групи.

Виконання завдань.

Презентація роботи.

Підсумок роботи кожної групи.

Загальний висновок.

1група ( благо - любов )

2група (просвіта - порятунок )

3група (краса - серце )

4.Поняття культури, дане Миколою Реріхом.

Культура є поклоніння світлу, любов до людини.

Культура - є порятунок.

Культура - є серце.

5.Читання статті у підручнику « Культурна спадщина народу».

6.Бесіда з елементами розповіді.

Що нового дізнались ?

Що таке пам’ятки історії ?

Пошукайте в словнику тлумачення слів « архітектура, монумент, мистецтво».

7.Демонстрація репродукцій картин С.Васильківського,О.Мурашка,К.Білокур.

Обмін враженнями між членами групи.

III. Закріплення та осмислення знань.

1.Читання статті «Світ казковий і правдивий».

Який слід залиша на Землі Марія Примаченко ?

Що допомогло їй бачити незвичайне у найбуденнішому ?

2. «Асоціативний кущ» ,«логічне дерево» або «гірлянда асоціацій».

 Відповіді дітей фіксуються у вигляді «куща», який поступово «розростається».

3.Читання статті «Буслики прилетіли».

IV.Узагальнення та систематизація знань.

1.Підсумкова бесіда.

Про що ви дізнались на уроці ?

Чому треба дбати про культурну спадщину народу ?

Які музеї є у нашому краї ?

Де б ви хотіли побувати і чому саме там ?

2.Робота в зошитах. Рефлексії.

Що таке культурна спадщина ?

Що належить до історичних пам’яток архітектури ?

Які ви знаєте памятки ?

Що належить до памяток природи ?

Які ви знаєте пам’ятки ?

V.Домашнє завдання.

Переказувати текст «Світ казковий ,світ правдивий».

Виконати завдання в зошиті.

Скласти «асоціативний кущ» до слова «буслики».

 

 

 

 

.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Shutenko Viktoria
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
725
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку