Конспект уроку Тема: «Квадратична функція, її графік і властивості»

Про матеріал
1) продовжити формувати вміння будувати графік квадратичної функції, вдосконалити навички розв’язування вправ на дослідження квадратичної функції, перетворення графіків функції, формувати вміння і навички побудови графіків функцій в програмі GRAN 2) розвивати мислення, увагу, ініціативність, самостійність 3) виховувати інформаційну культуру, самостійність у прийнятті рішень; прищеплювати любов до математики, інформатики. 4) коригувати вимовляння основних понять квадратичної функції, програми GRAN
Перегляд файлу

Тема: «Квадратична функція, її графік і властивості»

 

 

 

 

Мета:

1) продовжити формувати вміння будувати  графік квадратичної функції, вдосконалити навички розв’язування вправ на дослідження квадратичної функції, перетворення графіків функції, формувати вміння і навички побудови графіків функцій в програмі GRAN

2) розвивати мислення, увагу, ініціативність, самостійність

3) виховувати інформаційну культуру, самостійність у прийнятті рішень;  прищеплювати любов до математики, інформатики.

4)  коригувати вимовляння основних понять  квадратичної  функції, програми GRAN

 

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок

.

Форма уроку: бінарній урок алгебри та інформатики

.

 

Обладнання та наочність: мультимедійний проектор, комп’ютерна презентація, картки із тестовими завданнями, комп’ютери, програма GRAN 1, презентація до уроку, екран, креслярські приладдя, роздатковий матеріал.

 

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

а) підготовка кабінету до уроку

б) перевірка відсутніх

в) перевірка готовності учнів до початку уроку, налаштування на роботу.

ІІ.Оголошення теми та мети уроку.

 

План вивчення теми (слайд 2)

  1. Повторювати вивчений матеріал
  2. Будувати графіки функцій в програмі GRAN

 

  1. Перевірка слухового сприймання вивчених термінів(за екраном)

квадратична функція

х-незалежна змінна

парабола

абсциса вершини параболи

ордината вершини параболи

вітки параболи

область визначення функції

область значень функції

РСС:  графік квадратичної функції - парабола

 

ІV.Актуалізація опорних знань.

 

«Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився». Мольєр (слайд 3)

 

Фронтальне опитування учнів.

 

  • Чому дорівнює значення функції   у = 4 – 2х + 3 у точці = 0 (слайд 4)
  • Графіком квадратичної функції  є  …(слайд 5)
  • Вітки параболи напрямлені вгору, якщо … (слайд 6)
  • Значення х, при яких значення функції дорівнює нулю називаються …(слайд 7)
  • Формула абсциси  = … (слайд 8)
  • Укажіть проміжки зростання функції, графік якої зображений на рисунку (слайд 9-11)

 

Самостійна робота парами ( карточки)

  1. Встановіть відповідність  графіків функцій – сполучить стрілками ( 4графіка)

 

  • у =                                     
  • у = +1
  • у = + 1
  1. Укажіть координати вершини параболи у = 3( – 5

 

           А) (4; 5)   Б) (- 4 ; 5)   В) (4 ; - 5)   Г) (- 4 ; - 5)     

 

  1. Знайдіть координати вершини параболи у = - 6х + 2  

 

  1. Фізкультхвилинка. (слайд 12)

 

  1.   Пояснення нового матеріалу (вчитель інформатики)

 

Сьогодні на уроці ми скористаємося однією з програм, яка дуже спрощує процес побудови графіків функцій. Це програмний засіб GRAN.

 

Алгоритм побудови графіків у програмі GRAN

 

 Ми розглянемо алгоритм побудови графіків функцій в цій програмі і застосуємо його для практичної роботи. 

Дріб та знак ділення в GRAN  позначаються похилою лінією  ( / ) .

Множення – це зірочка (*), яка обов’язково ставиться між множниками.(слайд 13)

Займіть свої робочі міста. Пригадайте та дотримуйтесь правил ТБ при роботі за комп’ютером.

Розглянемо побудову графіків квадратичних  функцій на прикладі функцій:(слайд 14 -15)

  1. у = ;     у = + 3;    у = - 4х + 3   (побудувати на одній системі координат)
  2. у = ;    у =2 + 3;   у =2 - 2х – 4
  3. у = 5 + 3х – 4;      у =- 5 + 3х – 4

 

 

 

  1.                                                               2)

 

 

3)

 

 

VI. Застосування знань, закріплення вмінь і навичок при розв’язуванні вправ.

Учні працюють в групах: побудувати графіки и презентують свої побудови. ( слайд 16)

     Усне опитування учнів: користуючись  графіком, знайти

  • Область значень функції
  • Проміжок зростання ( спадання ) функції
  • Нулі функції
  • Найбільше і найменше значення функції

 

 

  1. Домашнє завдання: повт. п.11 №11.13, №11.15, дод.№11.47(за допомогою програми) ( слайд 17)
  2. Підсумок уроку:

Закінчити урок словами Д. Пойа «Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо входіть у воду, а якщо хочете навчитися вирішувати завдання, то вирішуйте їх.» (слайд 18)

Дякуємо за співпрацю і до зустрічі (слайд 19)


 

 

 

              

docx
Додано
24 січня 2020
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку