Тема: Кольорові сторінки природи: Зима
Мета: систематизувати уявлення дітей про зиму, зимові вища; закріпити назви зимових місяців; розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення , уміння бачити красу рідного краю; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи
Обладнання: предметні малюнки
Хід уроку
І. Організація класу
Вправа настрій
Ок-ок-ок – білий падає сніжок;
Ки-ки-ки – замітає всі стежки;
Ать-ать-ать – вибіг зайчик погулять
Ма-ма-ма – вже прийшла зима
Оз –оз-оз – надворі мороз
Ло-ло-ло – снігу намело
Гу-гу-гу – ялинка в снігу.
ІІ Повідомлення теми і мети уроку.
- ви вже здогадалися, про яку пору року ми сьогодні говоритимемо? А перконатися в цьому вам допоможе загадка
Загадка
Чудо сани прилетіли,
Скакуни в тих санях білі.
В санях тих сидить цариця
Білокоса ,білолиця
Рукавом змахне-
Сріблом вкриє все! (зима)
ІІІ Узагальнення набутих знань
2. стратегія «Вибір»
- діти, як ви вважаєте хороша зима чи ні?
3.стратегія «Асоціативний кущ»
- діти, з чим у вас асоціюється зима, що перше спадає на думку
Кожна пора року має свої місці.
Робота в групах «Розсипанка»
З букв складіть назву зимових місяців
Грудень, січень, лютий
У нас в класі є група експертів які знають багато цікавого про зимові місяці
Фізкультхвилинка
4 . Математичні сніжинки
Діти обирають собі приклади. Розв’зуючи їх учні отримують кольоровий код для розфарбування сніжинки.
Пісня «зимонька»
ІV. Підсумок уроку.
Прикрашаємо ялинку вислослюючи, свої побажання на прийдешні свята/