Конспект уроку "Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження невідомого доданка. "

Про матеріал

Мета : скласти та засвоїти табличні випадки додавання і віднімання числа 7 , вдосконалювати навички усних обчислень в межах вивчених таблиць, формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка, розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, виховувати допитливість та охайність при письмі.

Перегляд файлу

Тема . Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження невідомого доданка.

Мета : скласти та засвоїти табличні випадки додавання і віднімання числа 7 , вдосконалювати навички усних обчислень в межах вивчених таблиць, формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка, розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, виховувати допитливість та охайність при письмі.

 

                             Хід уроку

 І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Пролунав уже дзвінок —

Починається урок.

Встаньте, діти, не лініться,

Усі дружно посміхніться.

Щоб урок пройшов цікаво,

 Всі берімося до справи.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.

1.Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми будемо розв'язувати приклади та задачі. А допомагати нам будуть наші пернаті друзі . Хто це ?

-  До нас завітають  зимуючі птахи . Ми з вами вже повісили годівнички у нашому шкільному садку . а ще повісимо у класі УМОВНО і будемо чекати пернатих друзів із цікавими завданнями . А вкінці уроку порахуємо пташок, які прилетять  до нашої годівнички .

2. Усна лічба.

- А хто ж першим завітає до нас, ви здогадаєтесь, відгадавши загадку.

Сірі крильця в нього є,

Дзьобом зернятка клює,

Процвірінькав нам «чив-чив»,

З’їв зерно і полетів.     (горобчик )

1)     Горобчик приніс нам завдання -гру “Швидка відповідь”

 Порахуйте від 1 до 10. (Хлопчики)

 Порахуйте від 10 до 1. (Дівчатка)

 Яке число передує числу 9; 4 ; 7 ?

 Яке число слідує за числом 5;  8 ?

 Назвіть  сусідів числа 7.

 Назвіть найменше двоцифрове число;

 Назвіть найбільше одноцифрове число.

       Перший доданок 4, другий — 3. Обчисліть суму.

2) А ще він пропонує розвязати віршовані задачі  .

1. У садок до годівниці

Прилетіли дві синиці

Потім ще 4 птиці .

Скільки птиць на  годівниці? ( 2 + 4 = 6 )

 

2. Дві синички невеличкі

На сосні сиділи.

Ще одна мала синичка

Звідкись прилетіла.

Скільки стало їх?      (2+1=3)

 

3.Вже летять до годівниці,

Горобець і три синиці.

Скільки пташечок, скажіть,

Будуть вдячні за обід?    (1+3=4)

II. Опрацювання нового матеріалу

- Хто ж приніс нам наступне завдання  ?

     Не боїться ця пташка зими,

     Сало любить вона, так як ми.

     Жовта грудка та сиві крильця.

     Здогадалися, хто це?    (Синиця)

1.Каліграфічна хвилинка.

- Для хвилинки каліграфії синичка  пропонує вам записати цифру 7

 А ще вона підготувала завдання – гру  «Заселіть будиночок». (повторення складу числа 7 ).

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/04fa/00044ab9-b8f7bdf9/hello_html_m677bba72.png

 

 

 

-

 

Наступне  завдання від ..

Його дзьобик – молоток, 
В лісі чути: „ток-ток-ток”.
Він з кори комах виймає, 
Про дерева щиро дбає.      ( Дятел )

 

- Він просить допомогти  йому  скласти таблицю додавання та віднімання

  числа 7 .

2. Складання таблиці додавання числа 7 .

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

  • Наступне завдання від …

Хто на дереві сидить

І Кар-кар! – завжди кричить ?   ( Ворона )

  • Вона пропонує попрацювати з підручником.

3.Робота з підручником .

1. с. 76  № 1.  ( Збільш на7 , зменш на 7 ).

2. с. 76 № 2 .

— Розгляньте числовий промінь. Від якого числа летіло сонечко? На якому числі сіло спочатку? потім? Прочитайте приклад. Яка відповідь прикладу?

— Скільки всього додали? Як саме? Скільки всього відняли? Як саме?

 

Фізхвилинка

Зимонька до нас прийшла,

Сніг пухкий нам принесла.

І летять, летять сніжинки

На дерева, на стежинки.

По сніжку, як по перині,

Покачаємось на спині.

У заметах сніг лежить,

Під ногами він скрипить.

Щоб сніжну гірку збудувати.

Треба спинку прогинати.

А тепер всі на санчатах

В ліс поїдем до зайчаток.

Зайченята дружно грають,

Під ялинкою стрибають.

А лисичка виглядає,

Зараз зайчика впіймає.

Доки звірі наші грали,

Руки в нас позамерзали.

А тепер на лижі стали

І додому всі помчали.

ІІІ. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу.

І тут нас  із новим завданням зустрічає …

До нас завітала дивна птиця.
Світла денного боїться,
Дзьоб гачком, великі очі,
І не спиться їй щоночі.
- Ху -ху -ху! - кричить, співа.
Відгадали, хто? ... (Сова.)

1.Вставити пропущені числа .

 

 

 

 

 

 

2. Робота над задачами  .

 Розвязати задачу нам пропонує …

Тут і там вона літає,

і на хвіст плітки збирає.

Що довідається, — все

вмить по лісу рознесе. (Сорока)

   Вправа «Мозковий штурм».

- З чого складається задача?

 

УМОВА   ЗАПИТАННЯ    РОЗВ’ ЯЗАННЯ    ВІДПОВІДЬ

 

 

  1. Розв’язування задачі за підручником с.76 №4 .

У червонім фартушку
птах стрибає по сніжку
і розпитує синичку
про найближчу годівничку. (Снігур)

  • Снігурчик пропонує попрацювати самостійно і обчислити вирази .

3. Самостійна робота .

 Обчисли. Добери відповідні числа.   1варіант – 1-ий стовпчик ; 2варіант – 2-ий стовпчик .

IV.  Підсумки уроку

-Так скільки пташок завітало до нас сьогодні ? ( 7 )

- Чиє завдання, на вашу думку було найцікавішим?

 

 

1)Вправа «Незакінчене речення».

Цей урок мене навчив…

 Мені  сподобалося…

 Найскладніше  було…

 Найлегше  було…

 

  • Сьогодні ви -  молодці, з роботою вправились усі!

Я дякую вам за роботу.

 

Ростіть здоровими і сильними, добрими та мудрими.

Бережіть природу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
6659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку