Конспект уроку тематичного оцінювання за розділом «Джерела інформації. Історичні джерела»

Про матеріал
Тематичне оцінювання за розділом «Джерела інформації. Історичні джерела». Містить тести, завдання на встановлення відповідності, хронологічної послідовності, роботу з ілюстраціями...
Перегляд файлу

5 клас. Тематичне оцінювання за розділом «Джерела інформації. Історичні джерела»

Прізвище, імʼя учня(учениці)______________________________________

 

1. Хто з перерахованих осіб вважається основоположником книгодрукування?

А) Білл Гейтс  Б) Йоганн Гутенберг    В) князь Володимир     Г) Т.Шевченко

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/266483/1864258/417400_1670307795.png

2. До якого виду джерел відноситься зображена на фото памʼятка?

А) візуальні    Б) усні    В) писемні   Г) етнографічні.

 

3. Основними засобами передачі інформації в первісні часи були

 (3 варіанти правильної відповіді):

А) книги     Б) умовні позначки та малюнки   В) мова (спілкування)

Г) звукові чи світлові сигнали (сигнальне вогнище або дим від нього, барабанний бій тощо)            

Д) телефон та телеграф.

 

4. Про кого йде мова в тексті? «Один із перших східнослов'янських друкарів, гравер, інженер та ливарник. В 1574 році у Львові він надрукував першу в Україні книгу - «Діяння та Послання Святих Апостолів».

А) Богдан Хмельницький   Б) Іван Федоров   В) Володимир Мономах   Г) Михайло Грушевський.

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/266483/1864258/106755_1670308832.png

5. До якого виду історичних джерел відносяться зображені на фото памʼятки?

А) речові    Б) писемні  В) візуальні   Г) етнографічні.

6. Архів – це…

А) установа, де зберігають і досліджують усні історичні джерела

Б) установа, де досліджують речові історичні джерела

В) установа, де зберігають, впорядковують і досліджують писемні пам’ятки та інші види документів

Г) установа де зберігаються і досліджуються етнографічні історичні джерела.

 

7. Установа, в якій зберігають, досліджують і виставляють для огляду різноманітні пам’ятки історії людства, природи тощо.

А) бібліотека   Б) архів   В) музей   Г) театр.

 

8. Співвіднесіть пам’ятки за відповідними видами історичних джерел (зʼєднайте стрілками):

1.Історичні пісні, думи, легенди, міфи                                      А) візуальні

2.Побут, звичаї, традиції                                                             Б) усні

3.Єгипетські папіруси, літописи, листи                                     В) етнографічні

4.Фотографії, відео, плакати, карикатури, листівки                 Г) писемні

 

9. Розташуйте в правильній хронологічній послідовності події в світі інформації, починаючи з найдавнішої.

А) винайдення книгодрукування       ______

Б) створено всесвітню систему комп’ютерних мереж Інтернет _______

В) поява писемності  ___________

У яких джерелах люди шукають інформацію - Досліджуємо історію і  суспільство. 5 клас. ПометунГ) винайдення телефону  _____________

10. Розглянь ілюстрацію зліва. Що на ній зображено?_________

_______________________________. Обведи ті, які ти особисто використовуєш. Чи можна всім їм цілковито довіряти? Поясни свою думку.____________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Що таке фейк?__________________________________________

_______________________________________________________.

docx
Додано
9 грудня 2023
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку