18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку .Тиждень 23.Хочу-можу-треба. Пригода 4. Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян)

Про матеріал
з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників та доречно реагує на усну інформацію в діалозі; сприймає монологічне висловлення; розповідає про те, що його вразило; розпізнає ключові слова і фрази в усному висловлюванні; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; спілкується з однокласниками та з учителем; створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами...
Перегляд файлу

Конспект уроку .Тиждень 23.Хочу-можу-треба.

Пригода 4. Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян)

Обладнання: картки для індивідуальної, парної, групової роботи; цеглинки LEGO DUPLO.

ХІД УРОКУ

І частина

І. Ранкова зустріч

1) Привітання.

Діти утворюють коло і разом з учителем промовляють вітання.

Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ.

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров'я, любі діти, в світі головне.

А здорових і веселих — щастя не мине!

Головне — здоровим бути —

Це потрібно всім збагнути!

Бо як є здоров'я й сила,

То весь світ людині милий.

— Діти, нумо спочатку посміхнемось, привітаємо одне одного і побажаємо: «Доброго здоров'я! Доброго дня!».

 

2.Вправа – «Настрій».

 

2. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика.

 

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

 

II. Повідомлення теми уроку.

Тиждень 23. Пригода 4. Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян)

 

  Робота з підручником. Частина 2.( стор.46) Волощенко, Козак.

1.Опрацювання оповідання “Важливе та дрібниці”.

  1. Читання тексту вчителем.
  2. Читання для себе (Щоденні 5).
  3. Читання  “Хто краще?”(конкурсне читання уривка).

 

2. Поміркуй:

* Як твоя обіцянка може вплинути на настрій іншої людини. Наведи приклади.

3. Час порухатися. Виконай з Ронікою фізкультхвилинку “Скік та скок”:

https://youtu.be/kNWwid8OAVM

  1. Робота в зошиті.
  • Пригадай послідовність подій, про які йдеться у прочитаному оповіданні, та пронумеруй речення відповідно. с.23

 

III. Інсценізація твору в ролях (учні ділять між собою ролі і імітують сценарій).

 

IV. Списування тексту

(списати перший абзац оповідання, підкреслити слова які відповідають на питання

хто? що? який? яке? які?).

Робота в зошиті.

Розшифруй побажання , скориставшись ключем.

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

Цей урок мене навчив...

Найбільш мене вразило...

Якщо урок вам сподобався підніміть цеглинку  червоного кольору,

якщо не сподобався- синього кольору,

якщо ви невпевнені- жовтого кольору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бідун Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 лютого
Переглядів
402
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку