Конспект уроку та Презентація з української мови для 1 класу на тему: "Звуки [з], [з']. Букви З І з. Друкування букв, складів, слів."

Про матеріал
У даному матеріалі міститься конспект уроку та презентація до нього з української мови для 1 класу на тему: "Звуки [з], [з']. Букви З І з. Друкування букв, складів, слів.". Розробка підготовлена до підручника та робочого зошита О.І. Большакової та М.С. Пристінської.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Веселий мʼяч 01.02.20202

Номер слайду 3

01.02.20203

Номер слайду 4

РОЗЧИТАЙКА01.02.20204

Номер слайду 5

Читай і відповідай

Номер слайду 6

01.02.20206

Номер слайду 7

Назви слова за картинками01.02.20207

Номер слайду 8

Прочитаємо з котиком та мишкою ( стор. 52)01.02.20208

Номер слайду 9

01.02.20209

Номер слайду 10

01.02.202010

Номер слайду 11

ЧИТАЄМО01.02.202011

Номер слайду 12

01.02.202012 Створи букву З

Номер слайду 13

Робота у зошиті 01.02.202013

Номер слайду 14

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА01.02.202014

Номер слайду 15

“ПРОКЛАДИ ДОРІЖКУ”01.02.202015

Номер слайду 16

ОБМІН ДУМКАМИ01.02.202016

Номер слайду 17

01.02.202017

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА                       1 КЛАС

Урок 44. ЗВУКИ [з], [з']. БУКВИ З  І з. ДРУКУВАННЯ БУКВ, СКЛАДІВ, СЛІВ.

 

Очікувані результати навчання: знає, вміє відшукувати у словах літеру «зе», вміє друкувати велику та малу літеру «зе», називає слова із зазначеною буквою;  читає правильно різні склади,  слова та короткі тексти, аналізує звуковий склад слова; з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію; відповідає на питання до тексту; висловлює свої думки щодо запропонованої теми; ввічливо та толерантно ставиться до однокласників.

Обладнання: підручник, робочий зошит, мультимедійний комплекс, конструктор LEGO.

ХІД УРОКУ

І  ВСТУПНА ЧАСТИНА

  1. Організація класу

Вправа  «Дай 5»

  1. Мовленнєва розминка
  1. «Веселий м’яч»

Діти, перекидаючи м’яч, називають  вивчені звуки, а той, хто зловив  говорить слово, що починається на даний звук.

  1. «Скоромовлю скоромовки» (робота у парі)

Діти розповідають один одному вивчені скоромовки з вивченими  звуками.

ІІ  ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Розчитування

https://www.youtube.com/watch?v=d1TRRnt1iZM

  1. «Читай та відповідай» (відповіді цеглинками)
  2. Повідомлення теми та завдань
  1. Бесіда із завданнями

- Яка пора року зображена?

- На який звук починається це слово?

  1. Формулювання завдань
  • Чим сьогодні займемося?
  • Сьогодні всі уважні дітки  1  класу вивчать нову літеру.  Ми будемо її відшукувати, читати, друкувати у складах та словах.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. «Назви слова за картинками»

 

  1. Спостереження за вимовою звука.
  • Який за звучанням звук [з]: голосний чи приголосний? (Приголосний.)
  • Чому ви так уважаєте?
  • Чи виникають перешкоди під час вимови?
  • Вимовте звук [з’].
  • Чи подібний він за вимовою до [з]?
  • А чим відрізняється?
  • Вимовте пару звуків: [з] — [з’]. Під час вимови м’якого звука середню частину спинки підносьте до піднебіння.
  • Отже, [з] — приголосний твердий, а [з’] — приголосний м’який.
  1. Позначення звуків [з], [з'], буквою «зе». Розглядання букви.

Збоку, знизу і згори

Схожа Зе на цифру 3

( показ букви на картинці)

- На що схожа буква  З ?

- Чи різниться маленька і велика буква  З ?

 

4) Робота з підручником

 - Прочитаємо з котиком та мишкою (стор. 52  завд. 2, 1)

- Якою по рахунку стоїть літера  З ?

 

5) «Віднови слова»

-  Мишеня погризло слова – відновіть їх.

- Зайченя  вам дякує і пропонує потанцювати.

 

6) Фізкультхвилинка «Танці-зігріванці»

https://www.youtube.com/watch?v=bmPcailHMrc

 

7) Робота за малюнком у  підручнику.

Технологія «Входження у малюнок».

 

8) Читання для друга. «Щоденні 5»

 

9) Робота із синельним дротом.

 - Створіть літеру з дротика.

 

      10) Робота у зошиті ( стор. 39) // Робота  із звуковими схемами  біля дошки.

            (Хто справився – робота біля дошки)

- Друкування букви «зе», складів, слів з нею.

Написання слова «зима», «взимку»,   «зимувати».

      11) Фізкультхвилинка «В здоровому тілі - здоровий дух»

 

 

        11) Робота  із звуковими схемами  біля дошки.

            - Перевіряємо   знаками.

 

                   

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

  1. Рефлексія.  Вправа «Обмін думками»

 Що нового ви вивчили на уроці?

 Коли ви були собою задоволені?

 Що ви розповісте вдома?

  1. «Скоромовим скоромовки»

 

 

 

 

zip
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
1125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку