Урок з курсу "Я у світі" на тему " Гроші , витрати"

Про матеріал
Ознайомити дітей з поняттями « гроші», «витрати», «доходи» ,їх значенням у житті людини. Звідки виникли гроші ,як їх заробити ,для чого людині потрібна успішна професія. Познайомити з грошима різних країн. Розвивати кмітливість. Виховувати працьовитість ,заощадливість.
Перегляд файлу

Тема заняття:Доходи та витрати. Гроші.

Мета заняття: Ознайомити дітей з поняттями  « гроші», «витрати», «доходи»  ,їх значенням у житті людини. Звідки виникли гроші ,як їх заробити ,для чого людині потрібна успішна професія. Познайомити з грошима різних країн. Розвивати  кмітливість. Виховувати працьовитість ,заощадливість.

 

Обладнання :Ілюстрації купюр різних країн ; казка «Дональд Дак шукає скарб»; аудіозаписи пісень ; картки «Назви професій»;ілюстрації;олівці.

 

                                 Хід заняття:

 1.Початок заняття.

 

Любі діти!добрий день!

Зичу праці і пісень .

А ще ,друзі ,вам бажаю

Сил ,натхнення на весь день.

           Добрий день,добрий день !

         Дякуємо за побажання !                                                                                                                                Беремо з собою

                 Знання,навички,старання!

 

2.Основна частина.

 

            Повідомлення теми і мети заняття.

           Вступна бесіда.

 

  • Де і ким працюють ваші батьки?

       - Хто був на роботі у  батьків?

 

            Вправа « З’єднай стрілочкою подібне»

 

Будівельник                        водить автомобіль

Слюсар                             керує трактором

Вчитель                      виготовляє деталі

Токар                             вчить дітей

Водій                            будує будинки                       

Лікар                           готує  їжу

Тракторист                ремонтує водопровід

 

 

      - Хто хотів би отримати професію своїх батьків ?Чому?

       - Чому батьки працюють?(щоб отримати доходи ,адже є щоденні витрати у  житті)

 

           Гра «Біг Асоціацій»

 

Діти стають колом  і   створюють ланцюг асоціативних понять.                                                  Витрати   у родині    :  Їжа ,одяг ,іграшки,комунальні послуги ,іграшки,шкільні речі,транспорт ,меблі,подорожі,прикраси…

     Вчитель повідомляє ,що є першочергові і другорядні витрати.

Доходи в родині створюють дорослі ,а ми ,діти, допомагаємо дорослим економити.

 

  • Що таке доходи?(прибутки)

 

  • Які прибутки може отримати родина?

  • Як розумно витрачати кожну копійку?

 

  • Як навчитися економити, заощаджувати?

 

  • Як розумно витрачати?

 

Ознайомлення з грошовими купюрами України

 

 

Розучування прислів’я:

 

Копійка рубля береже

 

Гроші люблять рахунок

 

Наука - срібло ,а практика – золото

 

Діти малюють власні купюри.

 

             Розгадування    загадки:

 

Гроші  витрачає сміло ,він вкладає їх у діло .

 

Має булочну,пекарню,чи салон і перукарню,

 

Чи скуповує товари,їх розвозить по базару.

 

Лік грошам він добре знає ,їх на вітер не пускає…(бізнесмен)

 

 

      Читання казки «Дональд  Дак шукає скарб»

 

 

 

 

Фото0846.jpg           Фото0849.jpg Як знайти скарб?

Як  заощаджувати?                          Результати праці!

Фото0850.jpg

 

 

 

Хай     щастить!Успіхів у здійсненні мрій!

Оберіть у житті успішну професію!

Пісня «Так цікаво жити»

Рефлексія

Інсценізація  «Маски»

 

Раз ,два, три,чотири, п’ять !

Розкажи,ким хочеш стать ?

Я піду у бізнесмени,а Андрійко – в супермени,

І директором ,як тато ,

Друг мій Петрик хоче стати .

Крутить кучері Світлана ,

Каже,що моделлю стане.

Про гучну акторську славу мріє наш знайомий Слава,

І вже бачить себе Рома співаком усім відомим.

А хто ж буде токарем,муляром і докером?

Хто збудує гарний дім? Зробить зачіски усім?

А хто виоре нам поле,жито викосить в стодоли?

Потім змеле ту пшеницю на духмяну паляницю?

Якщо всі підуть в артисти ,що тоді ми будем їсти?

Черевики і пальто не пошиє нам ніхто!треба знати :кожна справа і почесна і цікава .

Якщо вмієш гарно шити ,хліб пекти,дітей учити,

Зводить дім ,обід варити – будеш дуже знаменитим!

 

3.Підсумок

Хай летить ,як птах крилатий ,мрія з краю в край .

Час спливе ,і життя скаже: «Шлях свій вибирай!»

Тож , шановні ,не лінуйтесь :

До вибору життєвого вже зараз готуйтесь!

 

Цікаві факти про гроші

http://korysne.co.ua/wp-content/uploads/2011/05/index-kupyury.jpgІсторія грошей бере свій початок ще з незапам’ятних часів, коли люди почали обмінюватися засобами, яких в одних було в надлишку, а інші їх потребували. Ще до того, як людство почало карбувати монети функції грошей виконували продукти харчування.Така фінансова система ще не так давно існувала в ряді слаборозвинутих країн. Так у Бірмі до 20 століття як гроші використовувались сіль і плитковий чай, а у Мексиці – мішечки какао-бобів. Також грошима в різних країнах були: тютюн, сушена риба, зерна рису, кукурудза.Збереглися також докази того, що колись в Китаї грошима служили шматки шовку однакових розмірів. А у Південно-Східній Азії як гроші використовували опіум.Виявляється, і сьогодні гроші роблять не тільки з паперу або металу. Банкноти з полімерного пластику знаходяться в обігу в Австралії, Бразилії, Малайзії, Таїланді та інших деяких інших країнах.Найпопулярнішою банкнотою в світі є банкнота номіналом 500 євро. Саме тому 2010 року довелося збільшити майже в 2 рази випуск купюри в 500 євро.В досить незвичний спосіб гроші використовують в деяких американських барах – популярний коктейль “Рокфеллер” п’ють лише через скручену в трубочку стодоларову купюру. До того ж купюри для цього коктейлю проходять спеціальне очищення ультрафіолетом.В Китаї існує традиція, за якою юнаки та дівчата, які бажають знайти своє кохання, пишуть на грошових банкнотах короткі дані про себе та вимоги до партнера. Ці шлюбні оголошення вільно пересуваються по країні, у багатьох випадках досягають мети, і нерідко стають сімейною реліквією.А ось в Туреччині знаходиться в обігу банкнота номіналом 10 мільйонів лір. Стверджують, що там за один такий папірець можна двічі пообідати в ресторані.

Згідно з дослідженнями, на одній купюрі може бути кількасот тисяч мікробів. Таму після походу в магазин обов’язково слід ретельно вимити руки.

 

 

 

 

 

 

Фото0747.jpg

«Доходи та витрати . Гроші»

Заняття з розвивальної економіки в початковій школі                        НВК м. Верхівцеве

                                                                                                                                              Вчитель: Ігнатенко М.А.       

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                              

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку