Конспект уроку Тема: Таблиця множення числа 4. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач.

Про матеріал

План - конспект уроку з математики для 2 класу

Тема: Таблиця множення числа 4. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач.

Мета: закріплювати знання учнів з табличного множення числа 4; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, які включають знаходження зменшуваного, та знаходити вирази на дві дії різно­го ступеня; розвивати математичну мову та логічне мислення; вихо­вувати бажання піклуватись про літніх людей, бережне ставлення до природи, любов та інтерес до математики та англійської мови.

Дана розробка містить ігри з елементами англійської мови

Перегляд файлу

Тема: Таблиця множення числа 4. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач.

Мета: закріплювати знання учнів з табличного множення числа 4; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, які включають знаходження зменшуваного, та знаходити вирази на дві дії різно­го ступеня; розвивати математичну мову та логічне мислення; вихо­вувати бажання піклуватись про літніх людей, бережне ставлення до природи, любов та інтерес до математики та англійської мови.

Обладнання: фішки, таблиця усних обчислень на предметних малюнках, макети сонце-зайчиків.

ХІД УРОКУ

  1. Організація класу.

Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
Всі мерщій сідайте, діти.
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
Руки вчасно підіймати.
І щоб не було мороки.
Всі готові до уроку?

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Перевірка домашнього завдання

- Прочитайте вирази, у яких остання дія додавання, віднімання. (Завдання 608)

- На скільки кілограмів кормів менше потрібно на тиждень корові в теплому корівнику, ніж у холодному? (Завдання 609)

2) Віршовані задачі


• По шосе йшли три машини (cars),

Шур, шур, шур — під ними шини.

Не спиняючи машин,

Полічино, скільки шин.

• Три ведмеді (bears) — на велосипеді (bike),

Четвертий пішки біг (run).

А ви швидко полічіть,

Скільки у них ніг.


 

  1. Хвилинка каліграфії з логічним навантаженням.
  • Спишіть ряди чисел. Яке число зайве і чому? Підкресли його.

5, 10, 11, 15, 20.

40, 30, 19, 20, 70.

IIІ. Повідомлення теми  та мети уроку

  •    Сьогодні ми проведемо урок-подорож. Будемо повторювати таблицю множення числа 4, розв'я­зувати задачі, обчислювати вирази.

До нас на урок завітала Чер­вона Шапочка (Little Red Riding Hood). Вона хоче відвідати свою бабусю(grandmother), але боїться, щоб з нею не сталося ніякого лиха, тому просить у вас допомоги.

Якщо ви виконаєте всі завдання від Червоної Шапочки (Little Red Riding Hood), тоді ніякі небезпеки не будуть їй загрожу­вати.

IV. Робота над темою уроку.

Перша зупинка. «Розумова розминка»

Ось визирнуло сонечко(sun) з-за хмар(clouds) і кинуло свої сонце-зайчики на парти. «Хто більше напише прикладів множення на 4 за одну хвилину».

Гра « Пироги для бабусі Червоної Шапочки».

  • Які пироги візьме Червона Шапочка ( Little Red Riding Hood)?

Бабуся любить пироги з сиром і маком. З сиром мають відповідь виразу 25, а з маком — 20.

 

 

Червона Шапочка (Little Red Riding Hood):

 Я дуже бабусю люблю,

 І зараз гостинці їй занесу.

 Ви мерщій допоможіть

 І коротший шлях скажіть.

Вовк (Wolf): Ви завдання розв'яжіть,

Мені відповідь скажіть:

«Яким шляхом мені йти,

Щоб не трапилось біди?»

Гра « Знайди коротший шлях»

  • Допоможіть Червоній Шапочці ( Little Red Riding Hood) знайти коротший шлях.

 Зупинка «Задачна»

Цікаві задачі Червона Шапочка (Little Red Riding Hood) зачитує ці­каві задачі.

  • Скільки коліс у трьох авто­мобілів? Скільки коліс мають 8 автомобілів?
  • За годину синиця приносить своїм 3 пташенятам 27 комах. Скіль­ки комах з'їдає кожне пташеня?
  • Сова за добу з'їдає 3 миші. Скільки мишей вона з'їсть за 5 діб?
  • Якщо двоє дітей візьмуть по 3 горіхи, то один залишиться. Скільки всього було горіхів?

Фізкультхвилинка.

Руки сонцю підставляйте,

З сонцем в піжмурки пограйте.

До вподоби нам ця гра.

Любить сонце дітвора.

Один, два — рада сонечку трава.

Колективна робота над задача­ми з поясненням.

Аналіз умови задачі в парах.

Математичний марафон.

 Ось спортивні машини (cars). По­дивіться уважно на їх номери.

 

 

 Яке число зайве? Чому? Розв'язання задач за схемами.

У кожного учня на парті з одного боку малюнок спортивної машини.

З іншого боку схема задачі типу:

Було — ? кг

Взяли — 4 пакети по 3 кг

Залишилось — 9 кг

Робота в групах.

  • Склади задачу за виразом.

24 + (24 - 4) =

З • 4 + 15 =

ІV. Узагальнення і систематизація знань

Гра « Розумова гімнастика від Червоної шапочки»

  • Червона Шапочка ( Little Red Riding Hood) вийшла на галявинку, де цвіло багато рома­шок. У кожного на парті лежить ро­машка, на якій три види завдань. Учитель пропонує дітям обрати те завдання, яке, на їх думку, вони можуть виконати без помилок.
  • У дворі – 6 курей і 2 кози. Скільки ніг у всіх цих тварин?
  • Маса одного кроля 4 кг. Яка маса п’яти таких кролів?
  • Скільки ніг у 4 поросят і одного індика?

Офтальмологічна пауза.

 Раз, два.

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять

Будем очі затулять.

Шість, сім

Знов відкрили

І на вісім затулили.

Міцно, міцно потримали.

І все знову починали.

П’ять разів так повторили,

За місця робочі сіли.

Зупинка «Геометрична»

  • У лісі Червона Шапочка ( Little Red Riding Hood) по­бачила тваринку.

F:\романовська\PED IDEI TANIA\уроки\images.png

 

 З яких фігур вона складається?

 Яких фі­гур більше?

 На скільки більше кружечків, ніж трикутників?

Загадка від Червоної Ша­почки.

Черво­на Шапочка сплела віно­чок. Відгадай­те слово. (Слово записане на ромашках з другої сторони.)

Якщо ви дасте правильні від­повіді на запитання, то зможете прочитати слово.

  1. Скільки десятків у числі 64?
  2. Що таке периметр?
  3. Як називаються числа при додаванні?
  4. Як називаються числа при діленні?
  5. Як називаються числа при множенні?
  6. 1 дм скільки має см?
  7. Як обчислити вираз з дуж­ками?

 (Після правильної відповіді ро­машку обертають другою стороною, на якій написана буква.)

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

  •   Що ж сказала вам Червона Шапочка ( Little Red Riding Hood)? Давайте прочитаємо: «Молодці!». Ви виконали всі за­вдання.
  •   Чи допомогли ми Червоній Шапочці?

А вона тим часом прийшла до бабусі (grandmother) та принесла їй пироги.

  •   Чи часто ви відвідуєте свою бабусю (grandmother)? Завжди турбуйтесь про старших, допомагайте їм.

VІ. Домашнє завдання. Повторити таблицю множення на 3 і 4. Виконати завдання 614, 615 на сторінці 95.

 

docx
Додано
6 березня 2018
Переглядів
4434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку