Соснівська філія ОНЗ « Загальноосвітня школа Ⅰ -ⅠⅠⅠ ст. с. Пнівне»
2 клас
Вчитель початкових класів:
Величко Л. С.
I .Ранкова зустріч. Учні утворюють коло..
Треба разом привітатись:
Добрий день. Добрий день.
Дружно й весело сказати:
Добрий день. Добрий день.
Вправо, вліво повернутись.
Добрий день. Добрий день.
Один одному всміхнутись.
Добрий день. Добрий день.
Як вас, друзі, всіх багато
Синьооких і чорнявих,
Карооких і білявих,
І високих, і низеньких,
І товстеньких, і худеньких…
Всіх вас рада привітати
І найкраще побажати.
Добрий день!
2.Привітання"Будь працьовитий як бджілка" (один одному передають бджілку- м'ягку іграшку) ,при цьому бажають: Будь старанний;я бажаю тобі успіхів; я хочу щоб ти навчився швидко читати; будь уважний на математиці; я хочу щоб ти навчився гарно малювати і т.д.
2. Новини дня.Дитина дня.
Календар погоди.Повідомлення синоптика.
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
II. Повідомлення теми уроку і теми місяця. Спільнота.
Пригода 1.Невідомий пахучо-медовий світ.
Вивчаючи цю тему, ти:
*дізнаєшся, як налагоджувати гарні стосунки в колективі
й мати багато друзів;
*дослідиш, як твої слова та вчинки впливають на інших;
*довідаєшся чимало цікавого про життя бджолиної сім'ї;
*навчишся створювати новорічні прикраси;
*прочитаєш уривки з "Медової казки" Василя Тибеля.
2. Робота з підручником( стор.94-96) Волощенко, Козак.
Побажання автора:Читай, вір у себе й люби Україну.Хай добро буде у тебе в серці, розум у голові і мужність у душі.
1.Запитання 1.Подивися уважно на малюнок і поміркуй,що може об'єднувати істот у спільноти.Пригадай різні приклади спільнот.
2.Запитання 2.До якої спільноти ти належиш.Обгрунтуй свою відповідь.
III. Опрацювання тексту В.Тибеля "Невідомий пахучо - медовий світ".Щоденні 5.
1.Читання "ланцюжком".
2. Читання для себе.
3.Читання для когось.
IV.Фізкультхвилинка"Бджілка"
https://www.youtube.com/watch?v=PO8ZYW4lllQ
V.Інсценізація твору в ролях.
VI.Розмальовка "Бджілка"
VII. Підсумок уроку.
Що таке "спільнота"?
Який світ відкрився бджілці, коли вона вибралася зі своєї воскової хатинки?
Чому головна героїня казки отримала ім'я Рудка?
Чому інколи деяких людей порівнюють з бджілками?